Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

U heeft een e-mail ontvangen over het Serviceforum

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• U heeft een e-mail ontvangen over het Serviceforum

In deze e-mail staat dat u zelf inloggegevens heeft opgevraagd. Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Wanneer u gebruik wilt maken van het Serviceforum dient u een nieuw wachtwoord aan te maken.

Onze excuses voor het ongemak.
    Laatst bewerkt door Ferry; 17 Sep 2018, 19:28. Reden: nieuw forum
  • 8 Reacties

Bedankt Ferry voor de (overbodige) uitleg. Maar nu ik je toch aan de lijn heb: heb je ergens een gebruiksaanwijzing over de nieuwe layout van het Serviceforum ? Want het is nu wel soms puzzelen, bijvoorbeeld over de lege hokjes, twee links, drie rechts. Met de muisaanwijzer erop zie je wel wat het inhoudt, maar blijft dit zo? Het is wel rustiger zo...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
      Bedankt Ferry voor de (overbodige) uitleg. Maar nu ik je toch aan de lijn heb: heb je ergens een gebruiksaanwijzing over de nieuwe layout van het Serviceforum ? Want het is nu wel soms puzzelen, bijvoorbeeld over de lege hokjes, twee links, drie rechts. Met de muisaanwijzer erop zie je wel wat het inhoudt, maar blijft dit zo? Het is wel rustiger zo...
      Klopt, Hillebregt. we zien dat niet alle style dingen goed zijn overgezet. We gaan dit uiteraard weer netjes in orde maken.
      Uitleg zetten we ook nog in een topic.

Bedankt voor de feedback.

Reageer

als we het nu toch over het uiterlijk hebben: misschien kan het font iets vetter en vooral iets zwarter.
        dit speciaal voor de ouderen onder ons

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          als we het nu toch over het uiterlijk hebben: misschien kan het font iets vetter en vooral iets zwarter.
          dit speciaal voor de ouderen onder ons
          Maar Fred, 44 is zo oud nog niet. Maar ik zag net in de gebruikersinstelling de aanpassing van style forum. Wellicht dat je daar in...

En ik lees dat d'r alweer verschillende topics rondzingen over dit zelfde onderwerp.

Reageer

goed om te weten van het nieuwe wachtwoord ik vond het al vreemd dat ik er een mail over kreeg

Reageer

Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

Maar Fred, 44 is zo oud nog niet.
              Dat is natuurlijk zijn geboortejaar

Reageer

Inmiddels gedaan... dank je wel

Reageer

Dit is toch het topic van Ferry?.......waarom staat er Uw topic onder Reageer op dit bericht? Een beetje verwarrend

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X