Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abbonementen Delta

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Abbonementen Delta

Kan je bij alle Abbo,s ( TV en Internet ) van Delta gebruik maken newsservers.
    Vroeger wel,maar kan er geen goede info over vinden.
    Er staan wel een links op het forum,maar die werken niet meer,2016
    Dit ivm dat mijn huidige provider verdwijnt in het lichaam van KPN.
    En omdat ik niet rechtstreeks iets wil te doen hebben met deze provider,en dus van plan ben om terug te gaan naar Delta.
  • 11 Reacties

Vroeger dat ik weet wel, en volgens mij nog steeds.

Maar waarom wil je gebruik maken van de newsservers van Delta? Deze waren toen volgens mijn 10 gb per maand gelimiteerd te downloaden !

Weet niet Percies waar voor je ze gaat gebruiken, maar als ik denk waar voor dan zijn er goedkoop alternatiefen..... en ja dat kost geld maar zijn uitgebreider en veiliger in deze tijd niet heel on verstandig !

Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

Info is inderdaad summier.

Je wilt graag weten of HighWinds erbij zit.
      Uit welke snelheden je kan kiezen
      Een ander of er antivirusbescherming voor de mail is?
      Of Spamprotectie.
      Hoeveel mailadressen en de grootte.
      Etc.

Dat wil je in beeld hebben, voordat je op aanmelden clickt.

Kortom een duidelijk overzicht, zodat je alles in beeld hebt en achteraf niet voor verrassingen komt te staan.
      Laatst bewerkt door Ptrol; 22 Feb 2019, 18:28.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
        Deze waren toen volgens mijn 10 gb per maand gelimiteerd te downloaden !
        de quota beginnen bij 250 GB, als je instap-abonnement hebt.
        bij premium heb je al 500 GB en dat is best de moeite.

maar er staat tegenwoordig niets meer over op Delta.nl

deze info is van enkele jaren geleden:
        https://www.delta.nl/sites/default/f...20Internet.pdf
        Laatst bewerkt door fred44nl; 22 Feb 2019, 18:47.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
          Kan je bij alle Abbo,s ( TV en Internet ) van Delta gebruik maken newsservers.
          Zie dit bericht op het forum, het is vanaf het Budget abonnement beschikbaar:
          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...get-abonnement

Reageer

Beste Jean,

Vanaf een Alles-in-1 Instap abonnement kun je toegang krijgen tot de nieuwsgroepen met downloadlimiet van 250GB, bij Alles-in-1 Premium 500GB en bij Alles-in-1 Super 1TB. De door Delta aangeboden nieuwsserver heet highwinds.zeelandnet.nl. Deze server is alleen beschikbaar voor abonnees van Delta en alleen te gebruiken op het netwerk van Delta. Inloggen is verplicht met het hoofd e-mailadres en het bijbehorende wachtwoord.

Kom even langs in onze winkel in Middelburg, Goes of Terneuzen. Wij zijn vandaag (zaterdag) geopend tot 17.00 uur en wij kunnen jou een passend en persoonlijk aanbod doen. Klik hier voor onze openingstijden.

Met vriendelijke groet,

Michèlle
            Shopadvisor Middelburg

Reageer

Michèlle

bedankt voor dit duidelijke antwoord.
              maar laten we wel wezen: zoiets moet toch luid en duidelijk op de site van Delta.nl staan.

Reageer

Bedankt voor jullie antwoorden,maar alles in 1 moet ik niet,het gaat om tv en internet.
                En Goeroe,dit bericht heb ik ook gelezen,maar dit gaat om een bestaande klant waarbij iets " afgepakt "is.
                Ik wil gewoon weten,bij welk abbo ( tv en internet ) het gebruik van highwinds in het pakket zit.
                En Fred ik ben het roerend met je eens,ze geven hier geen duidelijke info over.
                En Michelle ik ben klant geweest van 1995 tot 2018 ,dus ik weet hoe het werkt,maar ik wil geen alles in 1 pakket.
                Gewoon tv en internet met de mogelijkheid om highwinds te gebruiken.
                Telefoon en DIT kastje heb ik geen gebrek aan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
                  ,maar alles in 1 moet ik niet,het gaat om tv en internet.
                  je bent niet verplicht om alles-in-een te nemen.
                  je kunt ook telefoon enDIT weglaten en dan heb je alleen TV & Internet.
                  en alles wat Michelle heeft aangegeven over Highwinds, geldt dan ook.

Reageer

Ok Fred.

Bedankt.

Reageer

Beste Jean,

Vanaf TV & Internet Instap kan het ook inderdaad hoor. Alleen DELTA geeft jou een hogere korting bij Alles-in-1 ten op zichte van TV & Internet. Een vast toestel hoeft dan ook niet te worden aangesloten.

Mocht je in de buurt van de winkel komen, wij helpen jou graag en de koffie staat klaar :-) vanmiddag koopzondag in Goes en Terneuzen van 13:00-17:00 uur

fred44nl bedankt voor jouw feedback je hebt helemaal gelijk ik ga het doorgeven dat deze info op delta.nl ontbreekt

Groeten,
                      Michèlle

shopadvisor Middelburg
                      Laatst bewerkt door Michèlle; 24 Feb 2019, 08:26. Reden: Incompleet

Reageer

Michelle bedankt.

Zal dit eens uit puzzelen,is pas voor van de zomer.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X