Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA start verkoop glasvezelabonnementen op netwerk CAIW, nu nog in Zeeland ;)

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• DELTA start verkoop glasvezelabonnementen op netwerk CAIW, nu nog in Zeeland ;)

Telecomprovider DELTA is gestart met de verkoop van glasvezelabonnementen voor adressen die al zijn aangesloten op het bestaande glasvezelnetwerk van CAIW. Het bedrijf biedt al langer diensten op glasvezel, maar deed dat tot nu alleen via nieuw uit te rollen netwerken van Delta Fiber.

Het van origine Zeeuwse bedrijf start met een grootschalige campagne in de kernen van Borculo en Oudenbosch, kernen in respectievelijk Berkelland en Halderberghe. Het voormalige CIF heeft hier in respectievelijk 2014 en 2011 glasvezel uitgerold. DELTA werkt met een nieuw flexibel abonnement, waarbij klanten internet, tv en bellen afzonderlijk maandelijks kunnen aanpassen. Later dit jaar volgen campagnes in andere gebieden.

Voor bewoners in Borculo en Oudenbosch geldt een actieaanbod. Een internetabonnement kost tijdelijk EUR 25 voor drie maanden, waarbij de installatiekosten worden vergoed. Daarnaast krijgen zij een upgrade van het abonnement, waarbij de internetsnelheid tijdelijk wordt verhoogd naar 750 Mbps up and down. Voor het tv-pakket van EUR 10 per maand krijgen klanten de eerste drie maanden in plaats van 50+ zenders meer dan 120 tv-zenders.
    https://www.telecompaper.com/nieuws/...erken--1285073
    Laatst bewerkt door Koeba; 19 Mar 2019, 10:01.
  • 9 Reacties

Als ik het goed begrijp gaat het over _bestaande_ (fysieke) fiberaansluitingen waarvoor een internet/telefoonabonnement wordt afgesloten?
    Zie geen info over evt aansluitingn van fiberkabels zelf. Indien dat wel het geval is, meld ik mezelf gelijk aan
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht

Als ik het goed begrijp gaat het over _bestaande_ (fysieke) fiberaansluitingen waarvoor een internet/telefoonabonnement wordt afgesloten?
      Zie geen info over evt aansluitingn van fiberkabels zelf. Indien dat wel het geval is, meld ik mezelf gelijk aan
      Dan zul je in het CAIW-gebied moeten wonen vrees ik. Delta (EQT?) investeert voor Zeeland wel in een nieuw iptv-platform vol kinderziektes, maar ftth is te duur....
      Maar soit er over.
      Laatst bewerkt door Koeba; 20 Mar 2019, 13:41.

Reageer

Wat me ook wel opviel is de actie aanbod ?
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

Het is toch raar dat Delta niet investeert in glasvezel in buitengebieden in Zeeland en wel op de glasvezel gaat met zijn diensten in buitengebieden van Caiway. Zo benadeeld Delta met de flutoplossing van draadloos enorm ten opzichte van de glasvezelabonnees in de buitengebieden van Caiway. Waarom gunt Delta de Zeeuwen geen glasvezel in het buitengebied? Een Zeeuws buitengebied is toch niet anders als het platteland in Limburg of Drenthe?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Het is toch raar dat Delta niet investeert in glasvezel in buitengebieden in Zeeland en wel op de glasvezel gaat met zijn diensten in buitengebieden van Caiway. Zo benadeeld Delta met de flutoplossing van draadloos enorm ten opzichte van de glasvezelabonnees in de buitengebieden van Caiway. Waarom gunt Delta de Zeeuwen geen glasvezel in het buitengebied? Een Zeeuws buitengebied is toch niet anders als het platteland in Limburg of Drenthe?
            Het is niet raar, wel kortzichtig.

Reageer

In woord " geld " , draaid allemaal om geld, gaat niet om mensen en om plaats, maar om waar kunnen ze het meest geld halen voor het minste inversteren.

En dan voldoen aan de wettelijke regels.

Dus ja en nee het Zeeuwse buiten gebied is wel anders, kunnen ze minder op verdienen / te veel inversteren.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
                waar kunnen ze het meest geld halen voor het minste inversteren.
                Is dat niet de basis van een gezond business model ??

Reageer

Ja maar ook heb je je nog iets als een moreel, en respect voor de mensheid . Zeker als je een dienst verlenging bent en dan ook nog de enige bent in Zeeland/ Zeeuws Vlaanderen, dan heb je denk ik een bepaalde macht maar ook een verantwoordelijkheid.

Dus ja geld verdienen is het model, maar geeft ook verantwoordelijkheden.

Ook dat de producten goed werken, waar voor je geld krijgt enzo.......

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Maar soit er over.
                    Dit soort vragen zul je steeds meer voorbij zien komen. Heb zelf geïnformeerd over de kosten van fiber (met name voor een betere upstream), maar dat overstijgt de EUR1200 per aansluiting. Ik ben uiterst tevreden over mijn Delta/Zeelandnet abonnement - voor de marktwerking echter is het niet echt een goede zaak dat er maar 1 high speed (TV/internet/telefoon)aanbieder in Zeeland is (met alle bijbehorende restricties). Ik ben bang dat je voor het antwoord op je vraag nog even moet wachten totdat ons netwerk over is gegaan in een landelijke aanbieder. Of de service / performance dan ook net zo goed is als dat het nu is, betwijfel ik echter...

@fredje: een gezond business model zegt niets over het welzijn van de (potentieele) klant. Sterker nog, een dergelijk model kan ook loodrecht tegen de wensen van een klant in gaan (hoe vreemd dat ook mag klinken).
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Mar 2019, 19:43.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X