Webmail Log in

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta gaat ook bestaande bouw aansluiten op glasvezel, investeeert 100 miljoen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Qua snelheden e.d. zijn we niet afhankelijk van de wijk. Ik lees toch echt dat men de huisaansluiting gaat vervangen van de huidige COAX-aansluiting.
    Dus niets nieuwe kabels, nieuw netwerk. Dan verdwijnt COAX in Zeeland.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Qua snelheden e.d. zijn we niet afhankelijk van de wijk. Ik lees toch echt dat men de huisaansluiting gaat vervangen van de huidige COAX-aansluiting.
      Het zit ook nog in de uitzending van Zeeland Nu van gisteren.

Ga naar tijdstip : 03.43 voor dit item.

https://www.omroepzeeland.nl/tv/prog...ring/370206825

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Hoe ga je coax vervangen door glas zonder nieuwe kabels?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
          En dit in de tijd van vergroening en duurzaamheid.
          Moet alles nu dubbel uitgerold gaan worden?
          Door KPN en Delta?

Op energiegebied is er ook een netwerkbeheerder.
          Hoogste tijd dat dit er ook komt voor het internet.
          Dus doorgifteplicht na tig jaren maar eens wettelijk invoeren.
          Oh god daar heb je dat mens ook weer. Nu op het duurzaamorgel, lekker meedoen met de waan van de dag.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Het zit ook nog in de uitzending van Zeeland Nu van gisteren.

Ga naar tijdstip : 03.43 voor dit item.

https://www.omroepzeeland.nl/tv/prog...ring/370206825
            Ok. prima. Dan weet je genoeg toch? Dan klopt mijn stelling dat COAX wordt afgestoten aan Ziggo.
            Dat zal wel niet lang meer duren. Caiway en Delta zullen er wel op blijven leveren.
            EQT kan zo gemakkelijk EN de COAX verkopen en geld in zijn zak steken EN een deal maken voor doorgifte op diezelfde coax-kabel.

Reageer

De nieuwe glasvezelkabels komen naast de coax-kabel te liggen. De diensten internet, tv en bellen blijven zowel via de kabel en via glasvezel beschikbaar.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                De nieuwe glasvezelkabels komen naast de coax-kabel te liggen. De diensten internet, tv en bellen blijven zowel via de kabel en via glasvezel beschikbaar.
                Dank Edwin, dit is goed nieuws!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                  maar nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wanneer bij ons de straat opengebroken wordt
                  ik woon in een toeristische dorp op Schouwen-Duiveland met 's winters ongeveer 1.275 inwoners.

Reageer

We starten in Middelburg, Terneuzen en Goes. Later zullen ook andere gebieden volgen.

Reageer

Zijn de abonnementen ook al bekend? Wat voor snelheden krijg je als je glasvezel van Delta hebt en wat zijn de kosten?

Reageer

De abonnementen en tarieven zijn op dit moment nog niet bekend.

Reageer

Volgens mij de tarieven die Delta overal hanteert op de glasvezel

Reageer

Oorspronkelijk gepost door marijnvdgruiter Bekijk bericht
                            Zijn de abonnementen ook al bekend? Wat voor snelheden krijg je als je glasvezel van Delta hebt en wat zijn de kosten?
                            glasvezel richtprijzen

Reageer

Dan blijf ik zeggen dat voor EQT/Delta Infra en Cogas INFRA het belang van de COAX-kabel steeds geringer wordt.
                              Je ziet in Twente al dat Caiway stopt met toevoegen van HD zenders en de snelheden op COAX niet meer verhoogd (max 150 Mb)
                              Meer en meer worden alle tv en on demand diensten verschoven naar glasvezel en zijn er betere aanboden op glas.

Een verkoop aan Ziggo zal wel op handen zijn. Enerzijds wordt een concurrent in de regio binnen gehaald, anderzijds kan men tv-diensten en ook de internet en telefoniediensten over deze lijn blijven leven wanneer Ziggo door ACM daartoe verplicht wordt (definitieve uitspraak zal binnen enkele maanden wel volgen).

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X