Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Getest: DELTA’s klantenservice behoort opnieuw tot de beste van Nederland

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Getest: DELTA’s klantenservice behoort opnieuw tot de beste van Nederland

https://www.delta.nl/nieuws/getest-d...rnetproviders/

Heu? Wij van wc eend weer? De abonnees van Caiway zijn niet te spreken over hoe het de laatste maanden gaat!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Heu? Wij van wc eend weer? De abonnees van Caiway zijn niet te spreken over hoe het de laatste maanden gaat!
      Ik zie alleen jou. Maar het zou kunnen natuurlijk.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Ik zie alleen jou. Maar het zou kunnen natuurlijk.
        het gaat alleen over de bereikbaarheid .. niet de kwaliteit van de antwoorden ..

Reageer

Gefeliciteerd Delta

Reageer

Oorspronkelijk gepost door HB016 Bekijk bericht

het gaat alleen over de bereikbaarheid .. niet de kwaliteit van de antwoorden ..
            Die is bij Caiway telefonisch ver onder de maat tot langer dan 40 min door agv voortdurende storingen.
            Dat is dezelfde helpdesk als Delta, zelfde medewerkers.

Reageer

Het zegt wel iets over klantenservice in het algemeen, als je toch 2e wordt met een gemiddelde wachttijd die 50% hoger is t.o.v. die bij het vorige onderzoek!
              Laatst bewerkt door Jos; 4 weken geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                Het zegt wel iets over klantenservice in het algemeen, als je toch 2e wordt met een gemiddelde wachttijd die 50% hoger is t.o.v. die bij het vorige onderzoek!
                Het zegt meer over het onderzoek. Iemand die een postcodecheck doet is veelal op zoek naar een andere provider.

Reageer

Wat sta je er weer lekker positief in Bordewolf

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    Wat sta je er weer lekker positief in Bordewolf
                    Als het wel klopt dan hoop ik dat Caiway heel snel Delta wordt ;-).

Het is een mooi resultaat, dat zeker. Em ik heb het vaker gezegd: ik ben wel kritisch, maar over het algemeen wel een tevreden klant!

Reageer

Klanten'service' van Delta is helemaal waardeloos. Openingstijden van 8:00 's-ochtends tot 21:00 's-avonds. En daarna...?
                      Ik had een internetstoring en kon ze dus niet bereiken via telefoon vanwege 'openings'tijden.
                      Ik werd dus niet geholpen met de internetstoring. Kon niet meer verder werken die avond/nacht. Dat vond mijn baas niet leuk.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
                        Klanten'service' van Delta is helemaal waardeloos. Openingstijden van 8:00 's-ochtends tot 21:00 's-avonds. En daarna...?
                        Ik had een internetstoring en kon ze dus niet bereiken via telefoon vanwege 'openings'tijden.
                        Ik werd dus niet geholpen met de internetstoring. Kon niet meer verder werken die avond/nacht. Dat vond mijn baas niet leuk.
                        Jouw baas vind werken s nachts en in de avonduren normaal?
                        Internetstoringen heb je bij alle providers, overmacht.

Reageer

En dan ga je slapen , je denk toch niet dat ze dag en nacht gereed staan , 21.00 is al mooi genoeg .

Reageer

Hi erikreijn , ik kan mij goed voorstellen dat het op het tijdstip van de ervaren problemen redelijk frustrerend kan zijn om met geen mogelijkheid de telefonische klantenservice te kunnen bereiken. Mocht je dergelijke problemen nogmaals ervaren kun je altijd een berichtje sturen via de social media kanalen van DELTA, de medewerkers van de klantenservice zullen dan zo snel zij kunnen voor je terugkomen op de ervaren problemen.

Het sturen van een berichtje kan eenvoudig via Facebook: http://m.me/deltanl/ (aansluitadres via coax in Zeeland) of http://m.me/deltaglasvezel/ (aansluitadres via Glasvezel).

Sinds kort wordt ook gebruik gemaakt van Whatsapp: 0118-225575. Hier kun je klokje rond jouw storing melden.
                            Laatst bewerkt door TimE; 3 weken geleden.

Reageer

Erik, reactie is veel te kort door de bocht. Heeft één van jullie beiden (jij en je baas) ooit de Algemene Voorwaarden gelezen mbt dit soort services (...) Voor normale (particuliere en de meeste zakelijke) abonnees is een 08-21 servicedesk een prima oplossing.

Bordewolf en jet Eens, maar ik snap de insteek van de OP wel; bij een volcontinu bedrijfsrooster werken mensen ook in de avonduren en 's nachts.
                              Wellicht dat de baas van Erik dan een voorziening moet treffen waarbij je voor 99,8% gevrijwaard bent van uitval (die zijn er wel degelijk), maar daar moet hij dan wel grof voor betalen.
                              Erik zal anders gewoon naar de fysieke locatie van zijn werk moeten komen of zijn zakelijke communicatie via een 4G/5G verbinding (en via een andere provider) moeten afhandelen. Dan is er geen vuiltje aan de lucht.
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 3 weken geleden.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X