Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN gaat concurreren met Delta

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
    Al krijg ik het voor niets en is KPN de laatste provider van deze aardbol,dan moet ik het nog niet !!!!!!!
    Kun je dat uitleggen?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Toch verwacht ik dat vooral de duurdere abonnementen zoals Super en Gigaspeed het moeilijk zullen gaan krijgen tegen gpon.
      Zolang er geen alternatieven zijn zullen wij in Zeeland het met deze abonnementen moeten doen

GPON (Gigabit-capable Passive Optical Networks) is gewoon fiber; het is een manier om goedkoper de bekende 'lijnoverboeking' (het delen van een lijn met meerdere abonnees) een individuele gezicht te geven (individuele glasvezelkabels naar iedere woning). De marketingafdelingen van de landelijke grootgrutters in bandbreedte hebben het nu al weer over XGS-PON, waarbij de pieksnelheden een slordige 10Gb/s kunnen bereiken (met de nadruk op kunnen).
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Jul 2019, 10:56.

Reageer

Webkabouter ik kan dat zeker uitleggen.
        Wij zijn een aantal jaren geleden een poosje naar het buitenland verhuisd ivm werk.
        Volgens contract KPN GSM,kan je dan zonder afkoopsom opzeggen.
        Maar zij dachten daar anders over,of ik even 1800 Euro wilde storten.
        Niet dus,staat duidelijk in contract,tot aan de rechtbank toe,toen pas gaven zij op en zagen ze in dat ik in mijn recht stond.
        Dit heeft een jaar geduurd,met dreigingen,deurwaarder enz enz.
        En ook nooit excuses of wat dan ook mogen ontvangen.
        Vandaar NOOIT geen KPN meer.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jean Bekijk bericht
          Vandaar NOOIT geen KPN meer.
          Dat is inderdaad een slechte ervaring. Was dat in het eerste jaar dat je abonnee was?

Reageer

Nee,abbo was al een jaar 5 oud,maar dat maakt niets uit,
            In dat contract stond duidelijk,bij verhuizing naar buitenland, kan kosteloos opgezegd worden ( als ze een geldig adres kregen van de klant,en verhuis bericht gemeente ) en dit hadden ze allemaal ontvangen.
            Veel mensen nemen niet de moeite om een contract goed te lezen,ik wel toevallig.
            Aangetekend opgestuurd.

Reageer

In eerste instantie geldt dit dus voor Tholen.

Toen ik klant werd bij Zeelandnet was het uitgesloten dat KPN op Schouwen-Duiveland 'iets' ging doen. Tele2 liet zich ook voor € 2,50 p/mnd kennen. Dat soort zaken onthoud ik wel. Zeelandnet is goed. Ga zo door! Wat goed is moet men niet bij de eerste de beste buikpijn veranderen.

Groet,

Jan Flikweert

Reageer

Blijkbaar hebben ze in België bij Proximus ook GPON.

Alleen daar zijn de upload snelheden ondanks glas (GPON) nog niet direct om over naar huis te schrijven.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_fib...je-woning.html

Je vraagt je dus af of dit nu de standaard is ?

Reageer

Zal altijd beter moeten, en beter worden. Al wat we moeten doen is wachten op....

Reageer

Deze prikkel van concurrentie heeft Delta hard nodig. Kan alleen maar veel goeds opleveren voor de klant.

Reageer

Hier in Koudekerke kregen we post dat het netwerk van KPN is geupgrade. We kunnen nu maximaal 200 Mbit down en 63 Mbit up krijgen op ons adres wat voorheen een magere 19 Mbit down en 3 Mbit up was. De daadwerkelijke maximale abonnementsvormen zijn 200/20 of (bij een andere DSL provider) 100/30.

