Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord werkt maar op halve kracht

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Prikbord werkt maar op halve kracht

Je kunt bijna hier niet in een prikbord advertentie
    om naar het forum te gaan duurt ook even
    Misschien dat er ,naar gekeken kan worden?
    Bij voorbaat dank
  • 9 Reacties

Er wordt momenteel onderhoud gepleegd (zag ergens een melding voorbijkomen).
    Alle URL's die met (www.)zeelandnet.nl/ beginnen zullen daardoor wel trager zijn/een time-out krijgen...
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 May 2019, 12:20.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

niet alleen Prikbord, maar alle sites van Delta / Zeelandnet hebben erg veel moeite vandaag.
      zelfs regelmatig off-line

Reageer

Dacht dat het aan mijn lag, maar zag dat er meerdere mensen last van hadden.

Goed dat DELTA onderhoud pleegt, wel apart dat het op een dag als vandaag is natuurlijk ! Een dag dat iedereen vrij is ( of althans de meeste, een nationale feest dag).

Of het moet een spoed reparatie zijn, nogmaals ben wel blij en vindt het netjes dat ze er wel mee bezig zijn, ook dat er een moderator is, zijn toch allemaal extra kosten , weet niet of de klanten service aanwezig is !?

Moet er ook aan toevoegen dat IK vindt dat de laaste tijd delta toch wel positiever op mijn over komt ondanks wat kleine dingen, vindt ik wel dat ze veel vooruitgang hebben geboekt en dat ze beter geworden zijn.
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
          Goed dat DELTA onderhoud pleegt, wel apart dat het op een dag als vandaag is natuurlijk ! Een dag dat iedereen vrij is ( of althans de meeste, een nationale feest dag).

ik denk eerder dat er een storing is / was.

Reageer

Goed dat DELTA onderhoud pleegt, wel apart dat het op een dag als vandaag is natuurlijk! Een dag dat iedereen vrij is ( of althans de meeste, een nationale feest dag).
            De Jumbo in Vlissingen is ook gewoon open hoor

Reageer

Webkabouter wanneer is de jumbo niet open ! Jumbo is altijd open volgens mij, en dat is ook iets heel anders als delta !

fred44nl je zou goed gelijk kunnen hebben ! Was trouwens wel redelijk snel verholpen, denken restje!

weet niet of het aan mijn ligt maar de verbinding is aan mijn kant ( Zeeuws Vlaanderen, hulst / Vogelwaarde), stabieler, zeker als het rustiger is, in de dal uren zullen we maar zeggen.
              Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

wanneer is de jumbo niet open ! Jumbo is altijd open volgens mij
                Nee hoor, in Hulst hebben ze bijna dezelfde openingstijden, behalve op zaterdagen is Delta open tot 13.00 (excl. Energie). Ook kun je in de winkels van beiden langskomen voor een persoonlijk gesprek.
                Check @ https://www.delta.nl/klantenservice

en dat is ook iets heel anders als delta!
                Klopt. Bij de Jumbo zijn ze vakken aan het vullen tijdens de openingstijden en Delta doet dat bij voorkeur op feestdagen en in weekenden.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 31 May 2019, 02:07.

Reageer

Buiten onze reguliere openingstijden zijn we in het weekend van 09.00 tot 21.00 uur bereikbaar via Chat, Facebook en Twitter.

Reageer

Misschien dat je dan ook eens wat anders kan uitvogelen,voor diegene die niks met bovenstaand wil maken?
                    Dit is toch de gelegenheid om te reageren? Edwin

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X