Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wederom een zoveeste email van delta

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wederom een zoveeste email van delta

    Hierbij het vriendelijke verzoek om geen emails meer te sturen van we missen u als klant.
    Tv kijken en internet doe ik nu zonder storingen en problemen bij een andere provider.
  • 8 Reacties

  • #2
    Hallo,

    Mag ik vragen welke? Wij willen ook graag zonder troubles kijken...
    Groeten,
    Lies.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Adje195
      Hierbij het vriendelijke verzoek om geen emails meer te sturen van we missen u als klant.
      Nou ja, dit klinkt toch beter dan: we missen u als kiespijn

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door plknooijer
        Hallo,

        Mag ik vragen welke? Wij willen ook graag zonder troubles kijken...
        Groeten,
        Lies.
        KPN (NLE) hier. Maar kijk eens op hun forum... -> https://forum.kpn.com/

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          KPN (NLE) hier. Maar kijk eens op hun forum... -> https://forum.kpn.com/
          En wat een heerlijke chaos op dat forum ! Maar dat zal wel voor alle providers gelden, denk ik zo !!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door hillebregt
            Oorspronkelijk gepost door Koeba
            KPN (NLE) hier. Maar kijk eens op hun forum... -> https://forum.kpn.com/
            En wat een heerlijke chaos op dat forum ! Maar dat zal wel voor alle providers gelden, denk ik zo !!
            Klopt. Als je enkel de servicefora van providers leest en alles aanneemt wat daar gezegd wordt, zou je zomaar kunnen gaan denken dat het nergens werkt. De simpele waarheid is dat er overal wel wat is. Delta heeft nu even de wind tegen met DIT, maar er bestaan geen providers zonder issues hoor.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Adje195
              Hierbij het vriendelijke verzoek om geen emails meer te sturen van we missen u als klant.
              Tv kijken en internet doe ik nu zonder storingen en problemen bij een andere provider.
              Je kunt ook op het balkon staan en hetzelfde roepen, Adje
              Mocht je resultaat willen zien, dan zou je kunnen kijken of er een afmeld-link in die berichten staat. En anders contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen er ook niks aan doen dat je die berichten krijgt...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                Oorspronkelijk gepost door Adje195
                Hierbij het vriendelijke verzoek om geen emails meer te sturen van we missen u als klant.
                Tv kijken en internet doe ik nu zonder storingen en problemen bij een andere provider.
                Je kunt ook op het balkon staan en hetzelfde roepen, Adje
                Mocht je resultaat willen zien, dan zou je kunnen kijken of er een afmeld-link in die berichten staat. En anders contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen er ook niks aan doen dat je die berichten krijgt...
                Maar ik kan me voorstellen dat het lang duurt voordat het linkje ingeladen is met de snelheid die ze bij KPN bieden.
                In gedachten hoor ik het modem piepen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Grubleddim
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                  Oorspronkelijk gepost door Adje195
                  Hierbij het vriendelijke verzoek om geen emails meer te sturen van we missen u als klant.
                  Tv kijken en internet doe ik nu zonder storingen en problemen bij een andere provider.
                  Je kunt ook op het balkon staan en hetzelfde roepen, Adje
                  Mocht je resultaat willen zien, dan zou je kunnen kijken of er een afmeld-link in die berichten staat. En anders contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen er ook niks aan doen dat je die berichten krijgt...
                  Maar ik kan me voorstellen dat het lang duurt voordat het linkje ingeladen is met de snelheid die ze bij KPN bieden.
                  In gedachten hoor ik het modem piepen.
                  Een strakke 100 mbit over 1 aderpaar hier, snelheid prima in orde en er piept niets.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X