Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mini decoder voor radio ontvangst

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Mini decoder voor radio ontvangst

Omdat ik al een digitale TV heb, heb ik de mini-decoder alleen maar nodig voor de radio. Ik vind het nogal wat om als ik naar de radio wil luisteren, eerst de TV aan moet zetten. Ik heb een zeer goede geluidsinstallatie. Maar hoe sluit ik de mini-decoder uitsluitend daarop aan.Die heeft alleen maar tulp ingangen en een antenne ingang. En hoe installeer ik de mini-decoder zonder dat ik op een TV scherm
    de zenders kan kiezen?
  • 6 Reacties

Hier kun je er meer erover lezen.

Indien je al reeds een andere Humax hebt de afstandsbediening is hezelfde dus dan zul je de twee ontvangers een eindje uit elkaar moeten zetten want dit reageert op elkaar.

Althans dat is wel mijn ervaring.

Je houdt gewoon de lijst erbij en drukt op de knop : TV/RADIO
    en toets dan (blind) het radio kanaal nummer.

Reageer

https://www.conrad.nl/p/dual-ir-3a-r...zilver-1373414

Dit apparaatje werkt prefect.
      Op het display goed te zien welke zender je kiest.
      Vlekkeloos aan te sluiten op je 'oude' muziekinstallatie middels tulpstekkers

Gr
      Rinus

Reageer

Bedankt voor deze info. Ga daar zeker iets mee doen.

Reageer

Humax mini decoder is een leuk kastje, helaas ontbreekt de optie om de tv zelf aan en uit te zetten met de bijgeleverde afstandbediening. Heb je alsnog een 2e afstandbedienig nodig van de tv zelf.
          Hebben ze bij KPN beter begrepen, die hebben die optie wel ingebouwd in hun systeem van interactieve tv.
          Is echt een gemiste optie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door petkay
            Humax mini decoder is een leuk kastje, helaas ontbreekt de optie om de tv zelf aan en uit te zetten met de bijgeleverde afstandbediening. Heb je alsnog een 2e afstandbedienig nodig van de tv zelf.
            Hebben ze bij KPN beter begrepen, die hebben die optie wel ingebouwd in hun systeem van interactieve tv.
            Is echt een gemiste optie.
            de Humax Mini is niet echt vergelijkbaar met de KPN-decoder voor interactieve TV.
            voor een betere vergelijking zou je naar het DIT-apparaat van Delta.
            die is geschikt voor interactieve TV en de afstandbediening kan met de TV worden gekoppeld.

Reageer

Gaat mij niet om een vergelijking tussen decoders, die zal er zeker zijn.
              Een extra (programeerbare) knopje om ook de tv aan en uit te zetten zou wel zo handig zijn geweest.
              Moet je alsnog je bed uit om de tv uit te zetten.
              Die knop heeft de zapper van KPN wel en is wel zo handig, schilt een 2e zapper.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
              X