Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

PZC: DIT blijft haperen

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • PZC: DIT blijft haperen

    Ruim acht maanden na de introductie regent het nog altijd klachten over interactieve televisie van Delta. Volgens het bedrijf zouden de grootste problemen echter opgelost moeten zijn.
    https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/int...eren~ade27e28/
  • 9 Reacties

  • #2
    Ik snap werkelijk niet waarom mensen blijven klagen in plaats van dat ding terug sturen. Je staat volledig in je recht als je je contact wil ontbinden wegens een ondeugdelijk produkt.

    Reageer


    • #3
      Oud nieuws.

      Reageer


      • #4
        Misschien dit artikel nog maar eens lezen .....

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba
          Ruim acht maanden na de introductie regent het nog altijd klachten over interactieve televisie van Delta. Volgens het bedrijf zouden de grootste problemen echter opgelost moeten zijn.
          https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/int...eren~ade27e28/
          ja dat helpt, een link naar een premium-artikel

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door dwarkje
            ja dat helpt, een link naar een premium-artikel
            ja, maar de haperingen zijn ook Premium

            Reageer


            • #7
              Voor de mensen die geen premium-artikelen kunnen lezen:

              Ruim acht maanden na de introductie regent het nog altijd klachten over interactieve televisie van Delta. Volgens het bedrijf zouden de grootste problemen echter opgelost moeten zijn.

              Luc Oggel 05-09-18, 15:09 Laatste update: 15:47

              'Een regelrechte ramp', 'drama' en 'geen interactieve maar superirritante tv'. Zomaar een greep uit het gal dat wordt gespuwd op het forum van Zeelandnet en door mensen die zich melden bij deze krant. Het lijkt erop dat de perikelen met interactieve tv acht maanden na de lancering nog niet uit de wereld zijn.

              Interactieve TV is televisie kijken via internet, wanneer het uitkomt. Dat kon al via de app van Delta op mobiele telefoon en tablet, maar met een apart te huren kastje (à 3,50 per maand) kan dat sinds begin dit jaar ook op het televisiescherm. En daar maken veel mensen gebruik van; volgens Delta-woordvoerster Mariska van der Hulst zijn inmiddels zo'n 12.000 boxen verhuurd.

              Lapmiddeltjes
              Gebruikers beklagen zich vooral over haperend, vastlopend en/of wegvallend beeld en het niet kunnen opnemen of doorspoelen van programma's. Ook het uitblijven van antwoorden op vragen kan op gemopper rekenen. Goesenaar Joop van den Oudenhoven, abonnee van het eerste uur, spreekt van een 'lijdensweg'. ,,Vorige week heb ik drie dagen helemaal geen tv gehad. Na veel bellen en allerlei lapmiddeltjes waardoor het weer even functioneerde heb ik nu opnieuw problemen. Telkens sta je minimaal twee dagen in de wachtrij voor er telefonisch wordt gereageerd door de service-afdeling, waardoor je opnieuw niet je favoriete uitzending kunt volgen dan wel opnemen." Ook bij de familie Meijer in Rilland is het sinds begin mei al 'hommeles'. ,,Het meest vervelende is nog dat we van Delta geen bevredigend antwoord krijgen op onze vragen. Men probeert wel zo veel mogelijk mensen binnen te halen, maar kan niet garant staan voor een fatsoenlijk werkend product."

              Het is een product in ontwikke*ling, we zijn er continu mee bezig. Het laatste wat je wil is klanten frustreren

              Volgens Delta-woordvoerster Mariska van der Hulst waren er in mei een paar 'hele vervelende storingen', maar ging het vanaf juni steeds beter. Twee weken geleden kwam echter opnieuw een kink in de kabel, zegt zij. ,,De servers waren overbelast, waardoor het systeem instabiel werd. Dat is opgelost, maar dat merken nog niet alle klanten." De problemen werden veroorzaakt door een combinatie van factoren. Van der Hulst: ,,Het aantal gebruikers is enorm gestegen en daarnaast hebben veel recreatieparken ook interactieve tv aangelegd. Er was voetbal op tv, mensen kwamen terug van vakantie en daardoor raakte de inlogservers van slag. Die capaciteit is inmiddels verdubbeld."

              Overigens vertaalt het geklaag zich volgens Van der Hulst niet in opzeggingen. ,,Dat is minimaal. Het is een product in ontwikkeling, we zijn er continu mee bezig. Het laatste wat je wil is klanten frustreren." Delta gaat 'zeker' door met interactieve tv. ,,Dit is de toekomst."

