Webmail Log in

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ideeën plein ( zonder klaag muur )

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• ideeën plein ( zonder klaag muur )

Misschien een idee om een topic / plek te maken, waar ideeen kunnen worden besproken !

Dus geen :

Klachten
    Scheld partijen
    Problemen
    Hulp

Want daar is het forum voor. Maar een stuk misschien op het forum om delta / zeelandnet voor uit te helpen, en nu voel ik al aan WAAROM !

Klachen doen we ook, maar misschien kunnen dan ook goeide ideeën beloond worden met bevoordeeld een maand abbelement tegoed , of 3 maanden fiber 1gb internet abb, ik denk even hard op. Of als het idee heel goed is een jaar abb op delta mobiel.

Maar goed dat is aan delta natúúrlijk.

Mijn gaat het er over dat wij als consumenten veel goede ideeën hebben , soms niet altijd gelijk uitvoerbaar, of jurdisch niet percies weten hoe het zit maar dat is dan aan delta om dat uit te zoeken.

ideeën

Zomer pakket internet ( voor mensen die in de zomer maanden aan de kust zit, die daar een huisje hebben of op de camping)

F1 pakket ( Percies de periode van f1, nu moet je zelf aan melden en af melden voor de ziggo sport, niet heel erg maar denk dat DELTA beter op in kan spellen)

Eredivisie pakket ( Percies de periode van het voetbal seizoenseizoen

Alle zenders in 1 app ( dat zit in de nieuwe app, maar denk dat veel mensen dat nog niet hebben of weten)

VEEL BETERE COMMUNICATIE, zelfs ik die veel online bezig is mis regelmatig nieuws of weetjes van delta dus laat staan mensen die daar niet mee bezig zijn , of oudere mensen.

Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !
  • 4 Reacties

Informatie avond voor de wat oudere mensen onder ons of de mensen die nog niet zo bekwamt zijn met het internet !

Reageer

het lijkt mij, dat je je moet richten op ideeën, die de omzet en daardoor de winst verhogen.
      het abonnement op bepaalde pakketten tijdelijk stil zetten, verlaagt de omzet en daarmee de winst.

Reageer

fred44nl dat is gedeeltelijk waar wat je zegt,

Op het moment dat er een goed idee bv gier wordt benoemd waar Delta niet aan heeft gedacht, of niet wist dat dat leefde onder hun consumenten , kunnen ze dat introduceren en er wel degelijke winst opmaken!

ik denk zeker dat veel mensen die een vakantie huisje hebben toch internet willen , via de kabel of via sim of via het buiten gebied systeem! Maar daar niet een heel jaar voor willen betalen, maar alleen de zomer maanden.

Dus als ze bv daar 100 of misschien 250 mensen wel kunnen aansluiten en er 1 of 2 van weg geven lijkt mijn dat toch wel winst !

En winst maak je alleen als je inversteert?

Reageer

Een zoek functie , waar je een naam van een programma kan in vullen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X