Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

veel spam via [email protected]

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • veel spam via [email protected]

    Laatst bewerkt door koekeroe; 7 Sep 2020, 19:59.

  • #2
    Klopt Zeelandnet doe er wat voordat de hele domeinnaam zeelandnet.nl als spam wordt gezien.
    Bovendien maak je zo binnen je eigen netwerk langzaam maar zeker een botnet om ddos aanvallen uit te voeren op je eigen netwerk. Dat geld alleen voor de degenen die op deze links in de spam drukken en hun beveiliging niet op orde hebben.

    Maar steeds meer spam via acbQxyz @ zeelandnet.nl en velen anderen spam emails met zeelandnet.nl op het einde zegt alles al over het verval van deze internet provider. Dit speelde vroeger nauwelijks een rol.
    Ik kan iedereen aanbevelen zijn email te veranderen in een gmail adres dat scheelt je een hoop spam en nodeloos geklik. Ik ben er al mee bezig.
    Laatst bewerkt door Velzen666; 7 Sep 2020, 18:24.

    Reageer


    • #3
      Hi allen, ik heb een melding van deze spam doorgezet naar de afdeling welke deze vorm van misbruik tegengaat. Excuses voor het ongemak, ik vertrouw erop dat dit stevig wordt aangepakt!

      Reageer


      • #4
        'k Laat alles doorsturen naar Gmail.
        Pas dan zie je hoeveel dit Spamfilter van ZeelandNet doorlaat.

        Blokkeren moet niet nodig zijn, want Gmail haalt ze er meteen uit.

        Dit toont dus aan dat dit SpamFilter kwalitatief niet erg best is.
        En dat mag Delta Fiber zich best aantrekken.
        Het is bij de meeste klanten onderdeel van het abonnement en ZeelandNet is er al jaren mee aan de slag.

        Dit SpamFilter zou beter zijn.

        Nou mooi, vergeet het maar.

        Reageer


        • #5
          Zeelandnet is in handen investeringsmaatschappij en dan weet je genoeg en het staat in de verkoop. Maar als ze zo doorgaan verliezen ze flink wat klanten ook en hun spamfilter is al de laatste jaren een farce.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
            Hi allen, ik heb een melding van deze spam doorgezet naar de afdeling welke deze vorm van misbruik tegengaat. Excuses voor het ongemak, ik vertrouw erop dat dit stevig wordt aangepakt!
            Dag Tim
            ik vertrouw op uw woorden
            Het zal blijken?

            Reageer


            • #7
              Commentaar leveren is wel erg eenvoudig, maar misschien is het verstandig om Delta ook te voorzien van gegeven waarmee ze dit euvel kunnen oplossen.
              Heb zelf deze spam al op 3 september aangemeld bij forumbeheer en op hun verzoek op 4 september 9 stuks van de betrokken e-mails inclusief volledige header aan hen opgestuurd.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                Commentaar leveren is wel erg eenvoudig, maar misschien is het verstandig om Delta ook te voorzien van gegeven waarmee ze dit euvel kunnen oplossen.
                Heb zelf deze spam al op 3 september aangemeld bij forumbeheer en op hun verzoek op 4 september 9 stuks van de betrokken e-mails inclusief volledige header aan hen opgestuurd.
                Dat lijkt me niet de weg, hoor.

                We hoeven de bakker toch ook niet te vertellen hoe je brood bakt.

                Reageer


                • #9
                  Zelf gebruik ik meer dan 15 jaar Thunderbird van Mozilla . Thunderbird bevat de mogelijkheid voor het identificeren en filteren van ongewenste berichten, ook wel spam genoemd. Via deze instellingen kunt u het gedrag van de ongewensteberichtenfiltering aanpassen. Persoonlijk ervaar ik zeer weinig problemen met dit programma. Je moet het even naar je eigen instellen maar dat moet je met andere mailservers ook. https://support.mozilla.org/nl/kb/pa...en-thunderbird

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                    Hi allen, ik heb een melding van deze spam doorgezet naar de afdeling welke deze vorm van misbruik tegengaat. Excuses voor het ongemak, ik vertrouw erop dat dit stevig wordt aangepakt!
                    Dag Tim
                    Voor als nog blijven ze gewoon nog binnen stromen Efteling <[email protected]> SAMSUNG S20 <[email protected]>
                    Netflix <[email protected]> Nespresso Cafe <[email protected]> KPN <[email protected]>
                    Ze blijven maar komen Tim?????????????????????????

                    Groet Koekeroe
                    Laatst bewerkt door koekeroe; 11 Sep 2020, 14:01.

                    Reageer


                    • #11
                      Heb de beide e-mails met volledige header doorgestuurd naar DELTA Fiber.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                        Heb de beide e-mails met volledige header doorgestuurd naar DELTA Fiber.
                        Groet koekeroe

                        Reageer


                        • #13
                          Goed gedaan ik krijg dezelfde. Heb dat ook wel eens hier keer op keer neergezet, maar het hielp niet echt hoor.

                          Nog een paar weken of maanden en mensen met zeelandnet email adressen kunnen geen mails meer versturen. Dan is hele domein zeelandnet.nl geblokkeerd. Net als de grote problemen die delta heeft met hun digitale tv. Delta zit zwaar in de shit.
                          Laatst bewerkt door Velzen666; 8 Sep 2020, 20:52.

                          Reageer


                          • #14
                            Kreeg deze netflix vandaag binnen [email protected]



                            Reageer


                            • #15
                              De laatste paar dagen gaat het beter volgens mij. Volgens mij hebben ze er wat aangedaan. Wordt vervolgd indien nodig.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X