Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo test 1Gbit/s-kabelinternet met docsis 3.1

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Oorspronkelijk gepost door tvriet
    Dit bericht is van juli 2017. Dat betekent dus dat Delta dit jaar 1Gbit gaat leveren ...
    Oorspronkelijk gepost door jan
    https://tweakers.net/nieuws/127477/delta-gaat-volgend-jaar-1gbit-s-verbindingen-via-docsis-31-leveren.html
    Ik schat in dat dat eerder 2019 wordt.
    Ik vermoed het ook.....

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Het EPC 3940 modem kan, zo even uit het hoofd gezegd, tot +- 800 Mbps verwerken. .
      In de praktijk trek de 3940 maar maximaal 400mbit, dit ligt aan de gebruikte modulatietechniek van Delta, ook kan het modem geen Docsis 3.1 aan, alleen Docsis 3.0

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
        Dit bericht is van juli 2017. Dat betekent dus dat Delta dit jaar 1Gbit gaat leveren ...
        Oorspronkelijk gepost door jan
        https://tweakers.net/nieuws/127477/delta-gaat-volgend-jaar-1gbit-s-verbindingen-via-docsis-31-leveren.html
        Ik schat in dat dat eerder 2019 wordt.
        Ik vermoed het ook.....
        Volgens dit artikel in het Ziggo Forum zou Delta toch al dit jaar de eerste Gbit verbindingen gaan aanbieden; https://community.ziggo.nl/internetv...-utrecht-30138

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Niggo
          Het EPC 3940 modem kan, zo even uit het hoofd gezegd, tot +- 800 Mbps verwerken. .
          In de praktijk trek de 3940 maar maximaal 400mbit, dit ligt aan de gebruikte modulatietechniek van Delta, ook kan het modem geen Docsis 3.1 aan, alleen Docsis 3.0
          Nou nee hoor, de 3940 kan onbegrensd zo tegen de 700mbit halen. De 400 is gewoon de huidige limiet van het maximale abonnement, maar het kan zeker hoger.

Reageer

Het is natuurlijk een bericht van de vorige keer maar het aantal locaties zal
            nog wel steeds hetzelfde zijn.

Men is nu bezig in Goes dus een test gaat toch nog wel even duren vrees ik.

Reageer

Ik heb navraag gedaan voor de mensen die graag mee wouden doen met het testen van het nieuwe docsis 3.1 modem. Helaas is er momenteel nog geen publieke test. Ik weet ook niet of die komt. Wel wordt er intern getest met dit nieuwe modem.

Mocht er een mogelijkheid komen voor een publieke deelname aan de test, dan zal ik dat zeker laten weten.
              A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Ik heb navraag gedaan voor de mensen die graag mee wouden doen met het testen van het nieuwe docsis 3.1 modem. Helaas is er momenteel nog geen publieke test. Ik weet ook niet of die komt. Wel wordt er intern getest met dit nieuwe modem.

Mocht er een mogelijkheid komen voor een publieke deelname aan de test, dan zal ik dat zeker laten weten.
                Dank! Zou echt top zijn!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                X