Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Getest: DELTA’s klantenservice behoort opnieuw tot de beste van Nederland
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk berichtZeer vreemd dat je om een melding te doen dit via een commerciële app als Facebook moet doen. Foei. De andere link verloopt ook via Facebook!
N.B: ik zit niet op Facebook.
Als niet-Facebook-user wordt het daarmee wel lastig, daar heb je een punt.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtMensen doen dat tegenwoordig ook om te kijken of er qua infrastructuur meer keus is. Ikzelf doe dat ook regelmatig en soms kom je tot verrassende resultaten (die meestal niet kloppen maar dat is een ander verhaal).
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk berichtKlanten'service' van Delta is helemaal waardeloos. Openingstijden van 8:00 's-ochtends tot 21:00 's-avonds. En daarna...?
Ik had een internetstoring en kon ze dus niet bereiken via telefoon vanwege 'openings'tijden.
Ik werd dus niet geholpen met de internetstoring. Kon niet meer verder werken die avond/nacht. Dat vond mijn baas niet leuk.
Het is wel handig als je over enige backup beschikt in de vorm van een IPad of IPhone soms is er wel wifi als internet er uit ligt , en op je telefoon kun je via 4G ook op google komen om een oplossing te zoeken. Het blijft techniek. Van geplande operaties geeft zeelandnet vooraf bericht.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk berichtLachwekkend dit, onderzoek niet serieus te nemen.Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Nov 2020, 18:33.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk berichtNou de bereikbaarheid is vandaag en een week geleden erg slecht vandaag 2 keer in de wacht gestaan van 28 minuten en een week geleden 20 minuten voor dat ik iemand aan de telefoon had.
Dus zo best is dat niet.
En die zouden het wel eens druk kunnen hebben.
Het onderzoek gaat volgens mij over de Kabel klantenservice.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtMaar jij moet je natuurlijk melden bij de Glasvezel klantenservice
Glasvezel klantenservice maar dan wat opgeleukt:
Misschien ook een idee om het oerwoud aan domeinnamen wat logischer aan te pakken met publieke aliassen die beter te onhouden zijn:
www.delta.nl/actie
www.delta.nl/energie
www.delta.nl/forum
www.delta.nl/glasvezel
www.delta.nl/hardware
www.delta.nl/helpdesk
www.delta.nl/kabel
www.delta.nl/mobiel
www.delta.nl/storingen
www.delta.nl/tv
www.delta.nl/wifiLaatst bewerkt door Webkabouter; 17 Nov 2020, 19:14.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Maar jij moet je natuurlijk melden bij de Glasvezel klantenservice.
En die zouden het wel eens druk kunnen hebben.
Het onderzoek gaat volgens mij over de Kabel klantenservice.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtVoor de mensen die niets hebben met de URL-balk (en Delta Marketing) zie deze heldere landingspagina :
Glasvezel klantenservice maar dan wat opgeleukt:
Misschien ook een idee om het oerwoud aan domeinnamen wat logischer aan te pakken met publieke aliassen die beter te onhouden zijn:
www.delta.nl/actie
www.delta.nl/energie
www.delta.nl/forum
www.delta.nl/glasvezel
www.delta.nl/hardware
www.delta.nl/helpdesk
www.delta.nl/kabel
www.delta.nl/mobiel
www.delta.nl/storingen
www.delta.nl/tv
www.delta.nl/wifi
Verschillende van deze links worden al gebruikt of je wordt doorverwezen naar de juiste pagina.
www.delta.nl/energie
www.delta.nl/forum
www.delta.nl/glasvezel
www.delta.nl/mobiel
www.delta.nl/storingen
www.delta.nl/tv
www.delta.nl/wifi
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer