Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijsverhoging per 1 juli

    Voor kabel abonnees :

    https://www.delta.nl/wijzigingen2021/

    en https://www.delta.nl/wijzigingenflex2021/

    Prijsverhogingen voor glasvezel abonnees gebeuren op 1 juni van het jaar.
    Laatst bewerkt door driepinter; 19 May 2021, 08:54.

  • #2
    Prijsverhogen voor stereo geluid op je interactieve tv box?
    Delta moet zich blauw schamen !

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Prijsverhogen voor stereo geluid op je interactieve tv box?
      Delta moet zich blauw schamen !
      Van jou misschien. Mij zal het echt jeuken.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        WTF ???? Prijzen verhogen en nog niet eens Dolby geluid en een 4K kanaal kunnen leveren via glasvezel interactieve tv?
        Ga eerst eens zorgen dat alle diensten op orde zijn! Dan is men ook bereid meer te betalen!

        Of beter: communiceer wat de datum is wanneer Dolby geluid nu eindelijk wel eens wordt aangeboden via interactief en communiceer hoe het zit met de 4K sportzomer!
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 May 2021, 17:25.

        Reageer


        • #5
          Ze doen maar een dotje

          Reageer


          • #6
            En vergeet het dit kastje niet!
            Dit Is Treurig toestel van Delta Dwingt!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
              En vergeet het dit kastje niet!
              Dit Is Treurig toestel van Delta Dwingt!
              Je bent toch weg bij Delta? Waarom maak je er dan nog drukte over?

              Of wil je graag terug? een spijtoptant ?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                Van jou misschien. Mij zal het echt jeuken.
                Die paar cent, daar ga ik niet van wakker liggen.

                Reageer


                • #9
                  Tijd om het aftandse pluspakket uit te zetten denk ik. Daar kijken we al amper naar maar nu gaat het ook nog 2 euro omhoog. Maakt het toch de prijsstijging weer goed

                  Reageer


                  • #10
                    Benieuwd of die extra 50 die ik nu al heb er dan weer bijkomt naar 350 Mbps, anders wordt het duurder maar niet anders.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                      Benieuwd of die extra 50 die ik nu al heb er dan weer bijkomt naar 350 Mbps, anders wordt het duurder maar niet anders.
                      Ja dit vraag ik me ook af, kan ik ook nergens terugvinden.
                      Kan iemand hier antwoord op geven?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Michel Bekijk bericht

                        Ja dit vraag ik me ook af, kan ik ook nergens terugvinden.
                        Kan iemand hier antwoord op geven?
                        • DELTA Flexpakket Basis wordt met 1 euro per maand verhoogd. Het nieuwe maandbedrag wordt 50 euro per maand. Daarnaast verhogen we uw downloadsnelheid van 100 naar 150 Mbps en uw uploadsnelheid van 10 naar 15 Mbps.
                        • Extra Snelheid 400 Mbps wordt met 1 euro per maand verlaagd. Het nieuwe maandbedrag wordt 9,50 euro per maand.
                        • Interactief 120+ zenders wordt met 1 euro per maand verhoogd. Het nieuwe maandbedrag wordt 21 euro per maand.
                        Beetje moeilijk om er uit te komen.

                        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (829).png
Bekeken: 817
Grootte: 188,2 Kb
ID: 193630

                        Reageer


                        • #13
                          Je bent toch weg bij Delta? Waarom maak je er dan nog drukte over?

                          Of wil je graag terug? een spijtoptant ?


                          nog niet voor niks

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
                            • DELTA Flexpakket Basis wordt met 1 euro per maand verhoogd. Het nieuwe maandbedrag wordt 50 euro per maand. Daarnaast verhogen we uw downloadsnelheid van 100 naar 150 Mbps en uw uploadsnelheid van 10 naar 15 Mbps.
                            • Extra Snelheid 400 Mbps wordt met 1 euro per maand verlaagd. Het nieuwe maandbedrag wordt 9,50 euro per maand.
                            • Interactief 120+ zenders wordt met 1 euro per maand verhoogd. Het nieuwe maandbedrag wordt 21 euro per maand.
                            Beetje moeilijk om er uit te komen.

                            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (829).png
Bekeken: 817
Grootte: 188,2 Kb
ID: 193630
                            Dit geeft geen antwoord op de vraag of sommigen van ons de extra 50Mbps behouden of niet.

                            Mijn huidige situatie is: basispakket + extra snelheid + extra 50Mbps, dus ik heb nu al 300Mbps down en 50Mbps up.
                            Krijgen de mensen met die 50Mbps extra per 1 juli dan 350Mbps download, of komt die 50Mbps te vervallen?
                            Als het komt te vervallen krijgen we alleen een prijsverhoging, geen extra snelheid.
                            Dat is de vraag.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                              Benieuwd of die extra 50 die ik nu al heb er dan weer bijkomt naar 350 Mbps, anders wordt het duurder maar niet anders.
                              HI Kennie-L en Michel, de extra snelheden blijven toegekend. Extra snelheid wordt toegepast bij afname van DELTA Mobiel en/of DELTA Energie. Daarmee wordt in jouw geval 350mbps ingesteld in het modemprofiel Kennie.
                              Laatst bewerkt door TimE; 19 May 2021, 17:49.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X