Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Investeerder EQT (moedermaatschappij Delta en Caiway) aast op KPN

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Indien andere reagluurders nog iets aan deze thread willen toevoegen?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Indien andere reagluurders nog iets aan deze thread willen toevoegen?
      Het heeft met het oorspronkelijk topic niets te maken maar wel met je uitdrukking : "met de komst van 5G (als data transport infra) komt dat allemaal op losse schroeven te staan."

      Bij 5G zul je natuurlijk altijd rekening moeten houden met een bepaald dataverbruik, ik noem maar een gek voorbeeld het downloaden uit nieuwsgroepen (bij Delta wel tot 1TB) wordt hem natuurlijk niet.

      Dus de vervanging van glasvezel door 5G zie ik nog niet 123 gebeuren.
      Laatst bewerkt door driepinter; 15 Oct 2020, 14:17.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Het heeft met het oorspronkelijk topic niets te maken maar wel met je uitdrukking : "met de komst van 5G (als data transport infra) komt dat allemaal op losse schroeven te staan."

        Bij 5G zul je natuurlijk altijd rekening moeten houden met een bepaald dataverbruik, ik noem maar een gek voorbeeld het downloaden uit nieuwsgroepen (bij Delta wel tot 1TB) wordt hem natuurlijk niet.

        Dus de vervanging van glasvezel door 5G zie ik nog niet 123 gebeuren.
        Los van stabiliteit. Glasvezel biedt een stabiele verbinding. Ik zie dat niet gebeuren wanneer iedereen gaat internetten via 5G.

        Reageer


        • #34
          Nog maar even ter lering en vermaak, de rechter geeft KPN gelijk:
          https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobi...n-in-den-haag/

          Het verhaal waar KPN over begint met Solcon is niet zo sterk. Solcon is toch echt het veel mindere zusje dan KPN en zou ik iedereen sterk afraden.
          KPN moet zijn eigen merk en providers naar Delta Glasvezel brengen of in die gebieden zoals in en rond Almelo, Salland en Twenterand gewoon er een vezel naastleggen.
          Als ik het zo lees gaan ze dat ook doen, men is van plan alle koperdraad te vervangen door glasvezel. Maar wellicht wordt e.e.a. nu achterhaald doordat EQT in de markt is om KPN te kopen.

          https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-b...zel-vervangen/

          Reageer


          • #35
            De waarde van het aandeel KPN is dinsdag middag met bijna 7 procent gestegen nadat nieuwe overnamegeruchten naar buiten kwamen. Bloomberg citeert de Britse website Betaville die claimt dat meerdere partijen KPN recentelijk hebben benaderd voor een overname. Namen worden echter niet genoemd.
            (Telecompaper)

            Reageer


            • #36
              https://www.bloomberg.com/news/artic...on-carrier-kpn

              Er komt meer nieuws naar buiten vandaag.

              Reageer


              • #37

                Reageer


                • #38

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X