Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Formule1 volgend jaar op Viaplay (scandinavische sportzender)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • driepinter
    antwoordde
    Het lijkt er vooralsnog op dat Viaplay in Nederland rond de 15 EUR/maand geprijsd gaat worden.

    Bron
    driepinter in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
    Dan verdwijnen ze vanzelf wel.
    Bedoel je de abonnees of de betreffende zenders? Uiteindelijk zijn wij degenen die dit soort services in stand houden, wat voor bedrijf daar ook achter zit.
    Combinatie sport en commercie is wereldwijd gezien helaas een onoverkomelijk feit. Straks krijgen seizoenkaarthouders van voetbalclubs een gratis abonnement bij ESPN of kan je een jaar lang ZiggoGolf kijken als je een setje golfstokken koopt.

    Webkabouter in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Velzen666
    antwoordde
    Mooi laat alle commerciƫle troep en sport maar achter betaal zenders verdwijnen. Dan verdwijnen ze vanzelf wel.
    Velzen666 in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ziggo Sports verliest de F1 rechten vanaf 2022
    + Engelse Premier League @ https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...gue-kwijt.html

    Wordt moeilijk met dan alleen LaLiga nog in het pakket (en wat Indycar, CoppaAmerica en tennis/basketball/golf).
    Webkabouter in Nieuws
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Jul 2021, 19:54.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door keestramper Bekijk bericht
    Ikzelf heb met een collega samen besloten om een abonnement te nemen op F1 TV dat kost dan wel 65 euro per jaar in plaats van 15 euro bij ZIGGO per maand. Dus veel goedkoper ook nog eens. Maar ik denk dat ik Ziggo blijf houden voor andere racen zoals nascar en wtcc en meer van die dingen
    De prijs van Viaplay zal echt wel in eerste instantie rond de 10 euro per maand zitten. Ik verwacht vele malen goedkoper dan Ziggo Sport die voor 15 euro echt een afzetprijs had.
    Voor de 15 euro kreeg je een lege doos met onderin een stukje formule 1 en Premier League. Verder niets bijzonders en vaak dagenlang herhalingen of geen uitzending.
    Al jaren veel te duur en wat dan steekt is dat de Ziggo abonnees gratis formule 1 kregen.

    Viaplay opent ook de weg naar 4K kanalen. Reken er maar op dat het hoofdkanaal 4K is. Daar hebben Caiway en Delta dan ook weer rekening mee te houden.

    Ik vraag me echt af wat er van Ziggo Sports overblijft. Wie gaat er nog zo'n krankzinnig bedrag neerleggen voor 1 zenders met een klein beetje italiaans en spaans voetbal ?
    En dat ook voor zo lang het duurt. Voor je het weet zijn ook die rechten weg bij Ziggo. Ik voorzie nog eerder dat Ziggo Sports verkocht wordt aan ESPN of daarin opgaat, waarbij ESPN de rechten koopt.
    Bordewolf in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Ziggo Sport raakt na Formule 1 ook de Premier League kwijt | VoetbalPrimeur.nl
    driepinter in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • keestramper
    antwoordde
    Ikzelf heb met een collega samen besloten om een abonnement te nemen op F1 TV dat kost dan wel 65 euro per jaar in plaats van 15 euro bij ZIGGO per maand. Dus veel goedkoper ook nog eens. Maar ik denk dat ik Ziggo blijf houden voor andere racen zoals nascar en wtcc en meer van die dingen
    keestramper in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • loeffenr
    antwoordde
    Ik lees overal dat het snooker weggaat bij eurosport maar volgens mij klopt dat niet. De Snooker tv rechten die men noemt zijn niet van Eurosport maar van Ziggosport Totaal.

    De World Pool Masters, World Pool Championship, World Cup of Pool, US Open Championship en de Mosconi Cup.
    Deze rechten zijn ook allemaal van Ziggosport Totaal die naar NENT gaan.

    bron: https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...ts-en-snooker/

    Is inmiddels ook aangepast bij totaaltv
    loeffenr in Nieuws
    Laatst bewerkt door loeffenr; 26 May 2021, 02:11.

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

    Daar verheug ik me al op: lekke F1-banden door verdwaalde pijltjes
    Ook Snooker gaat weg bij Eurosport. Daarnaast tafeltennis, korfbal, basketbal en bowling.
    Ze kapen alle sport weg bij de andere zenders.

    Schaatsen en wielrennen kan ook zo maar iets zijn wat ze er bij gaan kapen.
    Bordewolf in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • _onbekend_
    antwoordde
    Daar verheug ik me al op: lekke F1-banden door verdwaalde pijltjes
    _onbekend_ in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ze gaan het concurrerend aanbieden. Dus geen scandinavische prijzen (het inkomen daar ligt ook hoger)
    Bordewolf in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Viaplay slaat weer toe: streamingdienst gaat naast Formule 1 ook darts uitzenden | Darts | AD.nl
    driepinter in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Het is daarom niet goedkoop :

    https://tweakers.net/nieuws/181922/s...undesliga.html
    driepinter in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Bordewolf
    antwoordde
    Ik ben benieuwd naar de startdatum. Bundes Liga hebben ze al, dus je zou verwachten in september.
    Bordewolf in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers
    driepinter in Nieuws

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X