Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta neemt handelsnaam 'Delta Fiber' over van wauwau

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta neemt handelsnaam 'Delta Fiber' over van wauwau

    https://www.telecompaper.com/nieuws/...auwau--1352686

    Dus dat opent de weg : https://deltafiber.nl/forum

    Wordt misschien toch nog een deltafiber forum in de toekomst.
    Laatst bewerkt door driepinter; 5 Sep 2020, 10:45.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    https://www.telecompaper.com/nieuws/...auwau--1352686

    Dus dat opent de weg : https://deltafiber.nl/forum

    Wordt misschien toch nog een deltafiber forum in de toekomst.
    Ik heb al eerder geschreven dat veel merknamen omgeturnd zijn naar met Delta in de naam. Alleen Caiway ontbreekt nog in dat rijtje.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Ik heb al eerder geschreven dat veel merknamen omgeturnd zijn naar met Delta in de naam. Alleen Caiway ontbreekt nog in dat rijtje.
      Het gerucht gaat dat dit per 1 januari 2021 gaat gebeuren en daarom dat er ook geen nieuwe tv/internetpakketten komen met 1Gbit bij Caiway. Je ziet ook overal reclame van Delta maar niet meer van Caiway.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

        Het gerucht gaat dat dit per 1 januari 2021 gaat gebeuren en daarom dat er ook geen nieuwe tv/internetpakketten komen met 1Gbit bij Caiway. Je ziet ook overal reclame van Delta maar niet meer van Caiway.
        Ik ben opgehouden met glazen bollenwerk hier te schrijven. We zullen zien wat de toekomst brengt.
        Maar wanneer ik lees dat Delta je 1 tv mogelijkheid gaat bieden OF COAX OF glasvezel, dan ben ik daar niet erg blij mee.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Maar wanneer ik lees dat Delta je 1 tv mogelijkheid gaat bieden OF COAX OF glasvezel, dan ben ik daar niet erg blij mee.
          Je kunt via zowel coax als glasvezel TV kijken mbv internet breedband en de Delta TV app. DIT zou ook kunnen maar is nog niet helemaal vrij van kinderziektes (lees: technische functionaliteit).
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Sep 2020, 13:42.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

            Het gerucht gaat dat dit per 1 januari 2021 gaat gebeuren en daarom dat er ook geen nieuwe tv/internetpakketten komen met 1Gbit bij Caiway. Je ziet ook overal reclame van Delta maar niet meer van Caiway.
            Hoe kom je bij dit 'gerucht'?? Ik heb daar vooralsnog niets over gelezen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Hoe kom je bij dit 'gerucht'?? Ik heb daar vooralsnog niets over gelezen.
              Kan niet veel zeggen maar ik heb het gehoord van 1 van de 800 medewerkers van het concern Delta Fiber Nederland

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
                ... heb het gehoord van 1 van de 800 medewerkers van het concern Delta Fiber Nederland
                Dat soort bronnen moet je koesteren - houden ons aanbevolen voor wat meer lekkages :-)
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Verdwijnt dan opnemen en terugkijken ook bij Caiway in het basis tv pakket, net zoals bij Delta Glasvezel

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                    Verdwijnt dan opnemen en terugkijken ook bij Caiway in het basis tv pakket, net zoals bij Delta Glasvezel
                    Iedereen (ik ook) heeft gemiste (uitzending gemist) programma's in het basis pakket.

                    Alleen Begin Gemist en Opnemen daar moet je extra voor betalen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Iedereen (ik ook) heeft gemiste (uitzending gemist) programma's in het basis pakket.

                      Alleen Begin Gemist en Opnemen daar moet je extra voor betalen.
                      niet bij Caiway. Maar waarin zinspelen op zaken die nog niet aan de hand zijn?
                      mocht dit gebeuren dan kan dit opeens ook positieve gevolgen hebben voor Deltaklanten en andersom.
                      Maar ik moet het eerst nog zien. Laat het gerucht eerst maar sterker worden dan praten we verder. Voor nu ga ik er van uit dat alles blijft zoals het is.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik hoop voor Delta wel als ze gaan fuseren dat ze de lokale zenders dan wel op orde heeft.
                        Ik had alleen lokale zenders uit Zeeland op interactieve televisie. Het sloeg werkelijk helemaal nergens op.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Ik hoop voor Delta wel als ze gaan fuseren dat ze de lokale zenders dan wel op orde heeft.
                          Ik had alleen lokale zenders uit Zeeland op interactieve televisie. Het sloeg werkelijk helemaal nergens op.
                          Dat is allemaal vooruitlopen op zaken die helemaal nog niet aan de orde zijn. Ik wacht eerst de persberichten af.
                          en volgens mij is het probleem met de lokalen bij Delta inmiddels opgelost.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X