Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gratis zenders tijdens Kerst

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Dat was jarenlang gee probleem, waarom nu wel?
    Dat is hun keuze, heel simpel.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Dat was jarenlang gee probleem, waarom nu wel?
      Beter leren omgaan met veranderingen en teleurstelling, want dat hoort bij het leven.

      Reageer


      • #18
        Bij Delta zit NPO1 extra wel in het basispakket.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Beter leren omgaan met veranderingen en teleurstelling, want dat hoort bij het leven.
          Volgens mij heeft dit meer te maken met mismanagement bij Delta/Caiway.
          Dat het management de klanten van Caiway zo teleurstelt is hen aan te rekenen.
          Mij raakt het niet, ik heb alle zenders.

          En dan moet een welwillende heldeskmedewerker die op 1e kerstdag moet werken de klachtenstroom maar zien op te lossen.

          Tis jammer hoe zoiets loopt. Intussen is wel kanaal 999 Evenementenkanaal opengezet,dus toch nog een oplossing, al is het wat laat. Jammer dat de abonnees eerst massaal moeten klagen.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Dec 2020, 01:48.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Wat een onzin verhaal helaas dus niet op de normale coax kabel.
            Wel op de normale coaxkabel hoor. Dus waarom een onzin verhaal. Zouden ze dat alleen bij mij hebben gedaan driepinter?

            Je weet wel, wie goed doet wie goed ontmoet zeg maar.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

              U moet niet uit uw nek lullen ,er zijn niet als voorgaande jaren zenders [kerst beschikbaar, en waarbij je via de mail bericht kreeg
              van de extra zenders
              Het valt me dikwijls op .zodra iemand wat op Delta aan te merken heeft u er ,gelijk op inspringt om het voor Delta op te nemen
              Bij u is alles goed voor elkaar Spam ,u heeft het voor elkaar ,en nog meerdere dingen
              en die zenders die u noemt ,hebben een heleboel mensen al,
              en mensen met een coax kabel. hebben deze zenders niet
              DUS GEEN KERST Gifte van Delta
              Laatst bewerkt door Guest01; 26 Dec 2020, 08:37.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                Wel op de normale coaxkabel hoor. Dus waarom een onzin verhaal. Zouden ze dat alleen bij mij hebben gedaan driepinter?

                Je weet wel, wie goed doet wie goed ontmoet zeg maar.
                Blijkbaar heb je dan toch een bepaald voorrecht of voorkeurspositie bij Delta, want ik heb het op twee verschillende tv's dus niet.
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #23
                  Jij zit op Ziggo, zie ik Driepinter.

                  Reageer


                  • #24
                    U bent gewoon een fantast met uw ideeen en ik trap Delta niet in de Grond ,Enkel een vraag stellen

                    Reageer


                    • #25
                      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: IMG_1456.JPG Bekeken: 0 Grootte: 95,8 Kb ID: 189212
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                      U bent gewoon een fantast met uw ideeen en ik trap Delta niet in de Grond ,Enkel een vraag stellen
                      Niet boos worden het is Kerst weet u wel dat feest van ''Vrede op Aarde''!

                      https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...r-alle-klanten
                      Laatst bewerkt door Guest01; 26 Dec 2020, 10:49.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Blijkbaar heb je dan toch een bepaald voorrecht of voorkeurspositie bij Delta, want ik heb het op twee verschillende tv's dus niet.
                        Ik heb zeelandnet driepinter , u heeft schijnbaar ziggo?

                        Reageer


                        • #27
                          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: IMG_1456.JPG
Bekeken: 180
Grootte: 95,8 Kb
ID: 189211
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Blijkbaar heb je dan toch een bepaald voorrecht of voorkeurspositie bij Delta, want ik heb het op twee verschillende tv's dus niet.

                          Reageer


                          • #28
                            Bij Driepinter staat er een Ziggo melding bij de Smartcard

                            Reageer


                            • #29
                              Maar Driepinter woont gewoon op Zuid-Beveland dus heeft gewoon ZeelandNet (Delta).

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                                Bij Driepinter staat er een Ziggo melding bij de Smartcard
                                Hier staat (driepinter) er ook bij! Maar ik ben een fantast schijnbaar!

                                Terechte aankondiging van driepinter en Bordewolf , bedankt hiervoor.
                                Ik had het 120+ abonnement in mijn hoofd. Per 1 juli 2020 zijn, na een EUR2/maand verhoging van dat abonnement, alle kanalen van betaalzender Film1 permanent toegevoegd.
                                Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Oct 2020, 10:46.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X