Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weer veel spam van Gmail

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Ik sluit mij hier volledig bij aan.
    Zelf zit ik hier maar kort op het forum en bij mijn eerste post had ik al een aanvaring met jou.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid


      Ik heb genoeg geleerd, ben al 10 jaar met pensioen, en bezig een waarschijnlijk ongeneeslijke ziekte te rekken.

      Dus probeer jij ook eens aan de volgende spreuk te denken, dan denk ik aan jouw spreuk.

      Laat iedereen in hun waarde die anders denken dan jezelf.




      Waarheid ,dit forum is niet voor je persoonlijke ziekteklachten ,als je dit met iemand wil delen, zoek dan een Geschikte praatgroep?
      kijk of de praatgroep Mona luisert nog actief is
      Dit doe je toch niet ,met jouw leeftijd?
      Laatst bewerkt door koekeroe; 14 Apr 2021, 10:31.

      Reageer


      • #33
        Je bent nu net calimero.
        Laatst bewerkt door driepinter; 14 Apr 2021, 07:55.

        Reageer


        • #34
          Nu weet ik weer waarom je trollen niet moet voeren. Waarmee ik het zelf weer doe...

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid


            Bedankt, gooi het er maar uit. Who's next?
            Je begrijpt het (zoals gewoonlijk) niet: Jij bent de trol. Het begint nu echt vervelend te worden. Je beroept je er bij elke opmerking op dat 'alleen moderators dat mogen' en dat anderen 'zich als moderator gedragen', dat je daarmee precies doet wat je anderen verwijt ontgaat je blijkbaar. Een moderator heeft je er nu ook op gewezen en zelfs dat weerhoudt je niet van enige reflectie. Je poneert maar een eind weg en knipt en plakt wikipedia-lemma's. Succes er mee.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Waarheid

              Ik weet dat je mij bedoelt met ''de trol''. Nogmaals veel dank voor je morele steun.

              ''Niets is wat het lijkt''
              Hebben we nu te maken met een trolbot of zo? Of een poging om de boel eens lekker voor de gek te houden? Wat het ook is, het lolletje is er af hoor.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Waarheid


                Ik vraag iedere keer alstublieft stop er mee, maar het gaat maar door, dat is toch heel flauw en kinderachtig?
                Zelf stoppen met reageren komt niet in je op blijkbaar. Er is een grens aan wat mensen pikken. Dat maken ze duidelijk. Jij kiest er voor om dat te negeren. Of je ziet het probleem niet en dat is eigenlijk best sneu.
                Laatst bewerkt door Koeba; 14 Apr 2021, 10:50.

                Reageer


                • #38
                  Ik krijg meldingen dat Waarheid ook likes geeft op de laatste kritische reacties. Zie dat zijn laatste reacties ook zijn verwijderd. Reden genoeg om aan te nemen dat het hier om een trol gaat.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Ik krijg meldingen dat Waarheid ook likes geeft op de laatste kritische reacties. Zie dat zijn laatste reacties ook zijn verwijderd. Reden genoeg om aan te nemen dat het hier om een trol gaat.
                    Die heb ik in opdracht van u verwijderd.

                    Reageer


                    • #40

                      De ene user kan veel meer spam ontvangen dan de ander. Je moet net de pech hebben dat je adres door een scraper opgepikt is. En als je daar eenmaal in zit is het lastig zonder een goede (fuzzy) filtering. Je mailprogramma zoals thunderbird kan helpen, maar veel gebruikers benaderen hun mailbox via verschillende computers of mobile/tablet.

                      Ik beheer zelf meerdere mailservers voor klanten.
                      De aanpak van spam door Delta is gewoon bedroevend. Ze nemen ervaringen van gebruikers niet bepaald serieus. Helaas verder weinig aan te doen als de systeembeheerders er niet actief mee aan de slag gaan. Ze hebben een spamfilter geinstalleerd en laten gebruikers verder aan hun lot over. Inclusief niet kloppende of achterhaalde handleidingen. Hun monopolie op snel internet in Zeeland resulteert in een lakse houding.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Nieske Bekijk bericht
                        Ik beheer zelf meerdere mailservers voor klanten.
                        Dan zul je waarschijnlijk ook weten dat het grootste probleem meestal wordt veroorzaakt tussen stoel en toetsenbord. Wil hierbij niet generaliseren maar zeker surfgedrag en de openheid op social media dragen hier wel toe bij. We smijten met profielen en foto's en nemen vaak niet de moeite om een handleiding goed te lezen. Daarvoor kun je de provider aansprakelijk stellen, maar dat is niet reeel.

                        Moet wel toegeven dat het hebben van een monopolie slecht is voor marktwerking en motivatie/ inspiratie van personeel. Zeker als ze moeten werken met inhuurkrachten die het allemaal ook niet echt interesseert. Maar goed, we zullen het ermee moeten doen...
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 25 Apr 2021, 02:06.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Nieske Bekijk bericht


                          De ene user kan veel meer spam ontvangen dan de ander. Je moet net de pech hebben dat je adres door een scraper opgepikt is. En als je daar eenmaal in zit is het lastig zonder een goede (fuzzy) filtering. Je mailprogramma zoals thunderbird kan helpen, maar veel gebruikers benaderen hun mailbox via verschillende computers of mobile/tablet.

                          Ik beheer zelf meerdere mailservers voor klanten.
                          De aanpak van spam door Delta is gewoon bedroevend. Ze nemen ervaringen van gebruikers niet bepaald serieus. Helaas verder weinig aan te doen als de systeembeheerders er niet actief mee aan de slag gaan. Ze hebben een spamfilter geinstalleerd en laten gebruikers verder aan hun lot over. Inclusief niet kloppende of achterhaalde handleidingen. Hun monopolie op snel internet in Zeeland resulteert in een lakse houding.
                          Gedeeltelijk heb je gelijk, maar het is een verschil of je als het ware je spam binnenhaalt of dat je daar je zelf tegen wapent.

                          Zijn er niet genoeg mensen die alles maar lukraak openen wat te mooi lijkt om waar te zijn?

                          Om spamberichten te voorkomen, is het belangrijk te beseffen dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dat waarschijnlijk ook zo is. Zo kun je prijsvragen en aanbiedingen negeren die dubieus lijken.

                          Gooien mensen zelf hun halve leven niet op straat via sociall media. Ook ik ervaar een enkele keer spam maar het is minimaal en verdwijnt meestal automatisch in het vakje ongewenst zodat het geblokt is voor het geopend kan worden.

                          Op mijn mobiele apparaten open ik geen mail dat niet van een vertrouwd of bekend persoon is, zo probeer ik mij zo goed mogelijk te beschermen.

                          De enkele keer dat ik in het spamfilter van Delta kijk zie ik toch dat zij heel wat spam hebben opgevangen en in quarantaine hebben geplaatst.

                          Ook goede beveiligingssoftware is belangrijk omdat spam virussen en andere malware kunnen bevatten, het beschermt je ook tegen je eigen surfgedrag door tijdig in te grijpen als je naar een onveilige pagina wordt geleid en deze onmiddellijk blokkeert.

                          Zelf gebruik ik Eset virusscanner en daarnaast Malwarebytes premium om de boel zo goed mogelijk dicht te timmeren.

                          Maar dat een monopoliepositie geen voordelen voor de klant biedt dat ben ik helemaal met je eens.








                          Laatst bewerkt door Guest01; 25 Apr 2021, 09:01.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X