Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Compliment voor forumbeheer

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Compliment voor forumbeheer

    ik heb verschillende keren hier problemen aangekaart, laatste met de Delta App.
    En regelmatig dat forumbeheer het oppakt en vraagt om een mailtje te sturen, waarna alles steeds super opgelost werd.
    Vandaar dat ik vind, dat een compliment voor de mensen van forumbeheer op zijn plaats is.

  • #2
    Heel fijn, want dat zou niets bijzonders moeten zijn, maar is zoals het hoort.

    Dus opmerkelijk dat er melding van gemaakt m oet worden.

    Er zijn daarentegen heel wat klanten die wachten op de beloofde snelheid en het juiste modem.

    Dat pakt forumbeheer alleen incidenteel op en dat is niet zoals het hoort.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      Heel fijn, want dat zou niets bijzonders moeten zijn, maar is zoals het hoort.

      Dus opmerkelijk dat er melding van gemaakt m oet worden.

      Er zijn daarentegen heel wat klanten die wachten op de beloofde snelheid en het juiste modem.

      Dat pakt forumbeheer alleen incidenteel op en dat is niet zoals het hoort.
      Er staan op dit forum tal van problemen gemeld die allemaal na 2 jaar niet zijn opgelost en waar niet op wordt gereageerd laat staan geacteerd.
      Als ik niet beter zou weten dan zo ik zeggen dat de topicstarten een Delta-troll is die hier zichzelf schouderklopjes probeert te geven.
      Er wordt geen mallemoer opgelost, zeker niet wanneer het gaat om het interacteve platform waar HD zenders ontbreken bij de Caiwayklanten, Dolby na 3 jaar nog niet beschikbaar is en doven en slechthorende geen ondertiteling via 888 kunnen krijgen. En dan meldt ik nog even niet alle terugkijk, pauzeer en verderkijk, doorspoelproblemen en een waardeloze favorietenlijst zowel bij de app die niet het volledig abo toont als op de decoder.
      Over niets is goed nagedacht en mag ik Delta/Caiway er verder even aan herinneren dat andere providers gewoon het hele abonnement in de app leveren en niet de helft!!
      \Wij betalen wel dezelfde abonnementskosten en vaak nog meer!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
        waarna alles steeds super opgelost werd.
        Mooi dat voor jou alles "super opgelost" werd maar veel dingen worden veel te laat of helemaal niet opgelost. Er is dus nog wel enige ruimte voor verbetering.

        Reageer


        • #5
          klagen over alles helpt ook niet, beetje vriendelijk mag ook wel. ook al wordt niet alles gisteren ogelost.
          ik heb geen klachen, ik ben altijd lief naar de mensen die mij helpen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
            ik heb verschillende keren hier problemen aangekaart, laatste met de Delta App.
            En regelmatig dat forumbeheer het oppakt en vraagt om een mailtje te sturen, waarna alles steeds super opgelost werd.
            Vandaar dat ik vind, dat een compliment voor de mensen van forumbeheer op zijn plaats is.
            Deze Mevrouw is het duidelijk niet met u eens cschults
            #1
            1 uur geleden
            Woensdagmiddag heb ik n nieuwe router gekregen. Omdat de andere "al vrij oud was". Dit ging van Delta zelf uit. De monteur zei nog: over een uur moet eea het weer doen, het heeft ed ven tijd nodig. Gisteren en vandaag contact gehad via de telefoon. Er is iets mis gegaan met die nieuwe router, iets administratiefs/technisch. Ze waren er mee bezig. Ik zou gebeld worden als het opgelost was. Helaas, moet nog het hele weekend zonder tv en internet doen!! Pfffft, lekker!
            Laatst bewerkt door koekeroe; 20 Jun 2020, 14:22.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
              klagen over alles helpt ook niet, beetje vriendelijk mag ook wel. ook al wordt niet alles gisteren ogelost.
              ik heb geen klachen
              Je kunt ook op vriendelijke wijze je klachten kenbaar maken. Als iets niet goed functioneert mag je daar toch over klagen? Of moeten we alles zonder morren pikken?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Deze Mevrouw is het duidelijk niet met u eens
                #1
                1 uur geleden
                Woensdagmiddag heb ik n nieuwe router gekregen. Omdat de andere "al vrij oud was". Dit ging van Delta zelf uit. De monteur zei nog: over een uur moet eea het weer doen, het heeft ed ven tijd nodig. Gisteren en vandaag contact gehad via de telefoon. Er is iets mis gegaan met die nieuwe router, iets administratiefs/technisch. Ze waren er mee bezig. Ik zou gebeld worden als het opgelost was. Helaas, moet nog het hele weekend zonder tv en internet doen!! Pfffft, lekker!

