Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Even voorstellen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door cmdevrieze
    Oke
    :8

Reageer

Oke

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cmdevrieze
        Alleen op samsung tablet Android is geen streaming mogelijkheid naar de tv , dus dat moet je dan op de tablet zelf zien .
        Misschien dat dit met een Chromecast welk lukt (optie: Scherm Casten).
        Het is in ieder geval het proberen waard.

Reageer

Kun je me nog een keer de link doorgeven van de topic van itv ?

Reageer

Hallo cmdevrieze,

Via deze link kom je op het forum van interactieve tv terecht

Reageer

Okay.

Reageer

Hallo, mijn naam is Ben. Mijn interesses zijn: fotograferen, Apple computers en ruimtevaart. Ook lees ik graag over techniek en wetenschap en het internet is daarbij een grote hulp.
                Ongeveer tien jaar geleden ben ik van Windows naar Apple-computers overgestapt en ben daar nog steeds zeer tevreden mee.
                De verhalen op dit forum volg ik al een tijdje en soms had ik wel eens willen reageren, maar ja, dan moet je wel aangemeld zijn. Dat is vandaag dan gebeurd!

Groetjes uit Ellewoutsdijk
                [img]d746c2c4-fd15-4d62-8e25-b97050859d39.png[/img]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door PalBen
                  Hallo, mijn naam is Ben. Mijn interesses zijn: fotograferen, Apple computers en ruimtevaart. Ook lees ik graag over techniek en wetenschap en het internet is daarbij een grote hulp.
                  Ongeveer tien jaar geleden ben ik van Windows naar Apple-computers overgestapt en ben daar nog steeds zeer tevreden mee.
                  De verhalen op dit forum volg ik al een tijdje en soms had ik wel eens willen reageren, maar ja, dan moet je wel aangemeld zijn. Dat is vandaag dan gebeurd!

Groetjes uit Ellewoutsdijk
                  [img]d746c2c4-fd15-4d62-8e25-b97050859d39.png[/img]
                  Welkom Ben !

Mooie foto ook, heb je die zelf gemaakt met een quadcopter/drone ?

Reageer

Hallo Sheena,

Nee, geen quadcopter of drone. In de zomer van 2010 is er een straatfeest in Ellewoutsdijk geweest en is er een mobiele kraan op de dijk bij het fort neergezet waar men, tegen betaling, een meter of 50 een 'ritje' de hoogte in kon maken.

Zo iets dus
                    [img]b79ccd0d-7ce7-488c-87ef-f9b5dc9355fd.png[/img]

Reageer

Hallo, ik ben Vanessa en ik ben van het bouwjaar 1972. Ik heb sinds 2008 zeelandnet en het bevalt me nog steeds erg goed na 8 jaar. Ik hou me al 10 jaar bezig met photoshop. Ik heb helaas geen diploma maar ga zeer binnenkort beginnen met het volgen van een opleiding tot grafische vormgeving. Verder ben ik een fan van de zelda franchise en de tv serie Supernatural en van The Philadelphia Flyers (ijshockeyteam uit de VS). Ik kijk hier ook al een tijdje rond en nu dus aangemeld!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Vanessa28
                        Hallo, ik ben Vanessa en ik ben van het bouwjaar 1972. Ik heb sinds 2008 zeelandnet en het bevalt me nog steeds erg goed na 8 jaar. Ik hou me al 10 jaar bezig met photoshop. Ik heb helaas geen diploma maar ga zeer binnenkort beginnen met het volgen van een opleiding tot grafische vormgeving. Verder ben ik een fan van de zelda franchise en de tv serie Supernatural en van The Philadelphia Flyers (ijshockeyteam uit de VS). Ik kijk hier ook al een tijdje rond en nu dus aangemeld!
                        Yay weer een Zelda fanaat erbij Hartelijk welkom Vanessa !!

Reageer

Ik ben Bert en heb me net aangemeld op het forum om een vraag te kunnen plaatsen. Net gedaan.
                          Al 26 jaar werkzaam bij ZorgSaam bij de Dienst Automatisering. Mijn specialiteit is het koppelen van medische systemen. Van thuis PC's weet ik hoe raar het ook klinkt weinig. Thuis zit ik regelmatig achter de PC voor allerlei hobby's die ik heb. Ik fotografeer graag vogels, vlinders etc. Ben ook redactielid van de natuurbeschermingsvereniging De steltkluut. Ik hoef me dus niet te vervelen. Voor veel activiteiten heb ik internet nodig, dus de continuïteit daarvan is belangrijk voor me.

Reageer

Hallo bertusb,

Welkom op ons Serviceforum

Nou, ik moet je eerlijk zeggen dat ik dus echt niks weet van medische systemen Daarom is het forum ook zo handig. Iedereen heeft zo zijn eigen specialiteit waarmee anderen weer geholpen kunnen worden.
                            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

Reageer

Hallo, ik ben Lodewijk. Ik ben geboren in het jaar van de watersnood. Mijn hobby's zijn muziek, gitaarspelen, fotografie en sport. Ik ben geen computernerd, wel gebruiker en hoop dat anderen zorgen voor goede programma's en producten.

Reageer

Hoi Lodewijk, welkom, dan ben ik van één jaar eerder :-)
                                Muziek, gitaar e.d. zijn ook mijn liefhebberijen, alleen ben ik (volgens velen) wel een computer nerd ............

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X