Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Europese Privacy Wetgeving (GDPR)

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Willen jullie dit 'Antwoord' als beste antwoord verwijderen?
    1) Ik heb dit zelf niet als beste antwoord aangemerkt en
    2) het is geen antwoord op mijn vraag maar over GDPR zelf. Dat kan iedereen zo opzoeken. Het gaat mij er in dit geval om waar ik info van DELTA aan haar abonnees kan lezen over deze specifieke maatregel (verwerkersovereenkomst, privacy document en Terms & Conditions). Wat ik in de reacties op mijn vraag heb gelezen (bedankt iedereen) betreft evt links naar algemene voorwaarden die niet specifiek met GDPR/AVG te maken hebben, maar meer met het klant zijn van DELTA in zijn algemeenheid (die stonden er in januari dit jaar ook al).
    Dank.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
      betreft evt links naar algemene voorwaarden die niet specifiek met GDPR/AVG te maken hebben, maar meer met het klant zijn van DELTA in zijn algemeenheid (die stonden er in januari dit jaar ook al).
      Dank.
      Ik heb de link even nagelezen en volgens mij voldoet deze aan de AVG/GDPR, ook de tekst zelf is op 16 mei 2018 bijgewerkt, ben het wel met je eens dat Delta dit meer mag verkopen, zo straalt het niet echt "privacy" uit, iets waar andere providers wel actief op adverteren.

Ook moet je de klantenservice bellen om een aanvraag te kunnen doen om al je gegevens van de verschillende diensten waarvan je gebruikt maakt in te zien, dus ook van een eventuele DIT ontvanger

Reageer

Er bestaan hiervoor ook een aantal voorbeeld brieven :

https://autoriteitpersoonsgegevens.n...orbeeldbrieven

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X