                Dit is niet iets waar forumbeheer schuldig aan is, misschien dat forumbeheer het na het lezen van de klacht hier nu wel gaat oppakken voor deze mevrouw.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                  Deze Mevrouw is het duidelijk niet met u eens
                  #1
                  1 uur geleden
                  Woensdagmiddag heb ik n nieuwe router gekregen. Omdat de andere "al vrij oud was". Dit ging van Delta zelf uit. De monteur zei nog: over een uur moet eea het weer doen, het heeft ed ven tijd nodig. Gisteren en vandaag contact gehad via de telefoon. Er is iets mis gegaan met die nieuwe router, iets administratiefs/technisch. Ze waren er mee bezig. Ik zou gebeld worden als het opgelost was. Helaas, moet nog het hele weekend zonder tv en internet doen!! Pfffft, lekker!
                  Hi koekeroe , dit is inderdaad niet de gewenste gang van zaken. Kun je jouw klantgegevens toesturen naar [email protected]? Dan kan worden nagezien of hierin versnellende actie kan worden ondernomen. De ervaren problemen ontstaan in de verwerking/registratie van het nieuwe modem. Hierdoor dient dit handmatig te worden verwerkt. Is door DELTA telefonisch contact met je opgenomen over de situatie?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                    Hi koekeroe , dit is inderdaad niet de gewenste gang van zaken. Kun je jouw klantgegevens toesturen naar [email protected]? Dan kan worden nagezien of hierin versnellende actie kan worden ondernomen. De ervaren problemen ontstaan in de verwerking/registratie van het nieuwe modem. Hierdoor dient dit handmatig te worden verwerkt. Is door DELTA telefonisch contact met je opgenomen over de situatie?
                    Tim het gaat toch niet over mij ,het was een reactie op dit compliment van @cschults
                    Laatst bewerkt door koekeroe; 20 Jun 2020, 14:23.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                      Tim het gaat toch niet over mij ,het was een reactie op dit compliment van @cschults
                      Excusez moi, verkeerd begrepen koekeroe

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                        Excusez moi, verkeerd begrepen koekeroe
                        Goed Weekend Tim en mijn melding is niet hatelijk bedoeld

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                          Goed Weekend Tim en mijn melding is niet hatelijk bedoeld

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                            klagen over alles helpt ook niet, beetje vriendelijk mag ook wel. ook al wordt niet alles gisteren ogelost.
                            ik heb geen klachen, ik ben altijd lief naar de mensen die mij helpen.
                            Als we het 5x vriendelijk vragen en elke 5x ook geen antwoord krijgen dan wordt het vanzelf onvriendelijker....
                            Dat is iets waar men toe aanspoort door niet te reageren, acteren en op te lossen. Je wordt vanzelf steeds pissiger doordat men pappen en nathoudt ipv oplossingen implementeert.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Er staan op dit forum tal van problemen gemeld die allemaal na 2 jaar niet zijn opgelost en waar niet op wordt gereageerd laat staan geacteerd.
                              Als ik niet beter zou weten dan zo ik zeggen dat de topicstarten een Delta-troll is die hier zichzelf schouderklopjes probeert te geven.
                              Er wordt geen mallemoer opgelost, zeker niet wanneer het gaat om het interacteve platform waar HD zenders ontbreken bij de Caiwayklanten, Dolby na 3 jaar nog niet beschikbaar is en doven en slechthorende geen ondertiteling via 888 kunnen krijgen. En dan meldt ik nog even niet alle terugkijk, pauzeer en verderkijk, doorspoelproblemen en een waardeloze favorietenlijst zowel bij de app die niet het volledig abo toont als op de decoder.
                              Over niets is goed nagedacht en mag ik Delta/Caiway er verder even aan herinneren dat andere providers gewoon het hele abonnement in de app leveren en niet de helft!!
                              \Wij betalen wel dezelfde abonnementskosten en vaak nog meer!
                              Ik heb je verhaaltje ook op andere posts gelezen hier op forum en meen me te herinneren dat er vanuit delta ook op gereageerd is.
                              Misschien niet zoals je het wil hebben. Maar om dan in een post die gaat over het forumbeheer er WEER mee aan te komen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X