Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internetradio

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • internetradio

    na weken goed gedaan te hebben geeft de internetradio nu de mededeling NETWERK TIME-OUT
    wat ik gedaan heb om het probleem op te lossen,
    stroom enkele minuten eraf,
    terug naar fabrieksinstellingen,
    maakt verbinding met int, dan zenders zoeken en dan komt het bericht in beelb,
    radio met lan kabel verbonden met de Cisco modem en weer Netwerk Time-Out

    heeft iemand een oplossing AUB
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: internetradio.jpeg
Bekeken: 1
Grootte: 55,2 Kb
ID: 174131
    Laatst bewerkt door Bonkie; 1 May 2019, 21:12.
  • 4 Reacties

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bonkie Bekijk bericht
    na weken goed gedaan te hebben geeft de internetradio nu de mededeling NETWERK TIME-OUT
    wat ik gedaan heb om het probleem op te lossen,
    stroom enkele minuten eraf,
    terug naar fabrieksinstellingen,
    maakt verbinding met int, dan zenders zoeken en dan komt het bericht in beelb,
    radio met lan kabel verbonden met de Cisco modem en weer Netwerk Time-Out

    heeft iemand een oplossing AUB
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: internetradio.jpeg
Bekeken: 1
Grootte: 55,2 Kb
ID: 174131
    Heb je met andere apparaten nog wel gewoon een internet verbinding? Stuur anders een e-mail met je klantnummer en een korte omschrijving naar forumbeheer@zeelandnet.nl dan kijk ik dit verder voor je na.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

      Heb je met andere apparaten nog wel gewoon een internet verbinding? Stuur anders een e-mail met je klantnummer en een korte omschrijving naar forumbeheer@zeelandnet.nl dan kijk ik dit verder voor je na.
      Ikzelf en mijn buurman gisteravond hetzelfde probleem.
      Vanmorgen weer opgelost.
      Blijft vreemd natuurlijk.
      Groet
      Rinus

      Reageer


      • #4
        gisterenavond stroom afgekoppeld en vanmorgen alles weer ingesteld en alles werkt weer naar behoren.

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor de update. als je toch nog problemen ervaart hoor ik dit graag.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X