Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even voorstellen

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Bedankt rOn. Ik hoop dat ze bij Delta tv ook nerds hebben en dat de app het snel goed gaat doen. Met de oude app had ik nooit problemen, al was de kwaliteit wat minder. Maar die deed het verder goed.

Reageer

Hoi wijk53,

Welkom op het forum!

Voor de DELTA app is er toevallig vandaag een update gekomen. Mocht je daarmee problemen ondervinden dan het je het forum iig al gevonden om dit te melden
      A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

Reageer

Hoi iedereen! Ik zal me nog eens voorstellen, want het is een tijdje geleden.

Ik ben Niels en een van de nieuwe moderators op het forum. Mijn rol zal zijn om jullie technische vragen te beantwoorden waar nodig en het natuurlijk een beetje gezellig te houden.

In een lang verleden (voor dit nog redelijke jonge forum) heb ik me al eens aangemeld en me voorgesteld. Daarna heb ik echter vooral gelurkt en m'n voordeel gedaan met de informatie die dankzij jullie op dit forum te vinden is. Ik heb het dus stilletjes gevolgd vanaf het begin en heb er zin in om me er actief in te mengen!

Echter zal dit de komende tijd nog niet heel veel zijn. Onze planning moet nog even tijd vinden om mij actief in te plannen, wat waarschijnlijk over een maand zal zijn. Tot die tijd zal ik een beetje rondspoken, maar toch af en toe mijn hoofd eens laten zien.

Tevens zijn er nog een paar andere mods die er bij zullen komen, dus daar kunnen jullie je ook op voorbereiden. Maar welke helden dit zijn zal ik nog niet verklappen. Zij mogen lekker zichzelf voorstellen!

Reageer

Ach Niels, we merken het wel, maar wees welkom !

Reageer

Hello everyone!!

Vanaf vandaag ben ik een van de moderators op dit forum!

Sinds 2008 ben ik werkzaam voor DELTA, ik zal dus voornamelijk vragen/opmerkingen behandelen met betrekking tot het energiegedeelte.

Laat de vragen maar komen!

Groetjes,
              Naoual

Reageer

Naoual, welkom, altijd leuk om het aantal vrouwen te zien toenemen.
                ICT is voor een groot deel een mannenwereld, helaas ...........

Reageer

Reageer

Hallo allemaal!

Binnenkort ga ik aan de slag als moderator op dit forum.
                    Al enige tijd ben ik werkzaam bij Delta, dit als technisch klantadviseur.
                    Net zoals binnen mijn huidige taken zal ik ook hier de technische vragen voor mijn rekening nemen.

In mijn vrije tijd ben ik veel op forums te vinden, ontwikkel ik websites, onderhoud ik social media accounts en ben ik graag lekker creatief bezig.
                    Deze ervaring zal ik meenemen en inzetten binnen dit forum.

Het lijkt me ontzettend leuk om samen met jullie problemen op te sporen, kansen te ontdekken en oplossingen aan te bieden!

Vragen? Vragen!

Reageer

• Welkom aan boord allemaal.

Reageer

• Leuk, het aantal dames gaat omhoog
                        Welkom Linda en Sandra, hopelijk hoef ik jullie niet (te) veel te vragen.............

Reageer

• Mijn naam is Ad en heb 34 jaar bij Delta gewerkt in diverse functies. Dit waren mooie jaren .Nu ben ik van mijn pensioen aan het genieten.De mooiste jaren waren energieadvisering voor bedrijven.De leukste laatste jaren was projectleider voor Evident namens Delta.Mijn huidige hobby is free energy4 all. Dit is een vorm van opwekken met gebruik making van magnetisme. Garne wil ik in contact komen met gelijkgestemden betreffende dit onderwerp.Hiermee zijn veel mensen op de wereld mee bezig en de Bovag autobranche geeft al aan dat deze vorm van aandrijving in de toekomst verder uit zal worden ontwikkeld.

Reageer

• Hallo Ad

Welkom Ad
                            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

Reageer

• Reageer

• Hoi Ferry, welkom.
                                Het nu wel druk, met al die personeelsleden

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X