Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even voorstellen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Even voorstellen

Ik ben Jeroen en de Community Manager van ZeelandNet.nl. Ik ben abonnee van ZeelandNet sinds 1996. Sinds 2000 werk ik voor ZeelandNet. Eerst als webdesigner, daarna webmaster en nu dus community manager.
    Je kunt bij me terecht voor alle vragen over de Zeelandnet website.

Wie ben jij en wat is jouw specialiteit?
  • 145 Reacties

Ik ben Caroline en een van de moderators van de ZeelandNet Community. Ik heb een huishouden met een man en nog 2 kinderen thuiswonend, van de 4, een hond en een kat.
    Ik werk sinds 2008 voor de Klantenservice van ZeelandNet, op de Front Office. Ook beantwoord ik, regelmatig in het weekend, Twitter en Facebook berichten. Het oplossen van problemen met Internet, Telefonie, en Delta Digitale Televisie zijn mijn sterke kanten.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

Reageer

Hallo!

Ik ben Jacco, sinds kort een van de Forum Moderators. Sinds 2006 werk ik op verschillende afdelingen binnen ZeelandNet zoals de Klantenservice, Zakelijke Helpdesk en Support Office Multimedia. Misschien kennen sommigen mensen mij ook al als ^JA op de Twitter en Facebook pagina's van ZeelandNet en DELTA.

Mijn kennis zit voornamelijk in het oplossen van technische en administratieve problemen met de Multimedia diensten van ZeelandNet en DELTA. Denk hierbij aan: Internet, Digitale Telefonie, Digitale Televisie en de DELTA Comfort Wijzer.

Reageer

Aloha,

Ik ben Frans, ben een klein jaar met veel plezier werkzaam bij Zeelandnet, afdeling Front Office als klantadviseur MultiMedia en loyaliteitsdesk-medewerker. Ik heb ruime ICT ervaring opgedaan bij diverse organisaties op allerlei niveaus. Daarnaast ben ik zo'n 19 jaar actief op internet.

Mijn kennis bestrijkt een breed spectrum, van normale "computer" kennis, tot netwerken, WiFi, en allerlei aanverwante zaken. Daarnaast hou ik me ook bezig met muzieksoftware en games. Mijn specialiteit is analyseren en oplossen van problemen.

Reageer

Hallo! Is dit voorstelhoekje enkel voor medewerkers? Zoja, delete dit dan maar, zonee dan ben ik Sebastiaan. Abonnee vanaf ongeveer 1995 en allround nerd (spawnjaar 1980). Vrouw, dochter van 1.5 en hondje van onbekend ras.

Leuk dat jullie EINDELIJK een echt eigen forum hebben

Reageer

Helemaal geen probleem BaRF. Iedereen die het wil mag zich hier voorstellen.

Welkom op het Service Forum!

Reageer

Hallo allemaal!Mijn naam is Matthijs en het is leuk om te zien dat we bij ZeelandNet nu ook een forum hebben.

Reageer

Zal me ook eens voorstellen. Hoi, ik ben Niels! Zo ondertussen ook al weer sinds begin deze eeuw op internet. Veelal voor YouTube, gamen en andere nerd activiteiten. Zit onder het Zeelandnet abonnement van m'n ouders, maar ben altijd wel geïnteresseerd geweest in de werking van internet. Ben dus benieuwd wat voor gesprekken er zullen voordoen!

Reageer

Welkom B13 en Gelsamel, leuk dat jullie erbij zijn gekomen.

Reageer

hoi, Ik ben Kelsey en al bijna 15 jaar internetgebruiker. Voornamelijk een internetshopper en social butterfly haha.

Allereerst complimenten voor het forum. ziet er netjes en overzichtelijk uit!

Reageer

Kelsey, welkom op het Serviceforum!

Reageer

Hallo, ik ben Rienk en ben sinds kort met SBF of te wel vervroegd aan de kant geschoven, niet meer nodig dus , ben van af dat we een computer konden kopen bij onze werkgever bezig met computers en programma's daarvoor, ben vooral actief op social media waar ik ook enkele pagina's heb, ik probeer bij te blijven in de stroomversnelling van nieuwe dingen.

Reageer

Welkom en leuk dat je je hebt voorgesteld!

Reageer

Hallo ik ben Rob heb sinds kort weer internet van zeelandnet ,ongeveer 10 jaar ander provider gehad maar voel me weer thuis op zeelandnet...

Reageer

Rob, welkom op het Serviceforum

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X