Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Getest: DELTA’s klantenservice behoort opnieuw tot de beste van Nederland

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Voor de mensen die niets hebben met de URL-balk (en Delta Marketing) zie deze heldere landingspagina :

    Glasvezel klantenservice maar dan wat opgeleukt:
    Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: DeltaFiber Helpdesk1.jpg Bekeken: 0 Grootte: 167,4 Kb ID: 188512

    Misschien ook een idee om het oerwoud aan domeinnamen wat logischer aan te pakken met publieke aliassen die beter te onhouden zijn:

    www.delta.nl/actie
    www.delta.nl/energie
    www.delta.nl/forum
    www.delta.nl/glasvezel
    www.delta.nl/hardware
    www.delta.nl/helpdesk
    www.delta.nl/kabel
    www.delta.nl/mobiel
    www.delta.nl/storingen
    www.delta.nl/tv
    www.delta.nl/wifi
    Bedankt voor de feedback.

    Verschillende van deze links worden al gebruikt of je wordt doorverwezen naar de juiste pagina.

    www.delta.nl/energie
    www.delta.nl/forum
    www.delta.nl/glasvezel
    www.delta.nl/mobiel
    www.delta.nl/storingen
    www.delta.nl/tv
    www.delta.nl/wifi

    Edwinb in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • River69
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Maar jij moet je natuurlijk melden bij de Glasvezel klantenservice.

    En die zouden het wel eens druk kunnen hebben.

    Het onderzoek gaat volgens mij over de Kabel klantenservice.
    Ja dat klopt glasvezel buiten Zeeland, maar dat maakt toch niks uit over de bereikbaarheid, die is gewoon slecht.
    River69 in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Maar jij moet je natuurlijk melden bij de Glasvezel klantenservice
    Voor de mensen die niets hebben met de URL-balk (en Delta Marketing) zie deze heldere landingspagina :

    Glasvezel klantenservice maar dan wat opgeleukt:
    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: DeltaFiber Helpdesk1.jpg Bekeken: 0 Grootte: 167,4 Kb ID: 188512

    Misschien ook een idee om het oerwoud aan domeinnamen wat logischer aan te pakken met publieke aliassen die beter te onhouden zijn:

    www.delta.nl/actie
    www.delta.nl/energie
    www.delta.nl/forum
    www.delta.nl/glasvezel
    www.delta.nl/hardware
    www.delta.nl/helpdesk
    www.delta.nl/kabel
    www.delta.nl/mobiel
    www.delta.nl/storingen
    www.delta.nl/tv
    www.delta.nl/wifi
    Webkabouter in Nieuws
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Nov 2020, 19:14.

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
    Nou de bereikbaarheid is vandaag en een week geleden erg slecht vandaag 2 keer in de wacht gestaan van 28 minuten en een week geleden 20 minuten voor dat ik iemand aan de telefoon had.
    Dus zo best is dat niet.
    Maar jij moet je natuurlijk melden bij de Glasvezel klantenservice.

    En die zouden het wel eens druk kunnen hebben.

    Het onderzoek gaat volgens mij over de Kabel klantenservice.
    driepinter in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • River69
    antwoordde
    Nou de bereikbaarheid is vandaag en een week geleden erg slecht vandaag 2 keer in de wacht gestaan van 28 minuten en een week geleden 20 minuten voor dat ik iemand aan de telefoon had.
    Dus zo best is dat niet.
    River69 in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht
    Lachwekkend dit, onderzoek niet serieus te nemen.
    Kun je aangeven wat je er lachwekkend aan vindt? Met goedbedoelde tips is verbetering altijd mogelijk...
    Webkabouter in Nieuws
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Nov 2020, 18:33.

    Laat een reactie achter:


  • Waarheid
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
    Klanten'service' van Delta is helemaal waardeloos. Openingstijden van 8:00 's-ochtends tot 21:00 's-avonds. En daarna...?
    Ik had een internetstoring en kon ze dus niet bereiken via telefoon vanwege 'openings'tijden.
    Ik werd dus niet geholpen met de internetstoring. Kon niet meer verder werken die avond/nacht. Dat vond mijn baas niet leuk.
    Erik, overmacht moet een baas wel begrip voor tonen, ik denk overigens dat andere providers ook niet 24 op 24 hun klanten te woord kunnen staan.

