Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Allemaal digitaal in 2018

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Allemaal digitaal in 2018

In het voorjaar van 2018 maakt DELTA de overstap naar volledig digitale tv en radio (project Allemaal digitaal) zoals aangekondigd in augustus. Na een periode van klantonderzoek heeft de enquête inzichtelijk gemaakt hoe Zeeuwen tv kijken en radio luisteren. Dit maakt het mogelijk voor DELTA om klanten persoonlijk te adviseren. Alle DELTA-klanten worden in de komende maanden geholpen bij de overstap naar digitale tv en radio.

Lees in het nieuwsbericht op onze website meer over de resultaten van de enquête, de minidecoder, digitaal tv kijken en radio luisteren.
  • 38 Reacties

Ja en waarom werkt Delta interactieve Tv dan niet op de Humax 5400C we blijven niet kopen en deze is veel beter

Reageer

Tijdens het invullen kwam wel naar voren dat de monteur NIET gratis langskomt.
      Nu wel. @Lale?

Nog een 2de vraag.
      Nu was ik al aan het sparen voor een andere tv en krijg door contractverlenging CI+ Module. Klanten die een nieuwe tv kochten, kunnen zo gratis er aan komen.

Is het geen idee om deze mini-decoder dan ook gratis aan te bieden bij contractverlenging, @Lale.
      Dat slaat 2 vliegen in 1 klap.
      Delta heeft de klant langer en de klant heeft geen kosten.

Reageer

Wij bieden onze klanten op allerlei manieren hulp. Telefonisch en via onze website. Wanneer iemand een gepland monteursbezoek heeft, stelt de monteur ook kosteloos de televisie over naar digitaal.

Daarnaast gaan we de komende periode met onze infobus de provincie in om onze klanten te helpen. Kom je er echt niet uit met de genoemde opties? Dan kan er een monteur bij je langskomen voor € 25,-.

Reageer

Vraag 1:
          Lale, je antwoord is me niet duidelijk.
          Wanneer nu wel € 25,- betalen en wanneer niet?

Ook graag reactie op vraag 2.

Reageer

klanten die hebben aangegeven hulp te willen bij de overstap naar digitale tv en radio, daar geldt het speciale monteursbezoek van € 25,- voor.

Reageer

Wat betreft je vraag over de mini-decoder gratis aanbieden bij een verlenging, kom ik nog op terug. Ik heb deze vraag nu intern uitstaan.

Reageer

Waarom wordt ik, als hondstrouwe klant gestraft door Delta. Is al meermaals gebeurt met o.a. tablets en nu weer met tv modules. Heb in het verleden al moeten investeren in aanschaf van Humax deco/recorder voor 299,- Ga er niet van wakker liggen maar vindt het GEEN stijl van Delta. veel investeren in binnen hengelen van klanten maar NIKS investeren in klanten vasthouden! Kan nu naar de winkel op voor 85,- een module te kopen voor slaapkamer tv. SCHANDE!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door rasimaging
                  Kan nu naar de winkel op voor 85,- een module te kopen voor slaapkamer tv.
                  nee, nee,
                  als je het contract met 2 jaar verlengd, dan krijg je een CI+module gratis.

https://forum.zeelandnet.nl/nieuws-1...ificaties-6870

Reageer

@Rasimaging: neem deze topic eens door: https://forum.zeelandnet.nl/internet...16/index1.html

Bij contractverlenging kan je misschien ook ci+module krijgen.

Reageer

Het is al prettig dat je niet perse een Ci+ kaart meer nodig hebt (oke iets minder zenders) maar onze drie prima werkende tv's op de slaapkamers zijn ineens waardeloos. Heb geen zin (en plaatst) voor losse kastjes dus mag ik even 3 nieuwe tv's kopen. Heeft Delta daar ook aan gedacht of gaan ze die ook vergoeden?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Axel
                        Heb geen zin (en plaatst) voor losse kastjes dus mag ik even 3 nieuwe tv's kopen. Heeft Delta daar ook aan gedacht of gaan ze die ook vergoeden?
                        ja, daar is aan gedacht
                        je kunt digitaal kijken, zonder smart-card, mits de TV niet al te oud is.
                        je kunt een Humax mini plaatsen, maar daar heb je geen zin in.
                        dus mogelijkheden zijn er best wel

Reageer

Bedankt Fred44nl, Maar kan er niet zoveel mee. Het meeste wist ik anders kan ik niet weten dat mijn te oude tv's waardeloos zijn. Dus het gaat mij altijd geld kosten en daar heb ik dus een hekel aan. Heb ook al bij verschillende winkels geinformeerd want je kan ook gewoon (platte) tv's kopen die niet geschikt gaan zijn voor delta digitaal zonder extra kastje, de tv moet een DVB-C tuner hebben om het digitale signaal te kunnen ontvangen. Kijk als een tv kapot gaat prima maar nu moet je werkende tv's gaan vervangen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            @Rasimaging: neem deze topic eens door: https://forum.zeelandnet.nl/internet...16/index1.html

Bij contractverlenging kan je misschien ook ci+module krijgen.
                            Dan weten ze die optie goed te verstoppen. Ik kan in MIJN Delta hier niks over terugvinden.

Reageer

rasimaging stuur even een berichtje naar forumbeheer@zeelandnet.nl of bel met onze Klantenservice 0118 - 22 55 00.
                              Onze Klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot en met 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot en met 13.00 uur.
                              Vermeld hier dan in dat je nog niet digitaal kijkt en vermeld je relatienummer. Dan ga ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X