Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Fiber Nederland ziet omzet groeien naar EUR 255 miljoen in 2019

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    Ik begin me nu echt te schamen als Forumlid, zo diep als men al gezonken is.Daarom neem ik definitief afscheid van dit forum.
    Trolls en nietszeggende reacties kom je overal tegen. Ze zijn er om mensen weg te treiteren of bewust op de kast te jagen en dat is bij jou helaas gelukt (lijkt het). Laat je niet gekmaken en heroverweeg je beslissing!
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Laten we eerlijk zijn: Als Delta na drie jaar DIT, Dolby Digital geluid nog niet voor elkaar heeft, dan gaat er ergens toch iets grondig fout in de bestedingen.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
        Laten we eerlijk zijn []
        Tis inderdaad wel zuur... Ik denk dat het gewoon een kwestie van prioriteiten stellen is (de manier waarop verdient niet echt de schoonheidsprijs) en beschikbaar budget, opgelegd door de eigenaar. De radiostilte rondom al dit soort kwesties zegt eigenlijk al genoeg...

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          kijk maar uit, straks haalt ie je nog in
          No worries, ik reageer alleen maar als ik iets te melden heb

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
            De eigenaar van Delta Fiber Nederland zag haar omzet in 2019 dalen met 8,4 procent naar EUR 283,3 miljoen.
            Omzet houdt geen rekening met de vraag of de opbrengst van de verkopen al in geld aanwezig is, of dat het nog uitstaande vorderingen bij klanten betreft

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
              Laten we eerlijk zijn: Als Delta na drie jaar DIT, Dolby Digital geluid nog niet voor elkaar heeft, dan gaat er ergens toch iets grondig fout in de bestedingen.
              Misschien zitten ze onderhand wel op een tweespalt, gaan we ermee door of stoppen we ermee ?

              Dan gebeurt er dus ook niks omdat er geen (duidelijke) beslissing wordt genomen.

              Laatste uitbreiding was dus ruim een jaar geleden.
              Laatst bewerkt door driepinter; 23 Jul 2020, 12:42.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                Ik heb in deze topic nog nooit zoveel flauwekul gelezen. Met name ook de vervuiling van dit forum met dit onzin. Heeft ook hier de coronavirus toegeslagen of is het pure verveling en frustratie ?? Want er valt nergens meer een zinnig woord te bekennen... Ik begin me nu echt te schamen als Forumlid, zo diep als men al gezonken is.
                Daarom neem ik definitief afscheid van dit forum.
                Niet doen. Zo winnen de trollen.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Niet doen. Zo winnen de trollen.
                  Om klagende klanten nu uit te maken voor "trolls" vind ik wat ver gaan.
                  Zo lang we geen onzin verkopen en terecht klagen over inferieure diensten vind ik deze reactie verre van netjes.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Om klagende klanten nu uit te maken voor "trolls" vind ik wat ver gaan.
                    Dat wordt ook niet beweerd. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een bv. een forum om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen (flames). Heeft dus niets te maken met personen die (al dan niet terecht) klagen...
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Jul 2020, 14:21.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      Dat wordt ook niet beweerd. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een bv. een forum om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen (flames). Heeft dus niets te maken met personen die (al dan niet terecht) klagen...
                      Zit wat in, maar wanneer iemand zich irriteerd aan klagers dan moeten ze niet op dit forum komen.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Zit wat in, maar wanneer iemand zich irriteerd aan klagers dan moeten ze niet op dit forum komen.
                        Als iemand rustig zegt waar hij zich aan irriteert, lijkt me daar niets mis mee. Je hoeft je niet aangesproken te voelen.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Misschien zitten ze onderhand wel op een tweespalt, gaan we ermee door of stoppen we ermee ?

                          Dan gebeurt er dus ook niks omdat er geen (duidelijke) beslissing wordt genomen.

                          Laatste uitbreiding was dus ruim een jaar geleden.
                          Dat zou een fijne zijn. Caiway die zijn klanten naar een platform zet dat verre van af is en met heel veel gebreken en vervolgens gaan ze beslissen: dit wordt hem niet.
                          Dan mag ik hopen dat ze met het andere platform van Stoneroos verder gaan en dat die migratie gewoon op afstand gedaan kan worden.

                          Gek genoeg bedient Stoneroos dus ook KPN en T-Mobile. En T-Mobile heeft met TV Anywhere een platform dat wel aan alle wensen voldoet. Wat doet Delta en Caiway dan nog met dat gebrekkige platform en die gebrekkige software waar niets op werkt????
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Jul 2020, 16:38.

                          Reageer


                          • #28
                            Die EpG van Delta DIT is echt ongemakkelijk

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Die EpG van Delta DIT is echt ongemakkelijk
                              alsof we dat nog niet wisten.
                              wanneer vertel je nog es wat nieuws ??

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                                Als iemand rustig zegt waar hij zich aan irriteert, lijkt me daar niets mis mee. Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
                                Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Jul 2020, 19:29.
                                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X