Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

doorschakelen bij geen gehoor/ afwezigheid *61*

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• doorschakelen bij geen gehoor/ afwezigheid *61*

Ondanks vorige berichten blijft het toestel 13x overgaan voordat hij doorschakelt naar het bewuste gsm-nummer. Dit is veel te lang! Mensen zijn allang afgehaakt.
    Er staat dat de technische dienst dit inmiddels heeft aangepast. Maar helaas geldt dat niet voor mij( en misschien nog vele anderen!!) Alles netjes ingesteld volgens instructie maar na 13x schakelt de telefoon pas door.
    Kan dit niet aangepast worden. 5 a 6x is lang genoeg voordat hij doorschakelt! Ik begrijp niet dat men dit zelf ook niet bedacht heeft. Wordt dit bij iedereen veranderd of moet iedereen persoonlijk contact zoeken met de technische dienst om dit voor elkaar te krijgen? Ik ben benieuwd?
  • 3 Reacties

Kan je mij via de e-mail je klantgegevens te samen met een korte omschrijving van het probleem doorsturen. Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag de e-mail richten aan forumbeheer@zeelandnet.nl

Reageer

Berichtje doorgestuurd met gegevens naar het forumbeheer. Zou binnen 5 dagen antwoord krijgen. Tot op heden geen antwoord gekregen maar het probleem is WEL opgelost!!! De communicatie is geen tien, maar de uitvoering is er wel degelijk . Daarom een bedankje voor het oplossen.

Bedankt!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door carolientje Bekijk bericht
        Berichtje doorgestuurd met gegevens naar het forumbeheer. Zou binnen 5 dagen antwoord krijgen. Tot op heden geen antwoord gekregen maar het probleem is WEL opgelost!!! De communicatie is geen tien, maar de uitvoering is er wel degelijk . Daarom een bedankje voor het oplossen.

Bedankt!
        Jammer om te horen dat je geen antwoord gekregen hebt, Ik zal hier even wat mensen een schop geven om dit te voorkomen in de toekomst .
        Wel fijn om te horen dat het probleem opgelost is, om het forum lekker netjes te houden sluit ik dit artikel

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X