Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het Serviceforum is vernieuwd!

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Het Serviceforum is vernieuwd!

Zoals jullie zien hebben wij een nieuw Serviceforum. Alle topics uit het oude forum zijn hierin meegenomen:

Nieuwe functionaliteiten van het forum:
    - Chatmogelijkheid (chat met moderators en anddere forumleden)
    - Versterkt spamfilter (topics/reacties die spam bevatten, komen niet op het forum)
    - Mobile responsive (ook via smartphone en tablet eenvoudig te raadplegen).

Jullie kunnen uiteraard nog steeds gebruik maken van jullie huidige gebruikersnaam en wachtwoord. De profielfoto's hebben we niet over kunnen zetten. Deze kunnen jullie uiteraard eenvoudig toevoegen.
    Ook privéberichten zijn vanwege de privacywetgeving niet mee naar het nieuwe platform.
  • 69 Reacties

Mooi Ferry!
    Minder mooi is dat het tonen van geboortedatum en leeftijd standaard ingeschakeld lijkt te staan?

Kan forum.zeelandnet.nl nog doorverwijzen naar het nieuwe forum, Jeroen ?
    Laatst bewerkt door GoeRoe; 17 Sep 2018, 20:49.

Reageer

Maar waar zijn alle plaatjes (afbeeldingen) gebleven bij oude posts, die zie ik niet meer terug op een mobiele telefoon ?

Reageer

Gefeliciteerd met deze grote stap vooruit. Waar kan ik mijn profielfoto aanpassen?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Gefeliciteerd met deze grote stap vooruit. Waar kan ik mijn profielfoto aanpassen?
          Als je naar gebruikersprofiel gaat, dan kan je je aventar wijzigen.
          A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

voorheen was er een mogelijkheid om het laatste bericht bovenaan te zien.
            vooral handig bij topics met heel veel berichten.
            als ik het goed heb, dan ontbreekt deze mogelijkheid.
            komt dit not terug ??

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              voorheen was er een mogelijkheid om het laatste bericht bovenaan te zien.
              vooral handig bij topics met heel veel berichten.
              als ik het goed heb, dan ontbreekt deze mogelijkheid.
              komt dit not terug ??
              Ik zal eens gaan onderzoeken wat de mogelijkheden allemaal zijn

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                Als je naar gebruikersprofiel gaat, dan kan je je aventar wijzigen.
                Got it, bedankt.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Sep 2018, 20:43.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Ergggh... kan het nog steeds niet vinden. Kun je er een schermdump bij doen?

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam:  Bekeken: 1 Grootte: 14,3 Kb ID: 168802

Klik op Mijn profiel en daar kan je een plaatje aanpassen. Dit vind je rechts bovenin onder de banner.
                  Laatst bewerkt door MatthijsL; 17 Sep 2018, 20:47.

Reageer

IVM met privacy werden de inhoud van pb niet overgezet.

Maar als je bij NU Online kijkt, zie je wel wat de aanwezigen aan het doen zijn. Is dat geen privacy?

Verder zou ik het fijn vinden om de toevoeging als beginner, expert etc. bij je accountnaam uit te kunnen schakelen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

Maar als je bij NU Online kijkt, zie je wel wat de aanwezigen aan het doen zijn. Is dat geen privacy?
                      Ah, jouw Woonplaats is 'weergeven wie online is'

Reageer

Verder zou ik het fijn vinden om de toevoeging als beginner, expert etc. bij je accountnaam uit te kunnen schakelen.
                        Wie er nu online is, is geen privacygevoelige informatie. Vergelijk het online zijn op een forum als het aanwezig zijn op bijvoorbeeld de markt waar iemand een toespraak houdt. Daarnaast gebruik je hier ook niet je echte naam. Toch? Dat is ook heel anders dan de inhoud van berichten die niet openbaar naar elkaar verzonden zijn of plaatjes/foto's die jezelf geupload hebt.

Reageer

Niet het online zijn, @MattjijsL, maar wat deze persoon aan het doen is: Forum bekijken etc.

En de vermelding: beginner, expert etc. Kan je die zelf verwijderen? En het aantal berichten?

Reageer

Niet het online zijn, @MattjijsL, maar wat deze persoon aan het doen is: Forum bekijken etc.

En de vermelding: beginner, expert etc. Kan je die zelf verwijderen? En het aantal berichten?
                            Bij je account setting kan je Onzichtbare modus inschakelen, maar weet (nog) niet of je daar dan ook niet zichtbaar bent.

Of je de vermelding zoals 'Expert' en dergelijke kan verwijderen zal ik moeten navragen.

Reageer

voorheen stonden boven aan topics waarin de laatste berichten geplaatst waren.
                              dat is nu niet meer het geval en moet je dus op zoek naar de laatste berichten.
                              als je naar de afbeelding kijkt, dan zou je denken dat het laatste bericht 2 uur geleden werd geplaatst, maar dat is niet zo.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X