Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het (uitgebreide) WÉÉR

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Het (uitgebreide) WÉÉR

en WÉÉR klopt het uitgebreide weer niet; als je dóórklikt zie je pas veel verder dat het OUD nieuws is .... eindeloos dit verhaal, ben zeker al zes maanden bezig zo ...
  • 69 Reacties

er is maar één woord voor: SCHANDE.
    waarschijnlijk heeft de verantwoordelijke persoon een snipperdag.
    meestal gaat het alleen mis in het weekeinde.
    omdat dit een probleem is, begrijp ik niet waarom de webmaster dit niet elke morgen controleert.

Reageer

ik begrijp uw ergernis helemaal. er zijn natuurlijk geen andere manieren om te weten te komen wat het weer doet en nog zal doen. tip: ga eens naar buiten

Reageer

met andere woorden: als er ergens iets niet goed werkt, dan zoek je een andere methode ??
        sorry hoor, maar ik vind dit nogal een omgekeerde wereld.
        òf je hebt een weerbericht op een site wat goed is, òf je hebt het niet.

Reageer

Het zal wel aan mij liggen, maar als ik het weerbericht bekijk, dan klopt hij volgens mij gewoon. Ik heb nu maar even een screenshot gemaakt zodat ik deze kan vergelijken met het weerbericht van morgen.
          A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

hswartjes, aangezien een aantal klanten/medewerkers blijkbaar geen problemen hebben, vraag ik me af of tijdelijke internetbestanden niet de oorzaak kunnen zijn.

Als je weer het "oude weer" ziet staan, verwijder dan eens de tijdelijke internet bestanden of ververs met F5.
            Sluit de browser en probeer het eens opnieuw. Is het daarna misschien wel bijgewerkt?

Reageer

Matthijs, jouw screenshot is gemaakt ná een update om 10:07u. Dus die is correct.
              Het gaat m.n. om het weerbericht in het weekeinde. Dat wordt niet bijgewerkt.
              De verwarring ontstaat ook door het tekstgebruik. Men spreekt steeds over vannacht en morgen enz. En zelden welke dag het betreft. Maandagavond en donderdagochtend is duidelijker waar het over gaat. Ik heb begrepen dat jullie dit weerbericht niet zelf samenstellen, maar overnemen. Misschien kunnen jullie bij de makers aangeven wat de problemen zijn.
              Op alle voorgaande vragen van de afgelopen maanden over dit onderwerp kun je lezen wat de bezwaren zijn.
              Daar is nooit een zinnig antwoord op gegeven.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                Het zal wel aan mij liggen, maar als ik het weerbericht bekijk, dan klopt hij volgens mij gewoon. Ik heb nu maar even een screenshot gemaakt zodat ik deze kan vergelijken met het weerbericht van morgen.

Ik vrees dat het inderdaad aan jou ligt Matthijs
                Boven het weerbericht staat de datum van vandaag, maar daarna beginnen de verschillende alinea's met resp. "Vanavond", "Ook morgen" , "Morgenavond" en "Vrijdag"...
                Dan moet "vanavond" toch op woensdagavond betrekking hebben en is het dus een verhaal dat gisteren is geschreven!

Reageer

Het weerbericht wordt nieuw in de ochtend om 7 uur op de site gezet.
                  Vervolgens zijn er updates om 9 , 12 en 17 uur maar dit zullen over het algemeen kleine aanpassingen of updates zijn.

Het uitgebreid weerbericht lijkt inderdaad nu en dan een dag achter te lopen...
                  Bij onderstaand bericht krijg ik toch sterk het idee dat het woensdag is :S
                  [img]10697b5f-a2cf-4d74-bd48-e5ff0724df1b.png[/img]
                  Ik heb navraag gedaan bij onze weerman want het mag niet achter lopen.

Reageer

Korrektie: zelfs de update vandaag van 12:07 begint met vanavond waar woensdagavond mee bedoeld wordt.
                    Dus sorry Mathijs, niet correct.
                    Pas bij de alinea die met Vrijdag begint, wordt duidelijk over welke dag het gaat.
                    In het weekeinde zijn er geen updates.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos
                      Ik vrees dat het inderdaad aan jou ligt Matthijs
                      Blijkbaar :P
                      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

ik ben blij dat ik niet de enige ben; het ligt dus niet aan mij ...of aan mijn instellingen of zo ...

Reageer

We hebben de luxe om ons hier druk over te maken, dat noem ik positief.

Reageer

Onze weerleverancier bevestigt dat uitgebreid weerbericht vanwege een foutje in de code een dag kan achterlopen.
                            Ze gaan het z.s.m. fixen.

Reageer

zou fantastisch zijn, we wachten 'weer' af ...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X