Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN gaat concurreren met Delta

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• KPN gaat concurreren met Delta

• 33 Reacties

Ik las het ook online, ja. Ik hoop dat DELTA nu de upload eens gaat verhogen zodat het gebruik van clouddiensten weer een stukje comfortabeler wordt en klanten een reden minder hebben om te vertrekken.

Reageer

De hierboven bedoelde link moet waarschijnlijk zijn :

KPN gaat in Tholen de strijd aan met Zeelandnet: huishoudens krijgen glasvezelkabel

https://www.pzc.nl/tholen/kpn-gaat-i...abel~a57ee716/

Reageer

Dankie Joris D.!

Reageer

Volgens de site van KPN NetwerkNL, zit dus ook ZeelandNet op de glaskabel. Volgens mij klopt dit niet helemaal ?
          Wij worden volgens hun site in Juni aangesloten op de Glasvezelkabel, van de andere kant is dit natuurlijk heel goed nieuws, want via DSL is maar 21mbps down en 2mbps up mogelijk ( 1km van de Centrale ).
          Liefst ga ik over naar KPN Glasvezel, niet dat dit goedkoper is maar de snelheid ( 200mbps is zowel voor Down als Up )

Wordt er dan ook eerder dan Juni gegraven ?

Hertenkamp en omgeving wordt Mei aangesloten zover ik weet.

Meanderlaan Juni en Oranjerie + omgeving pas in Juli.

Maar met een 100/100 haal ik echter hoger dan 150mbps up met 4 tot 5 ms ping op Draadloos.
          Laatst bewerkt door daand12; 18 Feb 2019, 18:48.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door daand12 Bekijk bericht
            Volgens de site van KPN NetwerkNL, zit dus ook ZeelandNet op de glaskabel. Volgens mij klopt dit niet helemaal ?
            Zeelandnet / Delta maakt wel degelijk gebruik van glasvezel.
            dat geldt bijv. met name voor verbindingen van wijk naar wijk,
            maar de glasvezel-kabel gaat niet tot in de woning.
            het laatste stukje is dus nog gewoon coax.

Reageer

KPN gaat investeringen in glasvezel naar huizen opvoeren om te concurreren met de coaxkabel-aanbieders, afwachten of en hoe Delta/EQT reageren.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door daand12 Bekijk bericht
                Wij worden volgens hun site in Juni aangesloten op de Glasvezelkabel, van de andere kant is dit natuurlijk heel goed nieuws, want via DSL is maar 21mbps down en 2mbps up mogelijk ( 1km van de Centrale ).
                Liefst ga ik over naar KPN Glasvezel, niet dat dit goedkoper is maar de snelheid ( 200mbps is zowel voor Down als Up )

Wordt er dan ook eerder dan Juni gegraven ?

Hertenkamp en omgeving wordt Mei aangesloten zover ik weet.

Meanderlaan Juni en Oranjerie + omgeving pas in Juli.

Maar met een 100/100 haal ik echter hoger dan 150mbps up met 4 tot 5 ms ping op Draadloos.
                daand12 Mag ik vragen waar je de planningsinformatie op de site van KPN Netwerk hebt gevonden? Ik kan deze zo snel niet vinden. Ben wel benieuwd wanneer Het Lint aan de beurt is.

Reageer

De gemiddelde Upload snelheden per land (Nederland) :

https://www.comparethemarket.com/bro...oadband-index/

Dus die 45 Mbps (gem. 41,77) upload zal vervolgens nog wel even blijven.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 1 Mar 2019, 16:08.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pcjnelen Bekijk bericht
                    daand12 Mag ik vragen waar je de planningsinformatie op de site van KPN Netwerk hebt gevonden? Ik kan deze zo snel niet vinden. Ben wel benieuwd wanneer Het Lint aan de beurt is.
                    Zo te zien heeft hij hier https://www.kpnnetwerk.nl/ zijn postcode en huisnummer ingetikt en hij woont (denk ik) op Tholen, dan komt er uit dat 'uw adres binnen een jaar aangesloten wordt op glasvezel'. Een planning zie ik ook niet, je moet per adres zoeken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                      De gemiddelde Upload snelheden per land (Nederland) :

https://www.comparethemarket.com/bro...oadband-index/

Dus die 45 Mbps (upload) zal vervolgens nog wel even blijven.
                      We zullen zien. In plaats van 'dus' bedoelde je 'ik denk dat'?
                      Laatst bewerkt door Koeba; 20 Feb 2019, 12:25.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

Zeelandnet / Delta maakt wel degelijk gebruik van glasvezel.
                        dat geldt bijv. met name voor verbindingen van wijk naar wijk,
                        maar de glasvezel-kabel gaat niet tot in de woning.
                        het laatste stukje is dus nog gewoon coax.
                        Fred44nl dat klopt dat ze glasvezel gebruiken ik werk zelf in vlissingen het gebouw waar ik zit is helemaal met glasvezel bekabeld dus van de straat naar binnnen de down en upload zijn het zelfde dus super snel.

Reageer

We verwachten eind van het jaar of begin volgend jaar de netwerkupgrade af te ronden, dan gaan we kijken naar mogelijkheden voor het verder verhogen van onze uploadsnelheden. We bekijken nog met welke snelheid dat kan. Het is technisch niet mogelijk om de uploadsnelheid gelijk te maken aan de downloadsnelheid. Bij het ophogen van de uploadsnelheid kijken we naar de behoefte van onze klanten. We zien dat huishoudens vooral veel tegelijkertijd downloaden, maar bij het uploaden van bestanden gebeurt dit veel minder vaak.

Reageer

verhoging van de upload-snelheid is zo hier en daar een beetje een stokpaardje geworden.
                            en voor de gemiddelde particuliere gebruiker niet echt nodig, al is een kleine verbetering natuurlijk nooit weg.
                            we wachten het gewoon af en rustig door met downloaden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door pcjnelen Bekijk bericht
                              Zo te zien is Het Lint pas September aan de beurt, maar hoorde dat week 37 alles wordt opgeleverd.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X