Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta lanceert mobiele abonnementen via netwerk T-Mobile

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta lanceert mobiele abonnementen via netwerk T-Mobile

Delta start de verkoop van mobiele abonnementen. Het bedrijf doet dat in fases, waarbij het in eerste instantie drie Sim only pakketten op de markt brengt. Deze zijn te koop in Delta winkels. Het bedrijf maakt gebruik van het 4G-mobiele netwerk van T-Mobile. In de komende maanden breidt Delta het zogenaamde Delta Mobiel-aanbod uit met zowel verbreding van de verkoopkanalen, alsook de toevoeging van abonnementen in combinatie met toestellen. Het aanbod is vanaf vandaag beschikbaar.

Klanten die Delta Mobiel combineren met internet, krijgen dubbel zoveel data en een onbeperkte hoeveelheid belminuten in Nederland en de EU. Daarbovenop krijgen ze een gratis extra tv-zenderpakket, extra internetsnelheid thuis en maandelijks EUR 5 korting op hun complete internetpakket van Delta.

Drie bundels
    Mensen die geen diensten afnemen bij Delta kunnen kiezen uit drie bundels. Deze lopen in prijs op voor meer data en meer sms’jes. (Zie afbeelding) De abonnementen zijn maandelijks opzegbaar.

De eerste zes maanden krijgen klanten EUR 5 korting op het maandbedrag. Een bundel blijft 30 dagen bruikbaar.
    Ludolf Rasterhoff, CCO Delta Telecom, geeft aan dat de toevoeging van mobiele telefonie ervoor zorgt dat Delta de dienstverlening voor klanten compleet maakt. Klantenonderzoek wees uit dat Delta-klanten graag alle telecomproducten afnemen bij dezelfde leverancier. Zij verwachten daar voordeel uit te halen en dat wil Delta dan ook bieden, zegt Rasterhoff.

Keuze voor T-Mobile op basis van drive test
    Woordvoering van Delta geeft aan dat de keuze op het netwerk van T-Mobile is gevallen na een drive test. Delta heeft de netwerken van alle mobiele operators in heel Zeeland getest aan de hand van een uitgebreide drive test. T-Mobile is daar als beste netwerk uitgekomen, met name waar het gaat om downloadsnelheid internet op mobiel. Het aanbod van Delta kent dezelfde maximale 4G-snelheden die T-Mobile aan zijn klanten biedt, zo laat woordvoerster Mariska van der Hulst - Roest weten.

Eerdere MVNO-activiteiten leidden al tot samenwerking met T-Mobile
    Twee jaar geleden, in augustus 2016, kondigden T-Mobile en Delta een samenwerkingsverband aan, waarbij Delta-klanten korting krijgen op het mobiele aanbod van T-Mobile. Die samenwerking, naar beider tevredenheid, volgde op het stopzetten van de MVNO Delta Mobiel. In de nieuwe situatie gingen klanten geen contract voor mobiel bellen en internetten met Delta aan, maar met T-Mobile. Ook alle service en correspondentie voor mobiel bellen en internetten verliep sindsdien via T-Mobile.

https://www.telecompaper.com/nieuws/...obile--1258258

https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/del...aan~ab76788a5/
  • 11 Reacties

https://www.delta.nl/tv-internet-tel.../mobiel-bellen

Reageer

Persoonlijk ben ik niet zo kapot van het netwerk van T-mobile en bovendien zou ik bij Delta 30 euro betalen voor 10 GB en onbeperkt bellen terwijl ik nu 12 euro voor betaal en op het beste netwerk zit.

Reageer

Wat een absurde bedragen, nog duurder dan bij Tmobile zelf. Er zijn genoeg MVNO's die ook gebruik maken van het Tmobile netwerk en veel goedkoper zijn. Wat is dan nog de toegevoegde waarde om dit via Delta te doen vraag ik me af.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door lorierj
          Wat een absurde bedragen, nog duurder dan bij Tmobile zelf. Er zijn genoeg MVNO's die ook gebruik maken van het Tmobile netwerk en veel goedkoper zijn. Wat is dan nog de toegevoegde waarde om dit via Delta te doen vraag ik me af.
          Een beetje typisch Delta. Altijd achter de feiten aanlopen zonder iets echt toe te voegen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Kwek
            Een beetje typisch Delta. Altijd achter de feiten aanlopen zonder iets echt toe te voegen.
            Typisch borrelpraatje. Maar het bekt goed. :8

Reageer

Dan zijn we snel klaar met deze aanbieding he, ik heb nu KPN4G via youfone voor €15 dus stap niet over, geen dekking in OostZeeuwsVlaanderen zoals het hoort te zijn, was enkel benieuwd naar welk netwerk ze zouden gaan, de vorige keer toen Delta stopte met mobiel ben ik zelf ook op zoek gegaan en ik blijf dus zitten waar ik zit, veel beter kan het niet worden qua dekking hier, van die enquete die een half jaar geleden door de provincie is gedaan over de dekking hoor je ook niks meer maar echt, OostZeeuwsVlaanderen is een superbelabberd gebied qua dekking, blijf zitten waar je zit als je dekking hebt, lijkt mij het slimste he!

Reageer

Mooi maar even nog niet doen het dit kasje werkt nog steeds niet maar behoren en dan straks ook niet mobiel bellen als die het ook niet doet.
                2020 zal ik eens kijken en lezen hoe het werkt.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
                  Oorspronkelijk gepost door Kwek
                  Typisch borrelpraatje. Maar het bekt goed. :8
                  Koeba het is een feit dat het duurder is en dan ook nog duurder dan bij T-mobile zelf. Maar je krijgt er dan wel weer 25 Mbit meer voor op je internetverbinding...

Reageer

Ik snap hier niks van. De sim only abonnementen van Delta zijn stukken duurder dan de abonnementen met onbeperkt bellen bij T-Mobile zelf.
                    Hoe kan Delta dit nu presenteren als klantenvoordeel?
                    Ik zie alleen maar woekerprijzen met tarieven die allang achterhaald zijn in 2018.

Ik denk niet dat het storm zal lopen met deze "Delta aanbieding".

Reageer

Quad-play olé olé. Maar inderdaad too little too late verder.

Reageer

en eh... is de partner van degene die staat ingeschreven als Delta-klant ook "korting_gerechtigd"? Of is naar nog niet of juist wel, maar negatief over nagedacht?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                        X