Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even voorstellen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Helaas ga ik na alle goede jaren over na KPN ( is dit vloeken in de kerk?)

Reageer

• bericht verwijderen staat er niet bij

Reageer

• Oorspronkelijk gepost door jserle
        Helaas ga ik na alle goede jaren over na KPN ( is dit vloeken in de kerk?)
        Jammer dat je overstapt.

Oorspronkelijk gepost door jserle
        bericht verwijderen staat er niet bij
        Welke berichten wil je verwijderen?
        A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

• Klik op deze link

Reageer

• Hallo allemaal, ik ben Ed, ben al heel lang abonnee van Zeelandnet wonende in Oost-Souburg en ben werkzaam in een verpleeghuis sinds 1980 waar ik de zorg heb voor demente bewoners. In mijn vrije tijd geef ik les tafeltennis aan de jeugd en ben ook wedstrijdsecretaris jeugdcompetitie en algemeen bestuurslid van TTV Westerzicht. Ik kan wel redelijk goed omgaan met computer problemen maar weet helaas ook niet alles en waar ik kan helpen zal ik het niet nalaten

Reageer

• Hoi Ed,

Welkom en veel plezier op het forum!

Reageer

• Dank je wel

Reageer

• Hallo allemaal!

Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Anette en vandaag is mijn eerste dag op het forum als moderator.
                  Zelf ben ik werkzaam bij DELTA/ZeelandNet als klantadviseur. Mijn werkzaamheden zijn telefoontjes beantwoorden, mensen helpen aan onze klantbalie en ik zit op social media en nu dus ook vragen beantwoorden op het forum van ZeelandNet.

Ik zal me voornamelijk bezig houden met administratieve zaken.

Reageer

• welkom en dat je ons maar van veel goed advies kan voorzien

Reageer

• Hallo Anette, het wordt gezellig, met al die dames...........
                      Welkom dus!

Reageer

• Ook hallo allemaal,
                        Dan zal ik mezelf ook even voorstellen.
                        Ik ben een huisvader. ik ben geboren in het begin van de jaren 60.
                        In mijn vrije tijd ben ik best veel met computers en laptops bezig. Ik denk dat ik iets meer van computers weet dan de gemiddelde man van mijn leeftijd. Een probleem met een pc of laptop oplossen vind ik soms wel een leuke uitdaging
                        Ik kijk hier regelmatig rond op dit forum en ik dacht ik zal mezelf ook eens aanmelden. Soms zie ik best wel eens vragen voorbij komen waar ik ook wel een antwoord op weet. Dan kan ik nu dus ook reageren.

Reageer

• Welkom Nica!

Reageer

• Hoi allemaal,
                            Mijn naam is Ger Duchateau.
                            Ben al een lange tijd lid van zeelandnet ( van de vorige eeuw alweer ).
                            Mijn werk doe ik in de mossel en oester industrie.
                            Mijn interesses zijn sudoku en tekenen en mijn vrouw gek maken.
                            Hoop dat ik op dit forum antwoorden op mijn vragen kan krijgen ( als ik die heb ).
                            Prettig weekend en de mazzel

Limbo

Reageer

• Hoi gerduchateau,

Welkom op ons Serviceforum Wij, samen met de gebruikers van het forum, gaan zeker je vragen beantwoorden, als je die hebt. Jij ook een heel fijn weekend!
                              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X