Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gaat op termijn naar 25 gbps

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ze hebben " toevallig " beiden het XGS-PON bericht op 6 mei tegelijkertijd aangekondigd.

    Veldproef met XGSPON technologie in de WBA/VULA FttH dienstverlening (kpn-wholesale.com)

    Reageer


    • #17
      https://www.nokia.com/about-us/news/...e-netherlands/
      Laatst bewerkt door driepinter; 1 Jun 2021, 20:32.

      Reageer


      • #18
        Als dat allemaal net zo snel gaat als de ontwikkelingen op het DIT platform, dan kon dat wel eens de volgende eeuw worden.

        Reageer


        • #19
          Bij GPON en XGSPON (10) Gigabit Passive Optical Network techniek is de ONT een onmisbaar onderdeel van de verbinding. Deze kun je dus niet verwijderen of vervangen door een eigen type.


          KPN gebruikt deze XGSPON ONT :


          https://www.kpnwebshop.com/includes/...3D&date=3bf80c


          Deze ONT heeft een RJ-45 10G BASE-T aansluiting waar je iedere router op kunt aansluiten.


          Waarschijnlijk gebruikt Delta hiervoor een vergelijkbaar type van Nokia voor.
          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door driepinter; 4 Aug 2021, 16:59.

          Reageer


          • #20
            Het nieuwe XGS-PON modem :

            delta-installatiehandleiding-nokia-xs-2426g-a-r1b2-website.pdf


            Laatst bewerkt door driepinter; 6 Aug 2021, 12:25.

            Reageer


            • #21
              Laat Delta eerste eens vaart maken met het tv-product alvorens met andere zaken te beginnen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Laat Delta eerste eens vaart maken met het tv-product alvorens met andere zaken te beginnen.
                Het geld wordt nu eenmaal verdient met de verbindingen en helaas niet met het tv-product.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                  Het geld wordt nu eenmaal verdient met de verbindingen en helaas niet met het tv-product.
                  Inderdaad, heb net nieuwe tv gekocht, maar het audio van Caiway is niet slecht, maar het slechtst van alle providers volgens mij !
                  Wat een armoede dat audio van dat Caiway.

                  Reageer


                  • #24
                    Echt je hardware kan dit toch niet aan. Met 100mb tot 400 mb heb je meer dan genoeg. De rest is geldklopperij. Ik wens iedereen veel plezier met 1 gig en meer.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Velzen666 Bekijk bericht
                      Echt je hardware kan dit toch niet aan. Met 100mb tot 400 mb heb je meer dan genoeg. De rest is geldklopperij. Ik wens iedereen veel plezier met 1 gig en meer.
                      Lijkt me sterk dat je van iedereen weet wat voor hardware ze hebben en dat die dat niet aan kan. Ik zou zoiets niet durven of kunnen beweren.

                      Reageer


                      • #26
                        Van het nieuwe XGS-PON modem :

                        XS-2426G-A Product Guide

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Van het nieuwe XGS-PON modem :

                          XS-2426G-A Product Guide
                          Dat niet in bridge kan, ik hou het bij het melkpak. 1 Gbit is meer dan genoeg. Bridgestand is key voor mij.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Lijkt me sterk dat je van iedereen weet wat voor hardware ze hebben en dat die dat niet aan kan. Ik zou zoiets niet durven of kunnen beweren.
                            De meeste netwerkkaarten kunnen max 1Gbit aan. Cat7 of 8 is aan te raden, de meesten hebben Cat5a of 6. Wifi-adapters max 1 Gbit, routers… er zijn nog niet veel routers die verder gaan dan 1 Gbit. Harde schijven kunnen ook moeilijk gaan doen.

                            Zo’n overstap doe je niet ff zonder alles goed na te gaan.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Dat niet in bridge kan, ik hou het bij het melkpak. 1 Gbit is meer dan genoeg. Bridgestand is key voor mij.
                              Dat melkpak gaat je niet langer helpen wanneer volgend jaar - najaar 2022 - Delta overstapt op GPON.

                              Het is maar de vraag of je dan een modem krijgt die je in Bridge kunt zetten.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Dat niet in bridge kan, ik hou het bij het melkpak. 1 Gbit is meer dan genoeg. Bridgestand is key voor mij.
                                En naar Caiway overstappen heeft ook geen zin meer. Wil je het melkpak behouden kan alleen bij Delta icm zakelijk.pakket. Dus binnenkort extra kosten voor je per maand en dat voor een melkpak zonder melk.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X