Ik heb al jaren een Super abonnement en ook al verschillende malen aangegeven dat de upload niet in verhouding staat tot de download snelheid bij dit abonnement. Zeker niet als je vanaf thuis werkt zoals ik. Daar wordt al jaren niets mee gedaan. Ik overweeg daarom nu over te stappen naar KPN naar hun 200/20 abonnement. Scheelt maar 5 Mbit qua upload, maar toch. (Overigens kun je bij Delta wel een iets hogere upload krijgen bij een zakelijk abonnement of als je ook energie bij ze afneemt maar daar zit ik niet op te wachten.)

Verder gaan we volgend jaar verhuizen naar een klein stukje gebied in Zeeland waar KPN wél glasvezel tot de deur heeft liggen, dus dan stap ik daar naar over naar een 500/500 abo.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door petercv Bekijk bericht
                        Hier in Koudekerke kregen we post dat het netwerk van KPN is geupgrade. We kunnen nu maximaal 200 Mbit down en 63 Mbit up krijgen op ons adres wat voorheen een magere 19 Mbit down en 3 Mbit up was. De daadwerkelijke maximale abonnementsvormen zijn 200/20 of (bij een andere DSL provider) 100/30.

Ik heb al jaren een Super abonnement en ook al verschillende malen aangegeven dat de upload niet in verhouding staat tot de download snelheid bij dit abonnement. Zeker niet als je vanaf thuis werkt zoals ik. Daar wordt al jaren niets mee gedaan. Ik overweeg daarom nu over te stappen naar KPN naar hun 200/20 abonnement. Scheelt maar 5 Mbit qua upload, maar toch. (Overigens kun je bij Delta wel een iets hogere upload krijgen bij een zakelijk abonnement of als je ook energie bij ze afneemt maar daar zit ik niet op te wachten.)

Verder gaan we volgend jaar verhuizen naar een klein stukje gebied in Zeeland waar KPN wél glasvezel tot de deur heeft liggen, dus dan stap ik daar naar over naar een 500/500 abo.
                        Goedemiddag Peter,

Wat vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de snelheid van het internet. Ook vind ik het erg jammer dat je hierdoor denkt aan een overstap.

Bekabeld behoor je met een Super abonnement 400 Mbit/s download snelheid te halen en een upload snelheid van 15 Mbit/s. Daarnaast bieden wij nu ook DELTA Fiberspeed aan, daarmee download je met maar liefst 1Gbit per seconde en is je upload snelheid 40 Mbit/s.

Graag kijk ik wat de mogelijkheden zijn voor jou. Kan je jouw klantgegevens sturen naar forumbeheer@zeelandnet.nl? Dan ga ik daar gelijk mee aan de slag!

Reageer

40 Mbit is leuk voor de time-being, maar dan zit ik weer minstens een jaar aan Delta vast. Ik wil een zo'n hoog mogelijke upload i.v.m. cloud toepassingen. Aangezien ik al verwacht in de eerste helft van volgend jaar 500/500 glasvezel van KPN te kunnen nemen is nu overstappen naar Delta Fiberspeed niet interessant. Verder is de prijs van €125 per maand al helemaal niet interessant / concurrerend.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door petercv Bekijk bericht
                            40 Mbit is leuk voor de time-being, maar dan zit ik weer minstens een jaar aan Delta vast. Ik wil een zo'n hoog mogelijke upload i.v.m. cloud toepassingen. Aangezien ik al verwacht in de eerste helft van volgend jaar 500/500 glasvezel van KPN te kunnen nemen is nu overstappen naar Delta Fiberspeed niet interessant. Verder is de prijs van €125 per maand al helemaal niet interessant / concurrerend.
                            Het is te begrijpen dat je een hogere uploadsnelheid wilt in verband met de cloud toepassingen. Ik vind het jammer dat DELTA Fiberspeed op dit moment niet interessant is voor jou. De verwachting is dat eind van het jaar of begin volgend jaar de netwerkupgrade afgerond wordt. Dan wordt er gekeken naar mogelijkheden voor het verder verhogen van onze uploadsnelheden.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                            X