Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN gaat concurreren met Delta

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Koeba ik snap wat je bedoelt , maar je toon mag wel even wat minder !
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

Reageer

Ik denk na maar toch begrijp ik dit verschil niet. KPN heeft niks te maken met een Caiway of Delta gebied. Toch is het verschil tussen Caiway en Delta opmerkelijk. In het Caiway gebied wordt de coax dus langzaam af geserveerd ( te beginnen in Gouda) terwijl in het Delta gebied volop wordt geïnvesteerd in de coaxkabel en de glasvezel niet wordt uitgerold door de eigenaar van Caiway en Delta. Twee totaal tegenovergestelde richtingen zijn dit en in het nadeel van de Zeeuwen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Toch is het verschil tussen Caiway en Delta opmerkelijk. In het Caiway gebied wordt de coax dus langzaam af geserveerd ( te beginnen in Gouda) terwijl in het Delta gebied volop wordt geïnvesteerd in de coaxkabel en de glasvezel niet wordt uitgerold door de eigenaar van Caiway en Delta. Twee totaal tegenovergestelde richtingen zijn dit en in het nadeel van de Zeeuwen.
        hiervoor zijn 2 redenen aan te voeren:
        Delta / Zeelandnet is een aantal jaren geleden begonnen met investeren in het uitnutten van de maximale coax-mogelijkheden.
        dat is een proces van jaren en wordt eind van dit jaar afgerond.
        de 2e reden is dat er een groot verschil is tussen de gebieden die Caiway en Delta voorzien van internet en TV.
        waar Caiway overwegend in gemeenten bezig is, werkt Delta in heel Zeeland, compleet met uitgestrekte buitengebieden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dominique Bekijk bericht
          Koeba ik snap wat je bedoelt , maar je toon mag wel even wat minder !
          Als dit al te veel is, dan kan ik er ook niet veel meer aan doen hoor. Je kunt kiezen om je er niet aan te storen. Hangt erg af van de lezer en de stemming.

Reageer

En op nog meer plaatsen dus :

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...twerk-fors-uit

Reageer

Alleen maar goed dat KPN eindelijk een aanzienlijk deel van Zeeland gaat voorzien van ftth. Deltafiber vertikt het, dus iemand moet het doen.

Reageer

Eerlijk is eerlijk, KPN doet dit natuurlijk alleen omdat het zich realiseert dat ze nooit geen Gigabit snelheden (zoals Docsis 3.1) over koper gaan krijgen.

Glasvezel KPN in Zeeland Nu
                Laatst bewerkt door driepinter; 1 week geleden.

Reageer

Yes!! Blieë mie!

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...s-gewaarschuwd

Reageer

Delta zal zijn best blijven doen denk ik, en KPN ook. The rest? time will tell

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      Eerlijk is eerlijk, KPN doet dit natuurlijk alleen omdat het zich realiseert dat ze nooit geen Gigabit snelheden (zoals Docsis 3.1) over koper gaan krijgen.

Glasvezel KPN in Zeeland Nu
                      Dit soort concurrentie is alleen maar goed. Delta zal dan ook moeten leveren. KPN doet geen koper meer in gebieden waar geen koperupgrades gepland staan.
                      Dus is er nu niets gepland dan is de enige upgrade die KPN in de toekomst gaat doen glasvezel. Pairbonding etc gaat men niet meer aan beginnen.

Reageer

KPN concurreert natuurlijk niet alleen met internetsnelheid. Op dit moment zijn de interactieve televisiekastjes van KPN aanzienlijk sneller en hebben veel meer mogelijkheden.
                        Dus als Delta tegenwicht wil bieden aan KPN zullen ze toch wat meer aandacht moeten geven aan het product interactieve televisie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                          Dus als Delta tegenwicht wil bieden aan KPN zullen ze toch wat meer aandacht moeten geven aan het product interactieve televisie.
                          bij Delta heb je altijd nog coax-TV, iets wat KPN nooit gaat krijgen
                          Laatst bewerkt door fred44nl; 1 week geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

bij Delta heb je altijd nog coax-TV, iets wat KPN nooit gaat krijgen
                            COAX?? Geloof mij maar over 5 jaar gaat alle televisie over IPTV en is good old COAX ook verdwenen (wordt dan alleen nog ingezet voor internetdiensten)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

COAX?? Geloof mij maar over 5 jaar gaat alle televisie over IPTV en is good old COAX ook verdwenen (wordt dan alleen nog ingezet voor internetdiensten)
                              over 5 jaar hebben we allemaal 5G en dan zijn plotseling alle draadjes overbodig

Reageer

Och, Delta probeert, zover ik merk, zoveel mogelijk behoeftes te vervullen.
                                Zolang ze daar eerlijk en oprecht in blijven, zie ik een goede Provider.
                                Daarbij, als ze zo door blijven gaan, zoals tot nu, dan blijven ze de grote voorsprong houden op KPN.
                                (zelfs op het IPTV platform)

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X