Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Communities

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Communities

Op Zeelandnet zag ik vanmorgen onder het kopje Communities een onderwerp voorbij vliegen over de William Schrikker Stichting. Ik had wel belangstelling hier voor. Maar later bleek dat alweer verdwenen te zijn (zie bijlage). In plaats hiervan dus de horoscoop. Nu ben ik een poos bezig geweest om dat eerst genoemde item terug te vinden maar weet niet hoe dat te vinden, op te zoeken. Wie weet raad want zo goed thuis ben ik niet in de Communities, dus ergens een handleiding ??
  • 3 Reacties

De laatste bewerkte community en weblog wordt vertoond op de Zeelandnet voorpagina.
    Als ik google op de term 'zeelandnet.nl William Schrikker Stichting' kom ik wel een weblog tegen die hierover iets gezegd heeft maar niet meteen een community.

Reageer

Het ging bij mij om het feit dat iemand iets te vertellen had over de WSG en dat wilde ik graag lezen. Ik kan zo naar de website zelf gaan van de WSG, dat is het niet. Dus ik moet dus die weblog hebben en niet een onderdeel van een community. Duidelijk is anders... Verder zoeken dus.

Reageer

Deze misschien ? : https://www.zeelandnet.nl/bedrijveng...kker-stichting

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X