Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta en Caiway samen verder

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta en Caiway samen verder

Delta en Caiway samen verder

De Zweedse durfinvesteerder EQT is in Nederland eigenaar van de televisie-aanbieders Delta en Caiway. Ook de infrastructuur van CIF is eigendom van EQT.

Alle multimedia-activiteiten van EQT in Nederland worden samengebracht in één bedrijf met de naam Delta Fiber Nederland B.V. De integratie van Delta Groep en CAIW groep zal stapsgewijs voorgang vinden en vanaf 1 augustus in gang worden gezet. De zelfstandige merknamen Delta en Caiway blijven als televisie-aanbieders vooralsnog bestaan.

[img]cf528405-847c-493f-b46c-9b6e3c3fa291.jpg[/img]

Energie
    De energie-activiteiten van Delta in Zeeland worden door EQT is een zelfstandig bedrijf ondergebracht dat gaat opereren onder de naam Delta Energie B.V. De scheiding van bedrijfsstructuur van de Nederlandse activiteiten van EQT is begrijpelijk. Het uiteindelijke doel van durfinvesteerders is om op termijn de activiteiten tegen een goede marktprijs te verkopen. Met de nieuwe structuur kan makkelijker een deel van de activiteiten van de hand gedaan worden.

Bron: totaaltv.nl
  • 14 Reacties

De eerste stap is waarschijnlijk weer een prijsverhoging zodra ze zijn samengevoegd :P

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Niggo
      De eerste stap is waarschijnlijk weer een prijsverhoging zodra ze zijn samengevoegd :P
      Een samenvoeging is geen reden om een prijsverhoging door te voeren. Zo zou je alles wel de eerste stap tot een prijsverhoging kunnen gaan noemen....
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

MatthijsL, het was maar een grapje

Reageer

Ow hahahaha! Ik dacht dat jij een uiterst serieus persoon was

Reageer

https://tweakers.net/nieuws/141051/z...euwe-naam.html

Reageer

Ik denk dat de naam Caiway straks geheel verdwijnt.

Reageer

Nu nog wat fibers in de grond in de eigen Delta-regio!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba
                  Er liggen hier al heel wat fibers in de grond hoor Alleen bedoel jij natuurlijk tot aan/in de woning. Toch?

Reageer

fiber of fiber optic (glasvezel) :P, denk niet dat ze dat nog zullen doen i.v.m. Docsis 3.1

Reageer

Weet ik, maar hope can set you free

Reageer

De naam Delta Fiber geeft toch veel hoop

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                          Er liggen hier al heel wat fibers in de grond hoor Alleen bedoel jij natuurlijk tot aan/in de woning. Toch?
                          Ja. https://tweakers.net/nieuws/141053/a...ngebieden.html

https://www.telecompaper.com/nieuws/...ratix--1253228
                          Hoop doet leven

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ankertje
                            Een heel groot deel van het netwerk is al fiber Alleen het ligt niet tot in de woning. Dit is echter met de introductie van Docsis 3.1 eigenlijk ook helemaal geen probleem meer omdat met Docsis 3.1 een hogere upload mogelijk gaat zijn (let op, ik zeg hiermee niet dat die ook zal gaan komen. Ik vermoed van wel, maar hierover heb ik nog geen zekerheid).

Uiteindelijk zal Docsis 3.1 Full Duplex het mogelijk maken dat de up en download symetrisch kunnen zijn. Glasvezel in de woning heb je dan niet meer nodig. Nieuwbouwprojecten zullen in de meeste gevallen wel voorzien worden van een glasvezel aansluiting.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                              Oorspronkelijk gepost door Ankertje
                              Een heel groot deel van het netwerk is al fiber Alleen het ligt niet tot in de woning. Dit is echter met de introductie van Docsis 3.1 eigenlijk ook helemaal geen probleem meer omdat met Docsis 3.1 een hogere upload mogelijk gaat zijn (let op, ik zeg hiermee niet dat die ook zal gaan komen. Ik vermoed van wel, maar hierover heb ik nog geen zekerheid).

Uiteindelijk zal Docsis 3.1 Full Duplex het mogelijk maken dat de up en download symetrisch kunnen zijn. Glasvezel in de woning heb je dan niet meer nodig. Nieuwbouwprojecten zullen in de meeste gevallen wel voorzien worden van een glasvezel aansluiting.
                              Hoop doet leven: Als Delta met een stabiele hoge upstream tegen een marktconforme (dus niet EQT-conforme) prijs komt, ben ik zo terug

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X