Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv valt uit

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• tv valt uit

hallo. gisteren was ik voor het eerst naar de digi tv aan het kijken.. ER kwam een kerstfilm die ik wilde zien,, zat al klaar met mijn zonnebril.. omdat het digi beeld mij hoofdpijn geeft.. Het ging prima, totdat,,,,, ineens het beeld op zwart ging.. met de tekst in het midden geen signaal.. links boven stond er iets van exit....ik heb nog even een kwartiertje gewacht., maar helemaal niks meer.. geen beeld.. tja .. .. was er een storing?? heb er namelijk niks van gelezen dat er ergens een storing was..... Het rode lichtje op het humax kastje brande wel.. maar de afstand bediening deed niks meer....
  • 10 Reacties

Sinds interactieve tv grens Mart tv meer op WiFi

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jozefien Bekijk bericht
      Sinds interactieve tv grens Mart tv meer op WiFi
      Wat bedoeld u hier mee,met uw antwoord
      Gr KOekeroe

Reageer

Oorspronkelijk gepost door annabel2 Bekijk bericht
        hallo. gisteren was ik voor het eerst naar de digi tv aan het kijken.. ER kwam een kerstfilm die ik wilde zien,, zat al klaar met mijn zonnebril.. omdat het digi beeld mij hoofdpijn geeft.. Het ging prima, totdat,,,,, ineens het beeld op zwart ging.. met de tekst in het midden geen signaal.. links boven stond er iets van exit....ik heb nog even een kwartiertje gewacht., maar helemaal niks meer.. geen beeld.. tja .. .. was er een storing?? heb er namelijk niks van gelezen dat er ergens een storing was..... Het rode lichtje op het humax kastje brande wel.. maar de afstand bediening deed niks meer....
        Op de Humax moet volgens mij geen rood, maar een groen lampje branden hoor.

Reageer

de tv doet nog steeds niks. zwart beeld met letters in het midden geen signaal...... en dat op kerst avond..

Reageer

Je decoder staat niet aan volgens mij hoor. Lampje moet groen zijn.

Reageer

welke humax is het ?
              Beetje Humor Is Altijd Leuk

Reageer

Het lijkt erop dat de decoder is uitgevallen. Het lampje zou inderdaad groen moeten branden ipv rood. Zoals Roof al vraagt wat is het typenummer van de Humax decoder?

Reageer

de kerst is om ,ook voor mij, ik heb jullie niks niks meer te zeggen, en niks meer te vragen..mijn ogen zien rood van het huilen. geen kerstflims gezien dit jaar,, geen hulp gekregen. en nu de kerst om is willen jullie me helpen, MET WAT...

Reageer

geen hulp gekregen.
                    Wel hulp gekregen, maar niet gereageerd. Het is jammer
                    Beetje Humor Is Altijd Leuk

Reageer

de kerst is om ,ook voor mij, ik heb jullie niks niks meer te zeggen, en niks meer te vragen..mijn ogen zien rood van het huilen. geen kerstflims gezien dit jaar,, geen hulp gekregen. en nu de kerst om is willen jullie me helpen, MET WAT...
                      Mijn reactie is toch ECHT WEL van voor de kerst hoor, enkel deed je nergens op reageren.............Zoals je op geen van de reacties deed.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                      X