Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Supersnel internet over de kabel: 1 gigabit per seconde

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Supersnel internet over de kabel: 1 gigabit per seconde

Internetprovider Delta levert het vanaf morgen aan Zeeuwse huishoudens.
    De snelheid gaat omhoog naar 1 gigabit per seconde, en dat is enorme sprong voorwaarts.

Bron PZC: https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/del...onde~a89460a7/

Ben je geïnteresseerd in DELTA Fiberspeed 1Gb? Kijk op: https://www.delta.nl/tv-internet-telefonie/fiberspeed
    Laatst bewerkt door Jeroen; 1 week geleden. Reden: delta fiberspeed 1 gigabit
  • 22 Reacties

Ik vind het echt top hoor, maar op de bestelpagina staat niet de upstream snelheid: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...peed/bestellen

Ha: Toch: 40 mbit. Verstopt onder kopje Domotica.
    1000/40 voor 125 euro...mwah....moeilijk, moeilijk.
    Delta is de eerste die die biedt maar voor de meeste particulieren is dit geen optie.
    Klein-zakelijk is het wel leuk denk ik.
    Laatst bewerkt door Koeba; 1 week geleden.

Reageer

Het DELTA FIberspeed abonnement heeft 40Mbit uploadsnelheid.

Reageer

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: giga zeeland.png Bekeken: 3 Grootte: 96,5 Kb ID: 170600Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: giga zeeland.png Bekeken: 3 Grootte: 96,5 Kb ID: 170601Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: giga zeeland.png Bekeken: 3 Grootte: 96,5 Kb ID: 170602 Reclame ook gigasnel opgezet: met giga fouten

Reageer

docwell Overdrijven is ook een vak
          1 foutje en dat noem je giga fouten?
          Leer eerst eens tellen in plaats van muggeziften.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fantamoer Bekijk bericht
            docwell Overdrijven is ook een vak
            1 foutje en dat noem je giga fouten?
            Leer eerst eens tellen in plaats van muggeziften.
            Het is geen muggezifterij, maar muggenzifterij (herman finkers)

Reageer

De normale eindgebruiker, zit niet te wachten op 1GB internet.
              en dan de hoge prijs!
              voor de kleine zelfstandige inderdaad een mooie optie..

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Gladijs Bekijk bericht
                De normale eindgebruiker
                Toch ben ik blij dat men mij als gebruiker "normaal" vindt.
                Overigens: waarom zoveel negatieve reacties op goed nieuws? Alsof Delta het helemaal verbruid heeft bij het gros van de normale eindgebruiker...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Gladijs Bekijk bericht
                  De normale eindgebruiker, zit niet te wachten op 1GB internet.
                  en dan de hoge prijs!
                  voor de kleine zelfstandige inderdaad een mooie optie..
                  Die kleine zelfstandige heeft net zoveel aan 400 mbit downstream. Een bedrijf wat in de cloud werkt heeft veel meer baat bij hogere upload. Maar voor een cafe of restaurant met WiFi is het inderdaad een mooie optie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    Internetprovider Delta levert het vanaf morgen aan Zeeuwse huishoudens.
                    De snelheid gaat omhoog naar 1 gigabit per seconde, en dat is enorme sprong voorwaarts.

Bron PZC: https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/del...onde~a89460a7/

Ben je geïnteresseerd in DELTA Fiberspeed 1Gb? Kijk op: https://www.delta.nl/tv-internet-telefonie/fiberspeed

Veel te duur.
                    en zeker voor een normaal gebruik thuis.
                    het extra wat je er voor bij krijgt? Is ook niet alles!

Reageer

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/...dit-niet-nodig

Reageer

Tssss. Toen de werkzaamheden waren begonnen heb ik de klantenservice meerdere keren gesproken en het hier ook vaker over gehad. Mij werd altijd verteld dat het de bedoeling was dat er een upgrade van mijn abbo zou komen en dat er vanuit 400 naar de 1 gb zou gaan. Nu dus een geheel nieuw abonnement van 125 euro... doe eens even normaal zeg! Collega's van mij bij een andere provider krijgen gewoon een upgrade van hun abbo (glasvezel) zonder er meer voor te hoeven betalen. Maar Delta moet weer eerst beginnen met uitzuigen ipv service en vooruitgang geven aan klanten. Ik hoop dat dit erg vies gaat tegenvallen. Maar ik kreeg in juli wel een kostenverhoging van mijn abbo om dit te bekostigen maar ervan mogen profiteren, ho maar. Bah.
                        Laatst bewerkt door Thrym; 1 week geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Arcanum Bekijk bericht
                          Die kleine zelfstandige heeft net zoveel aan 400 mbit downstream. Een bedrijf wat in de cloud werkt heeft veel meer baat bij hogere upload. Maar voor een cafe of restaurant met WiFi is het inderdaad een mooie optie.
                          Een kleine ZZP'er geeft wel om de downstream maar heeft zeker net zo veel baat aan een goede upstream.
                          Zit hier vaak Netflix te kijken of boekje lezen om te wachten tot mijn upload klaar is.

