Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Error 503 Backend fetch failed

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

STREAM

• koekeroe
    begon een topic Error 503 Backend fetch failed
    Error 503 Backend fetch failed
    Dit is al de gehele morgen aan de hand Zeelandnet???????????
    ook Prikbord reageert heel slecht,kunnen ze het nu al niet aan ,met al deze Paasbezoekers?
    koekeroe in Nieuws
    Laatst bewerkt door koekeroe; 22 Apr 2019, 12:11.

• Jeroen
    antwoordde
    Er waren wat problemen met de webservers, hierdoor was de site een aantal keren niet goed bereikbaar.
    Dit probleem is dezelfde dag nog opgelost.
    Jeroen in Nieuws

Laat een reactie achter:

• a.lossie
    antwoordde
    Laat Zeelandnet dan gewoon zeggen dat er onderhoud wordt uitgevoerd of dat het druk is. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
    a.lossie in Nieuws

Laat een reactie achter:

• willoow
    antwoordde
    "Error 503 backend fetch failed" is een verwijzing naar de status van een website. Kort gezegd komt het erop neer dat de server van de website niet functioneert. Het is een typisch Hyper Text Transfer Protocol- reactiebericht dat wordt weergegeven door website.

Terug naar het onderwerp, de statuscode van deze fout is vijfhonderd en is het equivalent van interne serverfout. Deze fout treedt op in alle webbrowsers en alle besturingssystemen, zelfs op smartphones.
    Waarom kan "fout 503 backend ophalen mislukt" optreden?

Deze fout kan het gevolg zijn van het feit dat de server onvoldoende geheugen heeft of dat er te veel verzoeken in de wachtrij staan. De crash van de app-pool die de website dient, zou een andere reden kunnen zijn voor het optreden van de fout.

Als de app binnen vijf minuten vijf keer crasht, treedt er een snel falen op waardoor de app-pool door het IIS buiten werking wordt gesteld.

Het is bekend dat het verlopen van de SSL-certificering ertoe leidt dat de foutmelding "fout 503 backend fetch failed" is opgetreden.

Zoals u wellicht uit de bovenstaande tekst hebt begrepen, is deze fout over het algemeen een fout van de back-end van de website.

Er is een mogelijkheid dat het probleem met uw pc is, maar de kans hierop is erg laag.

Dit is een verkorte omschrijving van de website, ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
    Of dit de exacte oorzaak is weet ik niet.
    Misschien kan iemand van ZeelandNet hier meer over vertellen, het lijkt in dit verhaal op een server fout en/of overbelasting van de website.

Meestal treedt er een 503-fout op omdat de server te druk is of omdat er onderhoud aan wordt uitgevoerd.
    willoow in Nieuws
    Laatst bewerkt door willoow; 23 Apr 2019, 19:30.

Laat een reactie achter:

• a.lossie
    antwoordde
    Error 503 Backend fetch failed.

Is er iemand die snapt wat er aan de hand is - zou het probleem ook in gewoon Nederlands omschreven kunnen worden zodat we weten wat er aan de hand is. Of, en ik krijg meer en meer de indruk dat Zeelandnet gewoon probeert om gewichtig te doen.

.
    a.lossie in Nieuws

Laat een reactie achter:

• koekeroe
    antwoordde
    Onderhoudsmelding kreeg ik vanmorgen ook te zien
    koekeroe in Nieuws

Laat een reactie achter:

• willoow
    antwoordde
    Het lijkt mij toch zéér onwaarschijnlijk dat ze met Pasen aan het knutselen zijn.
    willoow in Nieuws

Laat een reactie achter:

• jano
    antwoordde
    Ik had dezelfde melding,maar daarvoor een onderhoudsmelding ( vanmorgen )
    Gaat vanzelf weer over,loopt hier al een hele week niet echt lekker,vacaturebank en prikbord werkt niet naar behoren.
    Maar nu gaat het weer beter.
    Ze zijn gewoon lekker aan het knutselen.
    jano in Nieuws

Laat een reactie achter:

• willoow
    antwoordde
    Als ik het zo lees hier en daar ligt het toch aan de server..http://translate.google.com/translat...etch-failed%2F
    willoow in Nieuws
    Laatst bewerkt door willoow; 22 Apr 2019, 15:31.

Laat een reactie achter:

• koekeroe
    antwoordde
    Nu is het wat beter ,vanmorgen Bagger,en kreeg regelmatig dat bericht
    koekeroe in Nieuws

Laat een reactie achter:

• willoow
    antwoordde
    https://allestoringen.nl/storing/delta
    willoow in Nieuws

Laat een reactie achter:

• willoow
    antwoordde
    Ik heb KPN als provider, bij mij reageert alles normaal.
    Misschien storing ZeelandNet?
    willoow in Nieuws

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X