Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mail-adres onbereikbaar

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• mail-adres onbereikbaar

Ik ontving gisteren een mail van meneer De Ronde met daarbij een internet-adres als hierbij gevoegd:
    __________________________________________________ ________
    Excuus voor de late reactie.
    Als ik het goed begrijp dan ben je overgegaan op Internet Explorer.
    Ik heb hiervoor een lijst met sneltoetsen: http://www.sneltoetsen.com/sneltoets...ernet_explorer.

Wat betreft je gebruikersnaam van het Serviceforum is: oktagon
    Lukt het niet om je wachtwoord te wijzigen dan hoor ik het graag.
    ================================================== ===========
    Het forum kan ik nu met de oude gebruikersnaam wel gebruiken;ik poogde altijd sinds bijna een jaar mijn nieuwe gebruikersnaam -behorende bij mijn nieuwe URL (bekend bij Zeelandnet,te gebruiken).
    Mijn andere Forum (Wetenschap-mysterie ergens in Nl) kan ik niet bereiken,zowel via sneltoets,dan wel ingetoetst bij post verzenden:@

Deze kan ik niet bereiken,behoort dus voor mij tot de externe contacten;interne contacten (mijn onderwerpen met sneltoetsen zijn wel te bereiken!
  • 3 Reacties

Oorspronkelijk gepost door oktagon
    mijn nieuwe gebruikersnaam -behorende bij mijn nieuwe URL (bekend bij Zeelandnet,te gebruiken
    je verwart het begrip URL met email-adres en omgekeerd.

Reageer

Met mijn eerste gebruikersnaam startte ik voor de@ met oude email-edres en door teveel Spam
      produceerde ik mijn nieuwe gebruikersnaam en zette die ook voor de@ met zeelandnet erachter.

Ik als ergens digibeet verslijt URL als emailadres,wat doe ik fout Fred,graag reactie:?

Reageer

een email-adres is iets waar je een email naar toe kan sturen.
        een URL is een naam van een website.
        https://nl.wikipedia.org/wiki/Uniform_Resource_Locator

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X