Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Komen er meer vernieuwingen aan? Artikel over Delta Interactieve TV in Delta Magazine

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Komen er meer vernieuwingen aan? Artikel over Delta Interactieve TV in Delta Magazine

    Uit het Delta Magazine:
    DELTA Interactieve TV: nieuwe functies voor nog meer gemak | DELTA


    Het is wel een artikel " Wij van WC-Eend"
    Nu maar hopen dat ze ook luisteren naar de klanten die het hebben over het vreselijke geluid dat men levert bij het Interactieve tv-product en dat men nu snel Dolby DD51 en Atmos gaat leveren

    Wat ik vooral lees, er komt nog meer HD/UHD:


  • #2
    Ik zou toch graag een keer een Delta tv-app op mijn android tv zien verschijnen zoals de ZIGGO tv-app.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
      Ik zou toch graag een keer een Delta tv-app op mijn android tv zien verschijnen zoals de ZIGGO tv-app.
      Hier nog iemand ja. Te gek voor woorden dat die er nog steeds niet is, anno 2021.............

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

        Hier nog iemand ja. Te gek voor woorden dat die er nog steeds niet is, anno 2021.............

        Reageer


        • #5
          Ik ga het ''gras'' bij de buren echt niet uittesten hoor. Ben al meer dan 20 jaar bij zeelandnet, en werkt altijd super. Ook over de tv niks te klagen. Maar een toevoeging voor android tv zou wel lekker zijn.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
            Ik zou toch graag een keer een Delta tv-app op mijn android tv zien verschijnen zoals de ZIGGO tv-app.
            Eens. Tot die tijd gewoon je browser gebruiken.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door michael007 Bekijk bericht

              Ik ga het ''gras'' bij de buren echt niet uittesten hoor. Ben al meer dan 20 jaar bij zeelandnet, en werkt altijd super. Ook over de tv niks te klagen. Maar een toevoeging voor android tv zou wel lekker zijn.
              Komt misschien wel in die verbeteringen die Jeffrey Leentjes gaat uitvoeren. Ik ben zelf ook wel content over zeelandnet.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X