De huidig topper 400/15 Mbit/s voor consumenten is 26.6, tot 1. dat is een zeeer lage verhouding, iets dat mij zeker hekelt.
                          En als je dan kijkt naar deze nieuwe 1Gbit/40mbit dit is dan 25 tot 1 en dat is niet een grotere verbetering.
                          Als je nou naar de zakelijke abbonementen kijkt 400mbit/30mbit; dan kom je op 13.3 tot 1 uit, dat is dan toch al flink wat beter. (hoewel ik zelf liever 8 tot 1 zou zien).

Ze zeggen vaak download is belangrijker dan upload en mensen gebruiken die download toch niet volledig. beiden kloppen maar beiden hebben ook hun tegen punt.
                          Als je geen voldoende upload hebt dan kan download ook minder belangrijk worden. en de upload zal ook nooit volledig gebruikt worden door iedereen.
                          Toen ADSL net op kwam, zag je vaak nog 'overboekings' getallen. 1:5 1:10 1:20. Dat wou zeggen dat je je verbinding naar de backbone deelde met x aantal andere abonnementen.
                          Als je dat zo een beetje toepast naar vandaag: zeelandnet/delta heeft een zeer uitgebreid en vakkundig glasvezel netwerk. Je gaat mij niet verkopen dat je deze asynchroon hebt aangelegd. Als je 1Gbit/s download aanbied dan zal dit netwerk ook makkelijk 1Gbit/s upload ondersteunen, en omdat iedereen zeker meer download verbruikt dan upload, zou het geen probleem om deze door je klanten te laten benutten.
                          Natuurlijk levert delta consumenten internet via de coax kabel en dit bepaalt natuurlijk wat men kan aanbieden en garanderen. Maar dat stelt mij de vraag, waarom bieden ze het niet aan.

In ieder geval ben ik nu mijn zegje kwijt.
                          Net als dhr 'Thrym' Hierboven zecht. Men had beloftes gedaan dat aan zowel de download ALS de upload snelheid zouden worden verbeterd.
                          Dit is geen verbetering, dit is gebakken lucht verkopen.
                          Dus ik zal ik niet mee gaan in dit 1Gbit/s abonnement hoewel ik de 40mbit/s zeker zeer zal missen.

Reageer

Mooie stap vooruit. Ik vraag mij dan wel af of de super abonnementen nog extra verhoging krijgen, omdat die abonnementen zijn overgeslagen bij de laatste prijs en snelheid verhoging..... (wel prijsverhoging maar geen snelheid verhoging). Als je ziet hoever de premium abonnementen in 2 fases zijn verhoogd(van 100 naar 150 naar 250), dan verwacht ik toch zeker dat de super van 400 naar 600 gaat. Tijdens die laatste verhoging was het excuus dat het niet sneller kon dan 400. Dat is nu dus verleden tijd. De huidige modems met docsis 3.0 kunnen door extra kanalen bundeling makkelijk boven die 400, dus kom maar op!
                            Laatst bewerkt door tvriet; 1 week geleden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door tvriet Bekijk bericht
                              Mooie stap vooruit. Ik vraag mij dan wel af of de super abonnementen nog extra verhoging krijgen, omdat die abonnementen zijn overgeslagen bij de laatste prijs en snelheid verhoging..... (wel prijsverhoging maar geen snelheid verhoging). Als je ziet hoever de premium abonnementen in 2 fases zijn verhoogd(van 100 naar 150 naar 250), dan verwacht ik toch zeker dat de super van 400 naar 600 gaat. Tijdens die laatste verhoging was het excuus dat het niet sneller kon dan 400. Dat is nu dus verleden tijd. De huidige modems met docsis 3.0 kunnen door extra kanalen bundeling makkelijk boven die 400, dus kom maar op!

Ik had die vraag ook gesteld, via de chat, ineens de verbinding verbroken?
                              goed bezig Joeri. Met klantvriendelijk ZEKER NIET,!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X