Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Getest: DELTA’s klantenservice behoort opnieuw tot de beste van Nederland

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Iemand die een postcodecheck doet is veelal op zoek naar een andere provider.
    Mensen doen dat tegenwoordig ook om te kijken of er qua infrastructuur meer keus is. Ikzelf doe dat ook regelmatig en soms kom je tot verrassende resultaten (die meestal niet kloppen maar dat is een ander verhaal).
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Zeer vreemd dat je om een melding te doen dit via een commerciële app als Facebook moet doen. Foei. De andere link verloopt ook via Facebook!
      N.B: ik zit niet op Facebook.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
        Zeer vreemd dat je om een melding te doen dit via een commerciële app als Facebook moet doen. Foei. De andere link verloopt ook via Facebook!
        N.B: ik zit niet op Facebook.
        Niets moet, alles mag
        Als niet-Facebook-user wordt het daarmee wel lastig, daar heb je een punt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Mensen doen dat tegenwoordig ook om te kijken of er qua infrastructuur meer keus is. Ikzelf doe dat ook regelmatig en soms kom je tot verrassende resultaten (die meestal niet kloppen maar dat is een ander verhaal).
          We blijven Hollanders ''kijken kijken niet kopen'' ik heb ooit gevaren en in b.v Singapore wisten veel verkopers deze uitdrukking goed uit spreken.

Reageer

Lachwekkend dit, onderzoek niet serieus te nemen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
              Klanten'service' van Delta is helemaal waardeloos. Openingstijden van 8:00 's-ochtends tot 21:00 's-avonds. En daarna...?
              Ik had een internetstoring en kon ze dus niet bereiken via telefoon vanwege 'openings'tijden.
              Ik werd dus niet geholpen met de internetstoring. Kon niet meer verder werken die avond/nacht. Dat vond mijn baas niet leuk.
              Erik, overmacht moet een baas wel begrip voor tonen, ik denk overigens dat andere providers ook niet 24 op 24 hun klanten te woord kunnen staan.

Het is wel handig als je over enige backup beschikt in de vorm van een IPad of IPhone soms is er wel wifi als internet er uit ligt , en op je telefoon kun je via 4G ook op google komen om een oplossing te zoeken. Het blijft techniek. Van geplande operaties geeft zeelandnet vooraf bericht.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht
                Lachwekkend dit, onderzoek niet serieus te nemen.
                Kun je aangeven wat je er lachwekkend aan vindt? Met goedbedoelde tips is verbetering altijd mogelijk...
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Nov 2020, 18:33.

Reageer

Nou de bereikbaarheid is vandaag en een week geleden erg slecht vandaag 2 keer in de wacht gestaan van 28 minuten en een week geleden 20 minuten voor dat ik iemand aan de telefoon had.
                  Dus zo best is dat niet.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht
                    Nou de bereikbaarheid is vandaag en een week geleden erg slecht vandaag 2 keer in de wacht gestaan van 28 minuten en een week geleden 20 minuten voor dat ik iemand aan de telefoon had.
                    Dus zo best is dat niet.
                    Maar jij moet je natuurlijk melden bij de Glasvezel klantenservice.

En die zouden het wel eens druk kunnen hebben.

Het onderzoek gaat volgens mij over de Kabel klantenservice.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Maar jij moet je natuurlijk melden bij de Glasvezel klantenservice
                      Voor de mensen die niets hebben met de URL-balk (en Delta Marketing) zie deze heldere landingspagina :

Glasvezel klantenservice maar dan wat opgeleukt:
                      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: DeltaFiber Helpdesk1.jpg Bekeken: 0 Grootte: 167,4 Kb ID: 188512

Misschien ook een idee om het oerwoud aan domeinnamen wat logischer aan te pakken met publieke aliassen die beter te onhouden zijn:

www.delta.nl/actie
                      www.delta.nl/energie
                      www.delta.nl/forum
                      www.delta.nl/glasvezel
                      www.delta.nl/hardware
                      www.delta.nl/helpdesk
                      www.delta.nl/kabel
                      www.delta.nl/mobiel
                      www.delta.nl/storingen
                      www.delta.nl/tv
                      www.delta.nl/wifi
                      Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Nov 2020, 19:14.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Maar jij moet je natuurlijk melden bij de Glasvezel klantenservice.

En die zouden het wel eens druk kunnen hebben.

Het onderzoek gaat volgens mij over de Kabel klantenservice.
                        Ja dat klopt glasvezel buiten Zeeland, maar dat maakt toch niks uit over de bereikbaarheid, die is gewoon slecht.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Voor de mensen die niets hebben met de URL-balk (en Delta Marketing) zie deze heldere landingspagina :

Glasvezel klantenservice maar dan wat opgeleukt:
                          Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: DeltaFiber Helpdesk1.jpg Bekeken: 0 Grootte: 167,4 Kb ID: 188512

Misschien ook een idee om het oerwoud aan domeinnamen wat logischer aan te pakken met publieke aliassen die beter te onhouden zijn:

www.delta.nl/actie
                          www.delta.nl/energie
                          www.delta.nl/forum
                          www.delta.nl/glasvezel
                          www.delta.nl/hardware
                          www.delta.nl/helpdesk
                          www.delta.nl/kabel
                          www.delta.nl/mobiel
                          www.delta.nl/storingen
                          www.delta.nl/tv
                          www.delta.nl/wifi
                          Bedankt voor de feedback.

Verschillende van deze links worden al gebruikt of je wordt doorverwezen naar de juiste pagina.

www.delta.nl/energie
                          www.delta.nl/forum
                          www.delta.nl/glasvezel
                          www.delta.nl/mobiel
                          www.delta.nl/storingen
                          www.delta.nl/tv
                          www.delta.nl/wifi

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                          X