Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EK voetbal niet in UHD bij Delta en Caiway

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Beste Bor, ik heb het idee dat je niet precies weet wat Hybride Log Gamma is.

    Hybrid Log Gamma voor HDR tv-uitzendingen: wat is het? | FWD
    Dat zou ik niet te hard roepen dit keer. Ik weet in elk geval dat instellingen niet dubbel aan moeten staan,

    Reageer


    • #32
      Gewoon je tv arbo opzeggen. Scheelt je 25 euro per maand. Ik ga het wel doen met netflix, prime, Disney en HBO max als dat ooit komt.
      Elke maand zeggen meer en meer mensen hun tv arbo op in Nederland. Of ze kijken tv via internet nog.
      Verwacht daarom dat de kosten tv abonnement de komende jaren fors zal blijven stijgen. ik verwacht naar de 30 euro per maand voor Delta tv basis abonnement.

      Reageer


      • #33
        Je kan niets dubbel aanzetten Bor. Zodra je losse televisieontvanger 4K kan doorgeven is het genoeg.
        In dat televisie signaal met HDR HLG bepaalt het soort televisie wat er gebeurt.
        Is de televisie uitgerust met HLG, dan pakt hij de HLG parameters en als de televisie geen HLG heeft, geeft de televisie gewoon een SDR beeld door.

        Reageer


        • #34
          De eerste periode waren er behoorlijke problemen met het UHD HDR beeld van NPO1, maar nu is het beeld echt aanzienlijk beter dan het gewone NPO1 HD beeld.

          Echt een gemis hoor als je het niet kunt zien.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X