Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta wijzigingen 2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta wijzigingen 2021

    Alle wijzigingen op een rij | DELTA

  • #2
    Voor wie gelden deze prijzen?
    Dat is me niet helemaal duidelijk, want die prijzen betaalde ik bij Delta al in 2020.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      Voor wie gelden deze prijzen?
      Dat is me niet helemaal duidelijk, want die prijzen betaalde ik bij Delta al in 2020.
      Laatst bewerkt door driepinter; 23 Dec 2020, 14:17.

      Reageer


      • #4
        Dan zijn het toch geen verhogingen!
        Ik betaalde immers al het laatste rijtje in 2020.

        Voor welke klanten zijn het dan wel verhogingen?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
          Dan zijn het toch geen verhogingen!
          Ik betaalde immers al het laatste rijtje in 2020.

          Voor welke klanten zijn het dan wel verhogingen?

          Reageer


          • #6
            De wijzigingen hebben betrekking op de DELTA Glasvezel diensten. De prijzen voor de ESPN zenders zijn voor zowel Glasvezel als COAX per 1 januari EUR10,00 per maand voor het ESPN zenderpakket.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
              De wijzigingen hebben betrekking op de DELTA Glasvezel diensten. De prijzen voor de ESPN zenders zijn voor zowel Glasvezel als COAX per 1 januari EUR10,00 per maand voor het ESPN zenderpakket.
              Bedankt voor deze toelichting. Ik denk dat er vast iemand is die dit even bij de betreffende infodocument kan (laten) plaatsen, want dat is denk ik wel de moeite waard,
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                De wijzigingen hebben betrekking op de DELTA Glasvezel diensten. De prijzen voor de ESPN zenders zijn voor zowel Glasvezel als COAX per 1 januari EUR10,00 per maand voor het ESPN zenderpakket.
                Wel vreemd dat de Caiwayklanten 1 euro meer moeten betalen voor hetzelfde pakket, terwijl er een gezamenlijk inkoop plaatsvindt !!!!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Wel vreemd dat de Caiwayklanten 1 euro meer moeten betalen voor hetzelfde pakket, terwijl er een gezamenlijk inkoop plaatsvindt !!!!
                  Dus blijft Caiway zelfstandig (en wordt geen Delta) ook in het nieuwe jaar !

                  Reageer


                  • #10
                    Is maar beter ook. Anders is er helemaal zo weinig keus op het netwerk van Delta Fiber.

                    Reageer


                    • #11
                      Per saldo is het blijft het duurder. Het blijft twee providers in de lucht houden, terwijl de systemen meer en meer gemigreerd worden naar een.
                      Bovendien heeft Caiway kansloos veel pakketten en het zou nu juist de kans zijn daar een streep door te halen.
                      Maar waarom ESPN bij Caiway duurder moet zijn snap ik niet. Bovendien heeft Delta een aantrekkelijk Sportpakket voor 20 euro!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Per saldo is het blijft het duurder. Het blijft twee providers in de lucht houden, terwijl de systemen meer en meer gemigreerd worden naar een.
                        Bovendien heeft Caiway kansloos veel pakketten en het zou nu juist de kans zijn daar een streep door te halen.
                        Maar waarom ESPN bij Caiway duurder moet zijn snap ik niet. Bovendien heeft Delta een aantrekkelijk Sportpakket voor 20 euro!
                        Overstappen naar Delta dus....
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X