Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe zit het nu met de Spam

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

ach, het heeft ook zijn voordelen.... Ik heb vandaag al 2 BMW`s, 2 smart TV`s en een paar leuke afspraakjes binnen (en nog wat klein grut)
    Oh ja, en volgende week ben ik rijk!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wwaumans Bekijk bericht

Is dat echt de oplossing die we nastreven ?
      Het spijt me heel erg, maar ik ken bijvoorbeeld mensen die hun wekelijkse informatie over kerkdiensten niet meer ontvangen door het DELTA spamfilter. Het filter houdt namelijk ook dingen tegen die het niet moet tegenhouden, omdat ‘alles in orde is’ (daar zijn DKIM en SPF voor uitgevonden, technische maatregelen waarmee je kunt aantonen dat een bericht geen spam is).

Aangezien DELTA niet thuis geeft en dit het probleem meteen voor ze oplost, tja.

Reageer

De Spam Experts Quarantine App doet nog wel wat alhoewel het ook niet direct ideaal is, maar is het is beter dan niks.

https://documentation.solarwindsmsp....?Highlight=app

Hostname = spamfilter01.delta.nl

https://apps.apple.com/us/app/spamex...e/id1171353472

https://play.google.com/store/apps/d...obileapp&hl=nl
        Laatst bewerkt door driepinter; 19 Feb 2020, 09:37.

Reageer

Dames .Heren
          u ziet het ,ik ben die Spam geschiedenis hier aan gegaan
          en tot heden toe niks geen Reactie van het des betreffend bedrijf?????? of van forum medewerkers?
          Ik denk dat we onze mond dicht moeten houden,en gewoon betalen
          Groet Koekeroe

Reageer

Heeft zeelandnet of delta ook een email adres zodat ik al die ongewenste berichten naar ze door kan sturen. Dan krijgen ze die berichten zelf ook binnen en wordtber misschen wat aan gedaan. Doodziek wordtnik er van.

Reageer

Ik krijg een punthoofd van zeelandnet. Gebruik het alleen voor belangrijke berichten en wordt nu overspoeld met spam.
              Gezien alle reacties ben ik niet de enige, maar ik weet echt niet hoe of ik de spam kan tegenhouden op mijn desktop[.
              Vroeger geen enkel probleem, nu is het hopeloos.
              En de zeelandnet en Delta maar reclame maken hoe geweldig ze zijn.
              Er is maar één woord voor zwaar k..........

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

en toch is de oplossing héél eenvouidig: GMAIL
                Klopt! Als zeelandnet eens bij Google ging kijken hoe hun dat doen, dan zouden ze heel veel Zeeuwen blij maken.

Reageer

Je kunt ook altijd nog MailWasher als aanvulling proberen.

https://www.firetrust.com/products/m...e-spam-blocker

De clou zitten hem dus in het e-mail wassen voordat je de e-mails download in je e-mail programma.

Laatst bewerkt door driepinter; 20 Feb 2020, 13:11.

Reageer

De clou zitten hem dus in het e-mail wassen voordat je de e-mails download in je e-mail programma.

De clou is dat ik een abonnement heb ( contract heb met) op zeelandnet met email en een spanfilter. Dan verwacht je dat het ook goed werkt. Niet dat ik allerlei andere programma's moet installeren of moeilijke kunsten moet uithalen om het spanfilter werkend te krijgen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door EdF Bekijk bericht

De clou is dat ik een abonnement heb ( contract heb met) op zeelandnet met email en een spanfilter. Dan verwacht je dat het ook goed werkt. Niet dat ik allerlei andere programma's moet installeren of moeilijke kunsten moet uithalen om het spanfilter werkend te krijgen.
                      Eens, maar het spamfilter en de e-mail scan zijn tegenwoordig gratis dus betaal je niet meer voor.

Het zou zeker wenselijk zijn dat alles normaal werkt zo als het hoort.

Kijk ik baal er ook van als Hotmail of Gmail niet werkt, maar je kunt er verder niks aan doen want het is immers een gratis dienst.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 20 Feb 2020, 14:46.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

mail van Zeelandnet / Delta werkt heus wel via IMAP.
                        als je dat niet hebt, dan is jouw email-client niet goed ingesteld.
                        Hallo Fred44,
                        Niets veranderd en het is miraculeus weer gaan werken :-)
                        Nu maar hopen dat ze het niet weer weghalen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X