Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Humax decoders op glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Humax decoders op glasvezel

    Fiber vertelde me net dat mijn twee Humax decoders niet meer zullen werken op glasvezel. Wat is hier van waar?
    Zo ja, dan neem ik geen glasvezelmodem, dan blijf ik gewoon op coax. Jammer dat de glasvezel-utp al in de huiskamer gemonteerd is, wellicht leuk voor de volgende bewoners

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    Fiber vertelde me net dat mijn twee Humax decoders niet meer zullen werken op glasvezel. Wat is hier van waar?
    Zo ja, dan neem ik geen glasvezelmodem, dan blijf ik gewoon op coax. Jammer dat de glasvezel-utp al in de huiskamer gemonteerd is, wellicht leuk voor de volgende bewoners
    Dat klopt. Maar waarom moet delta je dat vertellen, kun je overal zelf vinden.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Dat klopt. Maar waarom moet delta je dat vertellen, kun je overal zelf vinden.
      Ik kreeg vorige week een grote doos van Fiber met allerlei apparatuur erin. Ik weet daar niets van, Daarom uitleg gevraagd bij Fiber, vandaar...
      En probeer niet zo aanmatigend te zijn, heel vervelend.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

        Ik kreeg vorige week een grote doos van Fiber met allerlei apparatuur erin. Ik weet daar niets van, Daarom uitleg gevraagd bij Fiber, vandaar...
        En probeer niet zo aanmatigend te zijn, heel vervelend.
        Niet zo lichtgeraakt, ik bedoel er niets mee.

        Reageer


        • #5
          Dat is het verschil tussen Delta en Caiway, bij Caiway blijft het signaal gewoon op de coaxkabel staan en bij Delta dus niet na aangesloten zijn op glasvezel.

          Zie oa. deze post voor info : Glasvezel en coax gelijktijdig? - ZeelandNet Serviceforum
          Laatst bewerkt door driepinter; 7 Sep 2021, 11:42.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Dat is het verschil tussen Delta en Caiway, bij Caiway blijft het signaal gewoon op de coaxkabel staan en bij Delta dus niet na aangesloten zijn op glasvezel.
            Als de glasvezel aangesloten is, wordt de coax afgeschakeld, had ik begrepen. Dan blijft nog de vraag: Humax decoders werken niet op glasvezel ?? Nog steeds niet duidelijk...

            Reageer


            • #7
              Nee, want een Humax heeft een tv (DVB-C) signaal op de coax nodig en dat is eraf.

              Reageer


              • #8
                Joh, sinds ik de decoders gebruik van nu nog Caiway kijk ik amper nog via COAX. Alleen muziekprogramma’s wel vanwege Dolby geluid. Dat ga ik helaas missen nu ik naar Delta ga.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Dat ga ik helaas missen nu ik naar Delta ga.
                  Je kunt altijd nog verhuizen naar een locatie waar geen glas ligt/wordt aangeboden (ducking)

                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                    Humax decoders werken niet op glasvezel ??
                    Nope; dat wordt dus Delta DIT of een los IPTV abonnement (https://iptv-kopen.nl/)

                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Ik blijf dus hierom ook zo lang mogelijk op coax....

                      Reageer


                      • #12
                        Delta en Fiber zijn goed in om zo min mogelijk iets te vermelden bij over stappen van Coax naar Glas😤😤
                        Kpn heeft dat problerm niet alles het zelfde gebleven en gratis internetsnelheid naar boven😂😉

                        Reageer


                        • #13
                          en als je humax een internet aansluiting heeft

                          Reageer


                          • #14
                            Dan werkt het nog niet.

                            Reageer


                            • #15
                              humax is al van wat jaren terug

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X