              Reageer


              • #8
                Misschien hebben velen niet meer op het netvlies waarom DIT zo snel uitgebracht werd.
                Ondanks een testperiode waarin gebruikers problemen al aankaarten werd toch besloten DIt te lanceren en een Roadmap uitgezet op dat in de toekomst op te lossen en aan te passen.
                M.i. enkel en alleen zo overhaast om niet de interactiviteit via kanaal 12 ( destijds ) te moeten op starten.
                Zie de topics en discussies daarover.

                We hebben het gezien met Live Tv gezien dat duurde meer dan een jaar en geeft af en toe nog problemen.
                Dus gebruikers van DIT heb geduld.

                Het zal best in orde komen!

                Er wordt gevraagd om compensatie, maar dat werd voor LIVE TV ook niet verstrekt.

                Reageer


                • #9
                  Ik vind dat Delta alle klanten een jaar gratis DIT moet geven. Er is de klant al zoveel ellende en ergernis bezorgd met DIT.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba
                    Voor de mensen die geen premium-artikelen kunnen lezen:

                    Ruim acht maanden na de introductie regent het nog altijd klachten over interactieve televisie van Delta. Volgens het bedrijf zouden de grootste problemen echter opgelost moeten zijn.

                    Luc Oggel 05-09-18, 15:09 Laatste update: 15:47

                    'Een regelrechte ramp', 'drama' en 'geen interactieve maar superirritante tv'. Zomaar een greep uit het gal dat wordt gespuwd op het forum van Zeelandnet en door mensen die zich melden bij deze krant. Het lijkt erop dat de perikelen met interactieve tv acht maanden na de lancering nog niet uit de wereld zijn.

                    Interactieve TV is televisie kijken via internet, wanneer het uitkomt. Dat kon al via de app van Delta op mobiele telefoon en tablet, maar met een apart te huren kastje (à 3,50 per maand) kan dat sinds begin dit jaar ook op het televisiescherm. En daar maken veel mensen gebruik van; volgens Delta-woordvoerster Mariska van der Hulst zijn inmiddels zo'n 12.000 boxen verhuurd.

                    Lapmiddeltjes
                    Gebruikers beklagen zich vooral over haperend, vastlopend en/of wegvallend beeld en het niet kunnen opnemen of doorspoelen van programma's. Ook het uitblijven van antwoorden op vragen kan op gemopper rekenen. Goesenaar Joop van den Oudenhoven, abonnee van het eerste uur, spreekt van een 'lijdensweg'. ,,Vorige week heb ik drie dagen helemaal geen tv gehad. Na veel bellen en allerlei lapmiddeltjes waardoor het weer even functioneerde heb ik nu opnieuw problemen. Telkens sta je minimaal twee dagen in de wachtrij voor er telefonisch wordt gereageerd door de service-afdeling, waardoor je opnieuw niet je favoriete uitzending kunt volgen dan wel opnemen." Ook bij de familie Meijer in Rilland is het sinds begin mei al 'hommeles'. ,,Het meest vervelende is nog dat we van Delta geen bevredigend antwoord krijgen op onze vragen. Men probeert wel zo veel mogelijk mensen binnen te halen, maar kan niet garant staan voor een fatsoenlijk werkend product."

                    Het is een product in ontwikke*ling, we zijn er continu mee bezig. Het laatste wat je wil is klanten frustreren

                    Volgens Delta-woordvoerster Mariska van der Hulst waren er in mei een paar 'hele vervelende storingen', maar ging het vanaf juni steeds beter. Twee weken geleden kwam echter opnieuw een kink in de kabel, zegt zij. ,,De servers waren overbelast, waardoor het systeem instabiel werd. Dat is opgelost, maar dat merken nog niet alle klanten." De problemen werden veroorzaakt door een combinatie van factoren. Van der Hulst: ,,Het aantal gebruikers is enorm gestegen en daarnaast hebben veel recreatieparken ook interactieve tv aangelegd. Er was voetbal op tv, mensen kwamen terug van vakantie en daardoor raakte de inlogservers van slag. Die capaciteit is inmiddels verdubbeld."

                    Overigens vertaalt het geklaag zich volgens Van der Hulst niet in opzeggingen. ,,Dat is minimaal. Het is een product in ontwikkeling, we zijn er continu mee bezig. Het laatste wat je wil is klanten frustreren." Delta gaat 'zeker' door met interactieve tv. ,,Dit is de toekomst."
                    dank je

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X