Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta weerspreekt geluiden over ‘valsspelen’: ‘Alle huishoudens in Goes krijgen kans op gratis aansluiting’

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta weerspreekt geluiden over ‘valsspelen’: ‘Alle huishoudens in Goes krijgen kans op gratis aansluiting’

https://www.pzc.nl/bevelanden/delta-...ting~a99c70ce/

Ik kan me nog herinneren dat voor coax-aansluitingen indertijd ook zoiets speelde (minus deurverkopers).
    Wat wel interessant is om te weten: stel dat iemand besluit om géén aansluiting te nemen. Na aan paar jaar verhuist deze bewoner en komen er nieuwe bewoners op die locatie. Worden ze dan in de gelegenheid gesteld om zonder kosten glasvezel tot in de meterkast aan te laten leggen?
    Kan me indenken dat er in huursector sowieso een aansluiting wordt gerealiseerd, ongeacht de keus van de bewoner(s)?
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 1 week geleden.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Ik kan me nog herinneren dat voor coax-aansluitingen indertijd ook zoiets speelde (minus deurverkopers).
      Wat wel interessant is om te weten: stel dat iemand besluit om géén aansluiting te nemen. Na aan paar jaar verhuist deze bewoner en komen er nieuwe bewoners op die locatie. Worden ze dan in de gelegenheid gesteld om zonder kosten glasvezel tot in de meterkast aan te laten leggen?
      Kan me indenken dat er in huursector sowieso een aansluiting wordt gerealiseerd, ongeacht de keus van de bewoner(s)?
      Een fatsoenlijke provider trekt hoe dan ook de aansluiting naar binnen ongeacht of men er gebruik van maakt.

Caiway was behoorlijk pissig toen de Twentenaren zich tegen Caiway keerden toen ze Ziggo van de kabel dreven.
      Men had het idee dat iedereen wel glasvezel zou nemen van Caiway. Men had zich immers rijk gerekend dat de aanleg wel zou worden terugverdient,
      nu laat men bewust de coax verwaarlozen zodat men naar glasvezel moet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X