Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta introduceert nieuw klantensysteem

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht

Ja dat wist ik ook al maar wat ik bedoel is, Ik ga 73,50 betalen voor mijn totale delta fiber abonnement. Bij de kosten specificatie zie ik nergens deze kosten staan dus mijn vraag is: Is deze 73,50 inc 23 euro tv basis?
    Kan iemand van delta hier misschien nog antwoord op geven?

En ook het aanpassen van je abonnement werkt ook niet helemaal nog. Heb het namelijk eergisteren aangepast maar krijg voor de rest geen mailtje erover en op mijn delta wordt ook niks aangepast. Ik heb het 90+ tv pakket aangepast naar het 120+ pakket maar er wordt dus niks aangepast!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht

Kan iemand van delta hier misschien nog antwoord op geven?

En ook het aanpassen van je abonnement werkt ook niet helemaal nog. Heb het namelijk eergisteren aangepast maar krijg voor de rest geen mailtje erover en op mijn delta wordt ook niks aangepast. Ik heb het 90+ tv pakket aangepast naar het 120+ pakket maar er wordt dus niks aangepast!

Als je een wijziging uitvoert is dit niet direct inzichtelijk. Je ontvangt van ons nog een bevestiging zodra de wijziging is verwerkt.

Voor je vraag over je DELTA Fiber Abonnement. Op dit moment staan de kosten van het kabelabonnement (TV Basis) op de nota van DELTA Energie. Vanaf 1 december verandert dit. De kosten worden dan niet meer door DELTA Energie maar door DELTA Fiber Nederland gefactureerd.

Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens dan kijk ik voor je na welke diensten je afneemt en wat hiervan de totaal kosten zijn. Je mag hiervoor een e-mail sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl met een link naar dit bericht.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

Bedankt voor de update, klein advies is om wel meer duidelijkheid in zaken en mogelijkheden te geven. Ik ben nog niet zolang een gebruiker van zeelandnet/delta maar mis echt essentiele informatie en help pagina’s voor bijvoorbeeld:
        - de standaard servers voor mail, ntp, dns
        - ipv6 implementatie, hoe sluit je een eigen router aan achter een bridged kabel modem
        - news server, zie veel mensen tegen auth issues aanlopen, gewoon overzicht van welke server, hoeveel verbindingen etc. Huidige informatie is niet makkelijk te vinden.

Ik begrijp dat dit voor de ‘huis-tuin-keuken gebruiker’ minder van belang is maar maakt het leven van delta en een aantal andere gebruikers in een stuk makkelijker.
        Met de overgang naar de nieuwe website is niet alle informatie direct terug te vinden.

Voor de mail instellingen kan je de volgende link raadplegen.
        https://www.delta.nl/klantenservice/...ilinstellingen

Het inschakelen van de bridgemode kan je regelen via het mijnDELTA account.

Login op het mijnDELTA account
        kies bovenin het menu voor zelf regelen
        Kies aan de linkerzijde voor internet en blader naar beneden voor de optie 'beheer je modem'
        Hier heb je de optie om de bridgemode in of uit te schakelen .

Hieronder de informatie voor het gebruik van de nieuwsserver.

De door Delta aangeboden nieuwsserver heet highwinds.zeelandnet.nl. Deze server is alleen beschikbaar voor abonnees van Delta en alleen te gebruiken op het netwerk van Delta. Inloggen is verplicht met het hoofd e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.

De volgende aanvullende informatie heb je nodig bij het instellen van uw downloadprogramma:

Poort 119
        Aantal connecties 8

Reageer

Mijn vraag staat ook nog open, @Moderator.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
            Mijn vraag staat ook nog open, @Moderator.
            Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een link naar dit bericht. Dan kijk ik voor je na wat er met de bonus is gebeurt. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl

Reageer

Mailtje hierover verstuurd.

Reageer

Ik heb de e-mail ontvangen en laat dit even voor je nazien. je ontvangt snel een reactie per e-mail.

Reageer

Alvast bedankt.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X