    Het is wel handig als je over enige backup beschikt in de vorm van een IPad of IPhone soms is er wel wifi als internet er uit ligt , en op je telefoon kun je via 4G ook op google komen om een oplossing te zoeken. Het blijft techniek. Van geplande operaties geeft zeelandnet vooraf bericht.
    Waarheid in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Klummie
    antwoordde
    Lachwekkend dit, onderzoek niet serieus te nemen.
    Klummie in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Waarheid
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Mensen doen dat tegenwoordig ook om te kijken of er qua infrastructuur meer keus is. Ikzelf doe dat ook regelmatig en soms kom je tot verrassende resultaten (die meestal niet kloppen maar dat is een ander verhaal).
    We blijven Hollanders ''kijken kijken niet kopen'' ik heb ooit gevaren en in b.v Singapore wisten veel verkopers deze uitdrukking goed uit spreken.
    Waarheid in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
    Zeer vreemd dat je om een melding te doen dit via een commerciële app als Facebook moet doen. Foei. De andere link verloopt ook via Facebook!
    N.B: ik zit niet op Facebook.
    Niets moet, alles mag
    Als niet-Facebook-user wordt het daarmee wel lastig, daar heb je een punt.
    TimE in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • erikreijn
    antwoordde
    Zeer vreemd dat je om een melding te doen dit via een commerciële app als Facebook moet doen. Foei. De andere link verloopt ook via Facebook!
    N.B: ik zit niet op Facebook.
    erikreijn in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Iemand die een postcodecheck doet is veelal op zoek naar een andere provider.
    Mensen doen dat tegenwoordig ook om te kijken of er qua infrastructuur meer keus is. Ikzelf doe dat ook regelmatig en soms kom je tot verrassende resultaten (die meestal niet kloppen maar dat is een ander verhaal).
    Webkabouter in Nieuws

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
    Klanten'service' van Delta is helemaal waardeloos. Openingstijden van 8:00 's-ochtends tot 21:00 's-avonds. En daarna...?
    Erik, reactie is veel te kort door de bocht. Heeft één van jullie beiden (jij en je baas) ooit de Algemene Voorwaarden gelezen mbt dit soort services (...) Voor normale (particuliere en de meeste zakelijke) abonnees is een 08-21 servicedesk een prima oplossing.

    Bordewolf en jet Eens, maar ik snap de insteek van de OP wel; bij een volcontinu bedrijfsrooster werken mensen ook in de avonduren en 's nachts.
    Wellicht dat de baas van Erik dan een voorziening moet treffen waarbij je voor 99,8% gevrijwaard bent van uitval (die zijn er wel degelijk), maar daar moet hij dan wel grof voor betalen.
    Erik zal anders gewoon naar de fysieke locatie van zijn werk moeten komen of zijn zakelijke communicatie via een 4G/5G verbinding (en via een andere provider) moeten afhandelen. Dan is er geen vuiltje aan de lucht.
    Webkabouter in Nieuws
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Nov 2020, 18:32.

    Laat een reactie achter:


  • TimE
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
    Klanten'service' van Delta is helemaal waardeloos. Openingstijden van 8:00 's-ochtends tot 21:00 's-avonds. En daarna...?
    Ik had een internetstoring en kon ze dus niet bereiken via telefoon vanwege 'openings'tijden.
    Ik werd dus niet geholpen met de internetstoring. Kon niet meer verder werken die avond/nacht. Dat vond mijn baas niet leuk.
    Hi erikreijn , ik kan mij goed voorstellen dat het op het tijdstip van de ervaren problemen redelijk frustrerend kan zijn om met geen mogelijkheid de telefonische klantenservice te kunnen bereiken. Mocht je dergelijke problemen nogmaals ervaren kun je altijd een berichtje sturen via de social media kanalen van DELTA, de medewerkers van de klantenservice zullen dan zo snel zij kunnen voor je terugkomen op de ervaren problemen.

    Het sturen van een berichtje kan eenvoudig via Facebook: http://m.me/deltanl/ (aansluitadres via coax in Zeeland) of http://m.me/deltaglasvezel/ (aansluitadres via Glasvezel).

    Sinds kort wordt ook gebruik gemaakt van Whatsapp: 0118-225575. Hier kun je klokje rond jouw storing melden.
    TimE in Nieuws
    Laatst bewerkt door TimE; 6 Nov 2020, 14:18.

    Laat een reactie achter:


  • jet
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
    Klanten'service' van Delta is helemaal waardeloos. Openingstijden van 8:00 's-ochtends tot 21:00 's-avonds. En daarna...?
    Ik had een internetstoring en kon ze dus niet bereiken via telefoon vanwege 'openings'tijden.
    Ik werd dus niet geholpen met de internetstoring. Kon niet meer verder werken die avond/nacht. Dat vond mijn baas niet leuk.
    En dan ga je slapen , je denk toch niet dat ze dag en nacht gereed staan , 21.00 is al mooi genoeg .

    jet in Nieuws

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X